Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Morden24

    nagyúr

    válasz Viktor77 #3 üzenetére

    Nem kötözködésből, de komolyan, mennyit kell WoW-ozni ahhoz, hogy valaki merhessen valami véleményt írni?

    Mert ezt velem is eljátszották a fanok: megnéztem pár órán át, szerintem egy szar. De nem, ennyi idő alatt nem lehet. Oké, akkor néztem napokig, nem változott a véleményem. De azt sem lehet, több kell. Oké, 10 napos triál-t próbálgattuk, haverral ketten, a játékot továbbra is iszonyatosan primitívnek és klisésnek tartom.
    Na most ha egy fizetős játék nem tud megfogni pikkpakk alatt, akkor az bizony baj, szóval azért csak számít már valamit a véleményem... ettől még nem szarevő a másik 11 milka, csak nem kéne állandóan előjönni ezzel a "de ha fél évig játszottad volna, na akkor..." dologgal.

    Sectumsempra - For Enemies

  • Morden24

    nagyúr

    válasz Viktor77 #22 üzenetére

    Majd az elmélkezdőbe írok akkor, a játék topikját nem szemetelem tele.

    Sectumsempra - For Enemies

  • Morden24

    nagyúr

    válasz ScouserHUN #18 üzenetére

    Még egyetlen olyan játékossal sem találkoztam, aki ne lett volna segítőkész a játék folyamán.

    Azért ez erős, én sikeresen pár óra után találkoztam ilyenekkel Alliance kezdőterületen, RPG szerveren, szóval nem kéne ezt ennyire felmagasztosítani. Nyilvánvalóan pont ugyanannyi a játékosok között a sutyok tapló, mint a való világ-arányban, és csókolom.

    Kb. fél órán át nyafogtam X számú embernek, mire egy (elég alacsony szintű) hajlandó volt segíteni a mellesleg igen piti problémámban.

    Sectumsempra - For Enemies

  • Morden24

    nagyúr

    válasz ScouserHUN #32 üzenetére

    Nem nulla ismerős, hanem ismerőssel léptem fel alapban, és nem kellenek magyarok, angolul normálisan el tudok én beszélgetni.

    Amúgy értem persze, amit mondasz, de most az, hogy én vagyok a PH!-n, az nem jelenti azt, hogy más is (pölö ismerősöm, akivel játszottam, nem szokott fórumozni). Na most érted, a játékban akadó problémáimat azért mégis a játékban kéne megoldani, a Help pedig (nézegettem) rettenet, legalábbis nekünk nem segített. De ez legyen a legkisebb gond, én csak azt mondtam, hogy a WoW-ban sem csupa segítőkész szentéletű mászkál, hanem tele van taplóval, ahogyan bármi más is.

    Sectumsempra - For Enemies

  • Morden24

    nagyúr

    válasz marcus.fenix #35 üzenetére

    :DDD Ez jó.

    Amúgy félreértés ne essék, nyilván nem kell velük még csak együtt játszanom sem, csak ez a pozitív általánosítás sem reális, és erre pár óra alatt sikerült rájönnöm, akkor kis túlzásnak tartom azt, hogy valaki másfél éve játszik, és nem találkozott még gyökérrel. Ráadásul mi alapban roleplay szerverre léptünk be, gondolván ott mégiscsak lényegtelenebb a farkashent.

    Sectumsempra - For Enemies

  • Morden24

    nagyúr

    válasz ScouserHUN #36 üzenetére

    Azt írtad RP realmen kezdted, nos ott ne is várd, hogy segítsenek, mert annak benne van a szabályaiban, hogy ilyen dolgokról nem lehet beszélni.

    Benne van a szabályzatban, hogy whisper-ben nem kérdezhetek olyat, ami játéktechnikai segítségnyújtást jelentene?
    Hát mit ne mondjak, ezt sem közölte velem vissza senki, de oké, akkor még le is nyelem.

    De ha te is 80 leszel akkor visszamehetsz és bosszút állhatsz

    Életem célja, vazze :DDD

    Sectumsempra - For Enemies

  • Morden24

    nagyúr

    válasz Viktor77 #39 üzenetére

    Korrekt, szerintem ezt írtam én is. Mármint hogy túlzás, hogy "csak segítőkész emberek vannak". Én is találtam, aki segít.

