-
GAMEPOD.hu
OnePlus 3 - A harmadik Plus
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
Köszönöm a linket, részletes leírás! Jól gondolom, hogy ennél a típusnál bootloader nyitás nélkül nincs root sem? Bocs, ha láma a kérdés, de 2.3-nál szálltam le az Android vonatról, akkor a két dolog még nem fügött egymástól. Custom firmware-t nem akarok a mobilra tölteni, de a root jól jönne.
-
Tibko8
senior tag
Köszi csak a letöltő link kellet a többi már megy, 1+1-nál minden parancsot megtanultam fejből
[ Szerkesztve ]
Lada(racing.hu) 2107 "Őrület Ez!" & Reanult Clio IV Grandtour 1.5 dci OnePlus One (CYANOGEN) ---> OnePlus Three(3) ---> OnePlus 7T Pro --> Nothing Phone 1 --> OnePlus 10 Pro 5G /Never Settle/ --> Honor Magic 5 pro
-
kano
nagyúr
Ha van valami ilyesmi a beállításokban, hogy másodlagos zajszűrés, akkor azt próbáld meg kikapcsolni.
ittakary
Szokott az OTA-ból lenni incremental flashelhető zip is, nem?[ Szerkesztve ]
„Háborúban elszántság, vereségben dac, győzelemben nagylelkűség, békében jóindulat.” Winston Churchill "Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!" "The greatest enemy of knowledge is not ignorance, it is the illusion of knowledge." Stephen Hawking
-
tatu90
csendes tag
Leteszteltem, valóban ha letakarom a kamera felett található mikrofont, akkor produkálja a visszhangzást a kicsike. Valahogy nekem pont úgy esik kézre, hogy a mutatóujjam arrafelé pihen.
Valamint egy újabb issue-t találtam. Az akkumulátor használat részletezésnél a WiFi-t állandóan aktívnak jelzi, akkor is ha ki van kapcsolva. Előző telefonomon a Viber wifi alvó szabálya okozott hasonló problémát, itt annak kikapcsolása nem oldotta meg a problémát. Kikapcsoltam a globális beállításokban is az alvó állapotban bekapcsolva maradás opciót, illetve a helyadatoknál is a wifi-s rásegítést, de egyik sem segített a dolgon. Ugyanakkor az akkuhasználat elenyésző részét teszi ki a wifi a részletező szerint. Lehet csak bugosan jelzi? Esetleg valakinek valami ötlet, hogy mi okozhatja?
-
ztoldy
senior tag
WiFi haladó beállításoknál a keresés mindig elérhető opciót kapcsold ki. ha ez aktív, akkor a WiFi időközönként ellenőrzi a közelben lévő elérhető hálózatokat, így meríti a telefont, ezért meg is jelenik az akkuhasználatnál)
[ Szerkesztve ]
https://www.refundo.hu/?ref=175161
-
kano
nagyúr
És még kinek van állandóan bekapcsolt WIFI-je, próbálja meg kikapcsolni:
Beállítások->Tartózkodási hely->[3 pötty fent] Beolvasás->[Mindkettőt kikapcsolni.]Ez CM-ben van így, OOS-ben nem tudom, hogy pontosan ugyan így van-e.
Egyébként One-ra CM nightly-ban volt ilyen bug, hogy akkor is ON-nak jelezte, ha nem is volt ON a WIFI.Szállítással kapcsolatosan ide írjatok inkább, mert azért mégis ez egy szakmai topic lenne, vagy micsoda... Köszi!
[ Szerkesztve ]
„Háborúban elszántság, vereségben dac, győzelemben nagylelkűség, békében jóindulat.” Winston Churchill "Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!" "The greatest enemy of knowledge is not ignorance, it is the illusion of knowledge." Stephen Hawking
-
pampika
őstag
én használom, asszem a középsőt raktam fel.
tényleg úgy kapcsolja, ahogy mondja ez mindenképp pozitívum.
ami megszokást igényel az elején: nekem nem a kiírt hangerő szinteket állítja be adott csúszka állásnál. viszont! berakod egyik állásba, ott nyomsz egy hangerő gombot, előjön a lenyithatós hangerő állító, ott minden hangtípusra megadod, milyen értéket szeretnél. ezt megcsinálod mindre és ezeket a beállításokat utána már megjegyzi. sztem jobb is így, mintha nem lehetne szabályozni.
ami kontra:
azóta nem villog az értesítési led töltésnél világít, de értesítésre nem.
pedig be van kapcsolva, h villogjon, de nem tudtam még rájönni, mit kéne állítani, h újra működjön.de összességében sztem olyan funkció, aminek gyárilag így kéne működnie.
