Új hozzászólás Aktív témák

  • pitiless

    senior tag

    válasz winbox #510 üzenetére

    Felhívtam a Telekomot. Az ügyintéző hölgy eléggé flegma volt, azt ajánlgatta, hogy menjek be személyesen üzletbe és a MobilTudósok segítenek. Mondtam neki, hogy köszönöm, de nem ezen a szinten van a probléma, hogy nem találok meg egy kapcsolót. A Telekom szerint náluk minden rendben van, megyek is vissza a OnePlus supportos barátaimat boldogítani.

    Ha nálad is jelentkezne a probléma, meg esetleg aki még sorstársam ebben, megtennétek hogy ti is jelzitek a OnePlusnak, hogy valami nem kerek? Ha hallgatunk, akkor nem fognak vele foglalkozni, de ahogy Tomp kolléga elintézte a Telenoros konfigot, hátha nekünk is sikerül megjavíttatni. Én tervezem, hogy majd a bétát felrakom, amint lehet, nekem a Nord 2 így csak egy k. drága játékszer lett :(.

Új hozzászólás Aktív témák