Új hozzászólás Aktív témák
-
Aurig@
őstag
válasz ßrainiac #648 üzenetére
Telekomnál vagyok már 8 éve, Telenortól vittem a számom. Nem tudom most milyen a Telenor, de akkor nagyon sumákoltak! Sosem csúsztam a számlafizetéssel nem volt elmaradásom, ennek ellenére egyetlen egyszer sem kaptam semmilyen kedvezményt úgy, hogy 12 évig voltam náluk. A számláim pedig havi szinten egy-két száz forinttal nőttek. Bementem hozzájuk személyesen, kérdeztem, hogy mitől nőnek az összegek, azt mondta az ügyintéző, hogy ő ezt nem érti. Mondtam, hogy én sem és azonnal szeretnék kérni egy számhordozási nyilatkozatot /akkor még volt ilyen/. Még ő volt felháborodva, hogy mi az, hogy más szolgáltatóhoz akarok menni.
Ekkor mentem a Telekomhoz. Ők rendszeresen hívogatnak mindenféle kedvezményekkel. Soha egyetlen alkalommal nem vertek át, nem kellett velük vitatkoznom.<<- OnePlus 7 „8/256” Android 12 ->>
-
gippazoid
senior tag
válasz ßrainiac #648 üzenetére
Én tudom mit tesz meg.
Voltak olyan idők mikor még az ügyfél első szavára cseréltek telefont - nem számított, hogy már fél éves volt. A gyártónak kamion számra lett visszatolva és simán benyelte az összeset.
Aztán változtak az idők és volt olyan gyártó, amelyik kijelentette, nála nincs olyan garanciális javítás amikor a beépített alkatrész burkolati elem! Tehát azt nem lehet gariban cserélni. Még akkor sem, ha adott esetben a hátlap kis fülei tartották a helyén a felcsatolható akkut és ha a fülek megkoptak, el tudod mozdulni az akksi a reteszelés ellenére is - a teló meg kikapcsolt.Gippazoid Novelties Inc.