Új hozzászólás Aktív témák
-
Diák66
őstag
válasz Dr. Maci #216 üzenetére
Edigitalra mérges vagyok, már egy hete várok, hogy a panaszomat kivizsgálják. Szállító, avgy ők hibáztak, nem tudom, de gyakorlatilag kaptam egy használt és törött szárítógépet újracsomagolva. Az eleje repedt és a víztartályban lötyögött a víz. Valaki biztosan visszaküldte így 14 napon belül, azt tojtak rá magasról. Az Emag-os összeborulással nem éppen jó irányba indultak el. Régen jók voltak, ma már kétszer meggondolom, hogy mit vegyek tőlük. Nekem egyébként csak hivatalos hazai garis kellene és a 12/256-os verzió, szürkében. Néztem a 8 Pro-t is, de még kifutóként is igen borsos.
-
vacs
veterán
válasz Dr. Maci #255 üzenetére
Ez így érdekes, mert az egyik mobilarena MA!gazin-ban írta Bog, hogy van magyar oneplus support.
Én írtam Bog-nak egy emailt hogy legyen szíves kérdezzen már rá, hogy mely magyar forgalmazó ad gyári 2 év garanciát, ezt írta válaszban:
"Magyarországról kiszolgált hivatalos csatornáink: Media Markt, Extreme Digital, eMAG, mobilszolgáltatók, esetükben 24 hónap garancia van érvényben.
Vásárlók vásárlás helyszínére vihetik vissza javításra leadni a terméket.
Itt rendelhetnek door-to-door szervizt hivatalos csatornán történő vásárlást követően: oneplus.com/hu/support"A te leveled alapján az Alza se az, pedig itt le is van írva, hogy gyári!
Szerintem aki neked válaszolt supportos, az nincs teljesen képben.
(^)(>.<)(^)
-
mukisrác
aktív tag
válasz Dr. Maci #257 üzenetére
Nekem most IMEI alapján 1 év oneplus garanciát írt a supportos Samantha..., pedig ez Alza-s vásárlás
"The warranty expires on2021-12-01 21:04"Előtte meg ugyan azt, hogy official webshop-ön kívüli vásárlás esetén csak 1 év jár
[ Szerkesztve ]
Oneplus 10T, 8/128 , Amazfit GTS3
-
#40047616
törölt tag
-
morfeus08
tag
válasz Dr. Maci #594 üzenetére
Szia!
Köszönjük az infót, az az egy nem világos számomra, hogy mi köze az OTG-nek egy füleshez , de a lényeg, hogy megoldja a problémát.Más: A gyári kamera alkalmazásnál, ez az "Intelligens jelenetfelismerés" funkció hogy működik pontosan? Azért kérdem mert olvasni mindenfélét, hogy mikor megjelenik a piktogram bal alul akkor rá kell nyomni, máshol meg azt hogy akkor kapcsolod ki ha rányomsz. Illetve nekem a működése is kicsit hektikus, értem ez alatt, hogy kell neki jócskán idő míg kitalálja mi lehet a jelenet és ha egy kicsit megmozdul máris eltűnik. Köszönöm
-
ghiottone
nagyúr
válasz Dr. Maci #1141 üzenetére
Az ilyenekben én nem bízok, inkább a saját OnePlus Diagnosztikai appja: [link] Nálam a majd másfél éves 7T-re 88%-ot ír. Naponta rárakom a töltőre az utóbbi félévben, de amúgy a 1,5 napot mindig bírja ugyanolyan használattal.
Érzetre észrevettél amúgy ekkora degradálódást az aksin?
"ÉÍ 'AANNÍÍGÓÓ 'ÁHOOT'É" (La verdad está lejos de aqui)
-
AeSDé Team
őstag
válasz Dr. Maci #1141 üzenetére
Minél több, és minél hosszabb töltési ciklusra lesz szükség ahhoz, hogy kicsit pontosabbat írjon. Valahol a programban manuálisan is be lehet állítani az akku kapacitását, én átírtam az enyémet 2250-re, és már pontosabban írja a százalékot
[link]
Hogy mennyire lehet hinni neki, főleg egy ilyen dupla akkus konfigurációnál, azt nem tudom. -
addikt
válasz Dr. Maci #2986 üzenetére
Azt pont nem írtad, hogy melyik szolgáltatónál vagy. Én a Telenornál vagyok, és néha én is tapasztalok olyat, hogy szaggatott a beszélgetés, vagy nálam, vagy a hívott fél panaszkodik. Ami különösen érdekes, hogy tíz ilyen esetből, kb. nyolc vezetékes szám vonalán jelentkezik. Az se számít, hogy mennyire messze van a partner, mert pl. épp a napokban hívtam a helyi Autóklub kirendeltségét vonalason, és gyakorlatilag lehetetlen volt velük kommunikálni, annyira szar volt a kapcsolat, inkább elmentem személyesen érdeklődni.
A késedelmes kicsöngést viszont nem tapasztaltam, már legalább is, ha én vagyok a híváskezdeményező, de fordított szituban se kaptam még visszajelzést a másik féltől.
Azt, hogy ezeknek a problémaforrását mi okozza, és hogy miként lehetne kideríteni, arra én is kíváncsi lennék.[ Szerkesztve ]
"Nem azért felejtünk el játszani, mert megöregszünk, hanem attól öregszünk meg, hogy elfelejtünk játszani." G.B. Shaw
-
válasz Dr. Maci #3770 üzenetére
Ez még igazából nem akkora gond, mert a hardver jó, csak szoftveres gondok vannak. Samsung pl kiadott egy szar telefont, pocsék hardverrel, szinte használhatatlan rendszerrel, és nem is tudták javítani. Mit csináltak? Kiadták ugyanazt a telefont, ugyanazzal a névvel, de más procival, amivel semmi gond nincs. Ha neked a régi verzió van, akkor dughatod fel magadnak, mert a kutyának sem kell, eladni lehetetlen, használni meg szenvedés. És, ha jól emlékszem, kb 800/900 euró volt megjelenéskor. (s20 fe) Megvan még nekem is a fiókban, jó drága hamutartó. Emiatt váltottam one plusra, de itt sem sokkal jobb a helyzet. Ejj, ejj... Ios lesz ebből, úgy érzem.
Are you Baby Shark? No, i'm a motherf*cking hardstyle fish!
-
Aljasvip
senior tag
válasz Dr. Maci #3770 üzenetére
Lehet nem kellene önkéntes béta tesztelőként sietni a frissítéssel.
Nekem még mindig nem hozta fel a gyári OTA rendszer, majd gondolom 1-2 hét múlva.Egyébként meg örülj neki, hogy van gyorsjavítás. Anno az LG P880 (Optimus 4X HD) utolsó frissítése jó sok felhasználónál teljesen tönkretette a GPS-t, és a gyártó ezzel ott is hagyta userek ezreit.