@Bibby:
használod a prisma appot? arra írták mostanában, h szokott feldobálni ilyeneket. de vmerre ki lehet kapcsolni.@all:
JÖN A 3.2.2 OTA[ Szerkesztve ]
-
oba
addikt
-
oba
addikt
Na, mégiscsak leszedtem. Óvatosan csináltam, vizes kézzel, lejött szépen, nem nyúlt meg sehol. Leöblítettem a csap alatt a szöszöket Lecsepegtettem, majd ismét szappanos vizes módszer és újra felraktam. Most sikerült teljesen tisztán felrakni, nincs alatta semmi. Remélem száradás után is jó lesz.
-
tatu90
csendes tag
Garanciális javítás lett a dologból...Gondoltam, leírom az RMA nyitással, supporttal, szállítással, javítással kapcsolatos tapasztalataimat...
Röviden:
OnePlus support reakcióideje: mindig gyorsan és készségesen válaszoltak 10/10
Kapott információk a folyamatról: meggyőződésem, hogy semmi info-m nem lenne a folyamatról, ha nem érdeklődök és a folyamatos kérdezősködés ellenére sem tudtam meg sokat... 0/10
Javítási procedúra sebessége: 26 nap szállítással 7/10
Szállítás UPS-el: katasztrófa, őskáosz, +12 ősz hajszál 1/10Hosszabban: (OFF-olom, mert kicsit hosszú lett, sry)
szeptember. 14. este 0. nap
Nyitottam egy ticketet a OnePlus oldalán keresztül, elsírtam a bánatomat nekik. Legnagyobb meglepetésemre kb. 1 órán belül megjött a válasz, hogy sajnálják, hogy mi van, nyissak egy RMA-t. Még aznap este megnyitottam a Service requestet, abban is leírtam röviden a problémát, csatoltam képet a telóról (bár nem külsérelmi hibás volt, ennek ellenére érdemes feltölteni képet, mert ha rosszabb állapotban érkezik vissza a telefonod a szervízből, mint ahogy elküldted, ez az egyetlen bizonyíték, amely segíthet ennek bizonyításában). Szintén nagyon hamar jött a válasz, hogy örülnek, hogy sikerült megnyitnom az RMA-t, amit az RMA approving team elbírál, majd ha ez megtörtént, jelentkeznek az eredménnyel.szeptember. 15. 1. nap
Jött a levél a supporttól, hogy pozitívan bírálták el az RMA requestemet, csekkoljam az email fiókomat, elintézték a szállítást, elküldik a szállítási cimkét, dobozoljam be a telefont és 2 munkanapon belül jönni fog a futár érte. Valóban meg is jött a levél a szervíztől, leírva benne szépen az instukciókkal, illetve a beígért shipping labellel. Mondom király, megy ez, mint a karikacsapás...szeptember. 16-19. 2-5. nap
Na akkor várjuk a futárt (UPS), de csak nem akar jönni.szeptember. 20. 6. nap
Ráírtam a OnePlus supportra, hogy mizu, előfordulhat, hogy a futár nem jön meg 2 napon belül? A válasz ismét 1 órán belül megérkezett, hogy nem normális, hogy még nem jött, úgyhogy legyen kedves felhívni őket, hogy mikor szándékoznak jönni, és jelezzek vissza, hogy ha átvették tőlem a csomagot. UPS ügyfélszolgálat tárcsázva, shipping nr. bediktálva, ügyfélszolgálatos lányka mondja, hogy igen látja, hogy itt van ez a csomag, mikor jöjjenek érte? Really?! Úgy tűnik, hogy ha nem hívom fel őket, akkor sose jöttek volna ki a csomagért... Lebeszéltem a hölggyel, hogy akkor ma jöjjenek ki érte, és valóban délután át is vette a futár tőle a pakkot. Első nehézség megugorva!szeptember. 21. 7. nap