    Sectumsempra - For Enemies

  • Morden24

    nagyúr

    válasz ddekany #52 üzenetére

    (És tekintsünk el a játékra ráhúzott történetről, ami csak díszlet, jobbára megértése nélkül is végig tudod tolni a cuccot.)

    Hát szerintem sokak szerint (legalábbis szerintem tuti) az egyik nagy probléma manapság, hogy a történet csak díszlet.

    Sectumsempra - For Enemies

  • Morden24

    nagyúr

    válasz ddekany #55 üzenetére

    Wing Commander sorozat, Ultima, Deus Ex, grafikus kalandjátékok (Zork, Timelapse, Gabriel Knight), Advent Rising, de most is tudok ilyeneket mondani, mármint ahol nagy műgonddal van megtervezve a sztori, és szép rendezéssel van kivitelezve a bemutatása: Bioshock, Halo-Halo2.

    Ha szerepjátékokra kérdezel rá, akkor Planescape, BG például.

    Tehát akkor erre lehet mondani, hogy bele lettél vonva a sztoriba, csak épp ez az adatgyűjtögetés állati unalmas volt, és igazából ész sem kellett hozzá csak türelem, és persze a történet is teljesen merev volt, nem tudtál kavarni benne, mint rendes papír-ceruza RPG-ben

    Sosem mondtam, hogy elérték volna a pen&paper interaktivitását a PC-s játékok, mellesleg ez lehetetlen is, nem is hiszem, hogy céljuk lenne. Én úgy értettem, hogy utóbbi időben a sztorik többsége selejtes, klisés, nemtörődöm, csak alibinek van ott.

    minimum az kéne, hogy ki kelljen találni (logikázni, nyomozni) dolgokat a történet alapján, ami nélkül nem jutsz előre, nem az, hogy kész infót, utasításokat gyűjtsél

    Régebbi grafikus kalandjátékok? Egyébként szerintem az "iránytűn nyíl, hogy merre van a küldetés", már gagyi könnyítés hülyék számára. Legyen egy szép térkép, ahová lehet markereket rakni, legyenek rajta szép területnevek, és legyenek olyan küldik, hogy "a cave north of Darkwood", a térképen meg látsz egy területet, hogy Darkwood (most ez csak pl.).

    Sectumsempra - For Enemies

  • Morden24

    nagyúr

    válasz ddekany #57 üzenetére

    Világos akkor, te itt a történetnek magának a színvonalasságára utaltál, nem arra, hogy az mennyire szerver része-e a játékmenetne

    Végülis igen, de nem teljesen, mert az egyik a másik dolognak vonzata. Ahogyan te is írod:

    pl. ha meg tudom nyerni a játékot anélkül, hogy érteném és gondolkodnék is a sztorin, akkor nem szerves része, megfogalmazásom szerint

    a sztori addig csak kellék, dísz, ameddig nincsen aktív szerepe. Namármost, egy játékban, ahol a történéseket el kell olvasnod és meg kell értened ahhoz, hogy pölö a quest-eket teljesítsd, ott a sztori nem csak díszlet, és általában legalább részint színvonalas, hiszen időt fordítottak rá, mert szerepe van. Más játékokban, ahol a sztori effektíve nem szükséges a játékhoz (pölö egy Crysis), ott látszik is, hogy egy üveg sörnyi időt sem töltöttek a kidolgozásával.

    Szóval végülis színvonal és alkalmazhatóság kéz a kézben jár.

    Már a gépelős-fejtőrős dolgok, mint pl. időrégész?

    Nem, direkt a grafikus játékokat említettem, ahol már volt annyira fejlett a technika, hogy renderelt képeken és videókon kellett "nyomoznod"... mai napig a Zork: Nemesis ilyen téren a kedvencem, ahol pölö feliratozás is nuku volt, és ha nem értetted, mik hangoznak el a videókban, animációkban, nem fogtad fel, hogy most mit kéne tenned, akkor elég kevés esélyed volt bármire is.

    Sectumsempra - For Enemies

  • Morden24

    nagyúr

    válasz marcus.fenix #59 üzenetére

    Mondjuk a Morrowind tényleg nem egy "mély" játék... egy szerepjáték, ahol egymástól független guild-ek vannak, és azok nincsenek egymásra ráhatással (tehát mindegyikben akármilyen rangú lehetsz, egymást sem társadalmilag, sem sehogyan nem befolyásolják), az minden, csak nem "mély".

