Új hozzászólás Aktív témák

  • cinemazealot

    addikt

    válasz Lami66 #4 üzenetére

    Tökéletesen leírtad a kötött pályás közlekedés előnyeit az aszfaltos úttal (magyar környezetben: aszfaltnak látszó trutyival összekent kátyúgyűjteménnyel) szemben. :D Szóval ha már nem is kell felfestés, és már a metró is több évtizede magától közlekedik (a vezető állítólag csak biodíszlet és egy amolyan "last hope", ha valami balul sülne el), akkor miért görcsölünk az egy szezont sem kibíró aszfalttal? Ja, mert a hazai autógyártással karöltve qrv@jó biznisz? :) Hány fényévre is van ez attól, hogy a közlekedés optimális és kifizetődő legyen?

    Mert ugye ha kötött pályás lenne a "közúti" közlekedés is, akkor nem lenne gyorshajtás, nem lenne dugó, nem lenne kátyú, nem lenne forgalmi zaj, nem lennének balesetek, az autók nem lennének másfél tonnásak (csak egy pár száz kilós kabin egy elektromos hajtással), az automata vezetés és az elektromos hajtás pedig gyakorlatilag magától értetődő lenne. Ehelyett olajos kátrányba áztatunk minden talpalatnyi földet, a vasutat kicsináljuk a kamionos szállítmányozás előnyére, folyamatosan elcsapjuk egymást, dugóban tengetjük a életünk jelentős részét, szívjuk a mérges gázokat, megőrülünk a forgalmi zajtól, a fekete aszfalttal felforraljuk a környezetünket... de bizonyára így praktikusabb és csak én vagyok helikopter. :B

Új hozzászólás Aktív témák