Új hozzászólás Aktív témák

  • GypsFulvus2

    őstag

    válasz Sirandrish #28 üzenetére

    Na, hát akkor mégsem felejtkeztetek meg az ötletemről! :) :R
    Azt hiszem minden vészmadár, igazságosztó, mindentudó hozzászóló elgondolkodhatna azon, hogy mennyi meló volt már az előző szavazásokkal, és mennyi lesz még ezzel. Nem fikázni kellene, hanem segíteni, hogy jó legyen.

    Első körben valóban a kategóriákat kellene letisztázni. Azt hiszem két alapvető megközelítése lehet ennek: vagy nagy gyűjtőkategóriákba, vagy pedig szűk alkategóriákba oszjuk föl a játékokat. Mindkettőnek vannak előnyei és hátrányai.
    Pl. az RPG-nél létre lehet hozni egy CRPG, egy MMO RPG és egy H&S RPG alkategóriát. Így elkerülhető hogy pl a Baldur's Gate a WoW és a Diablo egy nagy zsákba kerüljön, hiszen ez a három nagyon különböző stílus és nem is nagyon összehasonlítható egymással. Viszont a széttagolásnak megvan az a veszélye, hogy túl sok kategória lesz végül létrehozva, és sok játék lesz határeset. Ezeknél nyilván elindul majd az anyázás, hogy miért ott és miért nem amott. Hasonló probléma lesz majd a szimulátor-arcade elkülönítéssel, ezzel a régi szavazásánál is sok baj volt. Hasonlóan el lehet gondolkodni rajta, hogy az "akció" és a "stratégia" kategóriát érdemes-e, és ha igen, akkor hány alkategóriára bontani.
    Szóval mielőtt jönnénk a játékok ipari mennyiségben, először ezt a felbontást kellene elkészíteni.

    [ Szerkesztve ]

    "Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)

Új hozzászólás Aktív témák