    Jó játék volt a Morrowind, nem mondom, de tipikus "árkád-szerepjáték" nagyon sok szempontból.

    Sectumsempra - For Enemies

  • Morden24

    nagyúr

    válasz marcus.fenix #63 üzenetére

    a végletekig kimunkált háttér segített a képzeletednek életet lehelni a világba

    Ez korrekt, tényleg így van.

    csak akkor éled fel amikor összecsapásra kerül a sor

    Nem tudom, a Morrowind-féle játékok igazából kiknek készülnek, mert aki véresszájú pen&paperes, annak nem elég élő a világ, aki hentelni akar, annak szar a harcrendszer, aki tápolni akar, annak lassú a játék.
    De mivel sikeres, ezért úgy tűnik, mégis ez az a játéktípus, ami a legjobban ötvözi ezeket a dolgokat...

    Sectumsempra - For Enemies

  • Morden24

    nagyúr

    válasz marcus.fenix #67 üzenetére

    miért kellene egy szerepjátékba minden játékos hülyeségét belekalkulálni?

    Nem kell, de vannak olyan ziccerek, amiket ha már belevesznek, akkor egyszerűen értelmetlen ülve hagyni... mintha a hajad egyik oldalát megcsinálnád, a másik meg maradna vágatlan és kócos.
    Na, ilyen a giuld-ek közötti rendszer, ami kalap... hát az. De említhetném még azt, ami számomra agyonvágta az Obliviont (a Morrowind ilyen szempontból jobb volt, bár nem sokkal), hogy az erdőkben, pusztákon kóborolva vadállatot csak elvétve, ellenben bestiákat meg banditákat félpercenként lehet találni. Ebből következik a PC-s mászkálós rpg-k második kardinális sara: a faszért kell minden kurva mudcrab-nek meg farkasnak megtámadnia azonnal? Láttak ezek már természetfilmet valaha? Pár perc után már az őzikéktől is féltem, hátha gondol egyet, és nekemront...

    A küldetések amúgy jó téma mind a Morrowind-ben, mind az Oblivionban. Voltak példaértékűen jó, külön kis egyperces fantasy-novellákba illő jópofaságok, és persze voltak a klisés fantasyküldetések, amik viszont kellenek, mert egyszerűen jól érzem magam tőlük. Viszont az tény, hogy borzalmasan sok a szar, átgondolatlan és béna küldi, de a legnagyobb baj mégis a dialógusok színvonalával, illetve azok hiányával volt. A szinkronok akár, mint egy NDK-s alámondásos pornóban, a mélységüket tekintve meg a Mátrix harmadik részének egy jelenete jut eszembe:
    "Trinity, you can't die."
    "Yes I can."

    Szóval az Elder Scrolls játékokra azt mondanám alapban, hogy egy remek elképzelésnek, egy remek PC-s lightRPG-nek a "betaállapotai"... én bízom a készülő TES V-ben, bár a Morro és az Obli közötti tendenciát megfigyelve lehet, hogy az ötnek Crysis-szintű grafikája és sztorija lesz :(

    Sectumsempra - For Enemies

  • Morden24

    nagyúr

    válasz marcus.fenix #71 üzenetére

    Oblivionban külön kedvencem hogy attól a perctől hogy nekem mondjuk mithrill páncélom van, a legutolsó csöves is abban mászkál. Így aztán lehet neki örülni.

    Ja igen, ez kurva nagy! Csávókám markecol a hídnál, meg követeli tőlem a 100 aranyat, közben meg 50K-s Glass teljesvértben van :D
    El is felejtettem, mennyi mosolyogtató pillanatot adott már nekem a TES sorozat :)

    a folyamatosan támadó vadvilág és a méterenkénti banditák, tényleg gondot jelentenek, bár szerintem azért vannak hogy Vérpityu ne kapcsolja ki a játékot unalmában

    Két csúszkát nem lehetne rakni az Options Gameplay fülére:

    Wildlife: National Geographics - Jurassic Park - Blood Steve
    Criminals: Dark Ages - Sphagetti Western - Blood Steve

    [ Szerkesztve ]

    Sectumsempra - For Enemies

  • Morden24

    nagyúr

    válasz ddekany #72 üzenetére

    Igazán elfuthatnának a piiibe, ha már nagyra nőtt a játékos..

