Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Redneck

    veterán

    válasz perge666 #10 üzenetére

    Miért?
    3 éves konzol a PS4. Idén jött egy Slim változat, és jön a Pro. Szép lassan terjednek a 4K TV-k, és a Sony lépést tart ezzel. Ugyanazzal a nyitó árral jön mint a PS4 anno.
    Nem kötelező megvenni, a játékok futnak PS4-en is pár effekt és a nagyobb felbontás nélkül

    Kingcold:
    Akkor jó, pár játékra igencsak ráfér.

    Szerk:
    Amúgy persze, nem fer. Nem hát, mivel ez üzlet. PC-n sokkal rosszabb a helyzet, hidd el.

    [ Szerkesztve ]

    Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.

  • leviske

    veterán

    válasz perge666 #10 üzenetére

    Anno a PS3-nak elég volt a Blu-ray lejátszó az extra árhoz. Ezt a hardvert pedig 2013-ban ugye csak 28nm-en tudták volna kiadni, amiből pedig az következik, hogy egy Hawaii karakterisztikájú IGP került volna be. Ez nagyjából dupla lapkaméret, dupla fogyasztás és ebből következő nagyobb hőtermelést jelentett volna. Miután már az alap PS4-nél is arról volt szó, hogy idő, míg hardver szinten nyereséges lesz, szerintem ezek a plusz költségek nem fértek volna be $700 alá.

    Ráadásul sokan elfelejtitek, hogy a Paragon első sorban azért létezik, hogy egyfajta techdemoként szolgáljon az UE4 számára. Egyáltalán nem meglepő, hogy ők kihasználják a plusz effekt lehetőségeket. Ettől még nem biztos, hogy a többi fejlesztő nem áll meg a 4K felbontás támogatásánál. (A BioWare pl szóba se hozta, hogy lenne bármi különbség a ME:A esetében a 4 és 4Pro közt a felbontáson túl. Az Eidos is letudta a felbontás növeléssel a dolgot a TR esetén.)

    A Sony eddig ügyesebben taktikázott annál, hogy most veszítsék el a játékosaik bizalmát azzal, hogy ezt a helyzetet nem kezelik profi módon.

Új hozzászólás Aktív témák