    Ja, a másik... mikor lesz végre az, hogy egy tűzlabdától vagy egy fénykitöréstől a tetves farkas vinnyogva elszalad? Nekem leesne az állam a gyönyörtől.

    Ehhez kapcsolva: a tépé lehetne végre harc-sérülés alapú, azaz az elszenvedett sérülés fajtája, típusa is érhetne valamit valamint a bevitt sérülés fajtája, típusa is... ja és ofkorsz adaptív tépéosztás, az első farkas lehet 50XP, de a 100adik már 5 se legyen.
    Merthogy ha nem kell feltétlenül megölni, akkor nem kell megtámadtatni VérPistut mindennel...

    [ Szerkesztve ]

    Sectumsempra - For Enemies

  • Morden24

    nagyúr

    válasz ddekany #77 üzenetére

    Ami mindig irrtáló szerintem, az az, ha ocsmány a karakterek feje...

    Bezonyám. Amikor éppen tettem be a Fallout 3 dvd-t, hogy installáljam, éppen ezen filóztam, de szerencsére ott azért több fokozattal jobb, mint a gyurmaarcok az Obliban.

    Ha már designing: nagy kérés lenne, hogy egy orkokkal, csövesekkel és egyéb söpredékkel teli multikulti (illetve multifaj) városka legyen egy kicsit "koszosabb", mint mondjuk Abu Dhabi? Engem ez kerget őrületbe: még a beomlott oldalú viskó is olyan tüchtig, mintha egy svájci faluszépségverseny első helyezettje lenne. Arról nem is beszélve, hogy a macskaköves utcák nekem a Thököly utat idézik, nem egy ókori vagy középkori várost.
    Még egy, amit rendszeresen elbasznak: az időjárásra miért nem lehet olyan, hogy akkor az 5 darab rovázó njk, ami a város népét szimbolizálja, kicsit sietősebben járjon, ha már muszáj kint lenniük éppen? Kéményekből füst sosem száll fel, nyilván a központi fűtés miatt.

    Na lenne még mire verni a nyálat...

    [ Szerkesztve ]

    Sectumsempra - For Enemies

  • Morden24

    nagyúr

    válasz marcus.fenix #81 üzenetére

    Amúgy a P.O.S. az ebben az esetben pile of shit-et akar jelenteni? :DDD

    Sectumsempra - For Enemies

  • Morden24

    nagyúr

    válasz marcus.fenix #85 üzenetére

    Az Obliban azért nem szaladnak az emberek, mert ha megnézed, akkor bármilyen szolid kőhíd, vagy boltív alatt is ugyanúgy esik az eső. Átesik a köveken... Képzeljük azt hogy bever

    Vazze, ezt sosem vettem észre. Akkor már értem, feleslegesen mennek be a házaikba, ezért mászkálnak olyan melankólikusan odakint, még akkor is, ha száz méterre a városuktól egy rühedéknagy Oblivion Gate éppen öklendi fel a daedra-kat :D

    Mellesleg a Witchert az "adta el", hogy nem akartak finomkodni a fejlesztők. Igaz, a fuck-olással meg a csöcsökkel bebuktak pár 12 éves warezIstvánt, de kultot csináltak a játékuknak.

    Félelmetes, hogy mennyire fel tudja már kelteni az érdeklődésemet, ha egy játékban végre a szituhoz illő nyelvezettel szólnak hozzám... lásd Fallout 3.

    Kéne egy harmadik csúszka is a nyelvezetnek :D

    [ Szerkesztve ]

    Sectumsempra - For Enemies

  • Morden24

    nagyúr

    válasz ddekany #87 üzenetére

    az ilyesmi általában high-fantasy betegség

    Értem én, de még a Pendragon-mondakörben is több a kosz, mint az Obliban. Meg ez igazából a filmek és játékok agymenése, a Gyűrűk Urában sosem írta le Tolkien, hogy egy hobbit tisztább, mint a Ritz portása.

    lazán keresztülsétált a város közepén lévő derékig érő tavacskán

    Fürdőző NJK-k az Oblivionban is akadtak, hát igen :D
    Az a baj, hogy ezek a "viselkedési problémák" külön-külön is cinkesek, de úgy max. nevetgél rajta az ember. Egyben és a szemed elé tárva viszont már kissé karcos, tehát amikor a kikent-kifent kozmetikázott agyonbloomolt ork (aki mellesleg egy koszos-rühes kóbor lovag) keresztülrohan két fán, miközben az úticélja felé megy (amiből az egyikbe ő akad be, a másikba meg te), és amikor megérkezik, akkor hendikeppelt drótbáb-mozgással megtámad egy másik majmot egy régi rádiójátékokat (remember Szabó család) idéző párbeszéd után...

    Amúgy ennyire azért nem rossz a játék, de minden milliméternyi kritika jogos, és remélem, hogy az 5-ik részben többminden lesz javítva, és leszarják végre azt, hogy a Glass Shield tükröződése kiverje HDR-ben a szememet. Na meg hát jóreménynek ott a Gothoc 4 is - végülis a 3 csak azért volt szar, mert játszhatatlan volt, a játékkal konkrétan nem lett volna gond :D

    Sectumsempra - For Enemies

  • Morden24

    nagyúr

    válasz ddekany #90 üzenetére

    a tömegigények rabszolgája vagy, hiszen kell a sok bevétel (más meg nem számít)

    Egyetértek, és így is szoktam hozzáállni a dolgokhoz, de ettől függetlenül jelennek meg nekem tetsző cuccok (Fallout 3, Witcher, Gothic-ok stb.), így igazából "kétségbe esve" nem vagyok.

    a tömeg igények meg tudjuk milyenek: látványos legyen (lehetőleg ízléstelen módon), győzzek könnyen, és ne kelljen jól átgondolni dolgokat, ja és a sok szabványos csöcsribanc az sohasem árt még

    Én ezeket egytől egyig lenyelem, még az sem érdekel nagyon, ha így is végig lehet tolni a játékot. Nekem csak adják meg a lehetőséget, hogy állíthassam nehezebbre, és elolvashassam/végighallgathassam azokat a dolgokat, amiket a szabványtömeg leszarik. Persze értem, ezt mind adott esetben kidobott pénz belepakolni. Hát akkor így jártak, egy ilyen progi elveszíti az én pénzemet. Ők sem halnak bele, én sem.

    konzolosodás (azaz, hogy a játékot konzolra is ki kell adni, vagy épp csak arra) sem hiszem, hogy jó hatással lesz az RPG-kre.

    Hát erre ideböfögném, hogy én pölö nagyon szeretem a jRPG-ket, de azok meg ugye ritkák, mint a fehér holló. Én nem feltétlenül félek a "konzolosodástól", ha ez kell a piacnak, hát legyen, a tartalom nem azon múlik, hogy mire adom el, hanem milyen játékosközönségnek. Ha a játékosközönségnek pár óra alatt végigtolható, látványos de üres lövöldék kellenek, akkor mindegy, úgysem veszem meg, lényegtelen hogy konzolra vagy PC-re nem :)
    Akkor is marad azért játék, szokás szerint előkerül a Gothic 2, a Witcher, a Deus Ex, hálózatba meg OpenTTD parti meg Civ4 és mindenki elmehet a sunyiba :DDD

    Sectumsempra - For Enemies

  • Morden24

    nagyúr

    válasz marcus.fenix #91 üzenetére

    az a bizonyos rész felejtős, ezért legközelebb még jobban odafigyelek, hogy még kevesebb embert bántsak meg.

    Ugyan, lehet inkább kétszer annyit is :DDD
    Ez még mindig nem egy fanpage, szóval lehet itt minden, WoW-praising, WoW-bashing, ami a csövön kifér, mindez ráadásul úgy, hogy nem számít sem ízléstelenségnek, sem szemétkedésnek.

    Hogy úgy mondjam, nem írnék be egy Hummer fanpage-re, hogy "ilyet aztán szerintem csak azok vesznek, akiknek 10 centi alatt van a farkuk", de egy "autós topikban" bátran megteszem, még akkor is, ha ezzel páran megsértődnek :)

    Sectumsempra - For Enemies

Új hozzászólás Aktív témák