OnePlus supportnak jelezve, hogy átadtam a csomagot a futárnak előző nap, és a tracking nr. alapján már Németországban (német szervíz javította a készüléket) van a csomag. (UPS Express Saver szolgáltatással garantált 1 napos szállítás EU-n belül - erre még visszatérünk) és egyben megkérdeztem tőlük, hogy mikorra várható a telefonom vissza. A már szokásosnak mondható gyors reakció, hogy örülnek, hogy sikerült kijuttatni a csomagot és, hogy szállítással együtt 7-10 munkanapon belül jön vissza a készülék, ha bármi fejlemény van azonnal értesítenek. Szuper, már nem kell sokat várni akkor...szeptember 25. 11. nap
Levél a supportnak, hogy mi a helyzet, megérkezett 22-én a szervízbe a cuccos, haladt már valamit a javítás?szeptember 26. 12. nap
Jött a már annyira nem gyors válasz (bár az egy napos reakció is simán vállalható), hogy igen megérkezett, kivizsgálás alatt van, ha megvan a kivizsgálás eredménye, jelentkeznek. Kezdek gyanakodni, hogy mégsem lesz egy olyan gyors, mint beígérték...
Közben találtam egy linket, ahol követhető a javítás állapota - a OnePlus support nem adta meg nekem ezt az elérhetőséget. ( itt )október 3. 19. nap
Reggel egy kicsit morcosabb levél a supportnak, hogy van-e már valami fejlemény. Délután érkezett a válasz, hogy nagyon sajnálják a dolgot, még mindig kivizsgálás alatt van a készülék, de ha bármi előrelépés történik az ügyben, azonnal értesítenek.október 4. 20. nap
A javítás követési oldalon végre változott a státusz, méghozzá repair finishedre, és már a UPS-es tracking nr. is elérhető. Juhéé, a héten visszakerül a telefonom. (Természetesen a OnePlus support-tól még mindig semmi visszajezés)október 5. 21. nap
A csomag a nürnbergi UPS raktárban van. Gyors fejszámolással az jött, ki, hogy akkor másnap már meg is érkezik hozzám a telefon. Ezaz, már csak 1-t kell aludni...október 6. 22. nap
Ahogy számítottam az ütemezett szállítási idő a mai nap, király. Eltelt szépen a nap és csak nem akart megjönni a csomag, ránéztem a tracking nr.-re és láttam, hogy fennakadás történt, a címzettet nem sikerült megtalálni. Telefon UPS-es ügyfélszolgálatra, hogy engem aztán senki nem is keresett, úgyhogy nem csoda, hogy nem találtak meg, kiderült, hogy nem volt telefonszámom megadva, ez lehet a gond. Telefonszám megadva, holnap újra próbálkoznak, 16 óra előtt jönnek, szuper.október 7. 23. nap
Péntek van fél4, mennék haza munkából, de csak nem jön a csomag, na mindegy várjunk még egy kicsit... Elmúlik 4 óra is, hívjuk fel a UPS-t. Ügyfélszolgálatos hölgy mondja, hogy nyugalom, jönni fog 5-ig, rákérdeztem, hogy tuti-e, ő mondta, hogy persze, no para.
17:30 - tracking nr. átvált a szállítás alattból, fennakadás történt - kiszállítás 1 nappal elhalasztvára. Hát kicsit felment bennem a pumpa, UPS hívása, ügyfélszolgálatos néni hebeg-habog, hogy ő nem érti, de nagyon sajnálja, ők sajnos nem tudnak beszélni a futárral, sem számot adni hozzá, de ma már nem fog jönni a csomag. Mondom oké, akkor legyenek szívesek hétfőn legkésőbb délig kiszállítani. (Ahogy említettem expressz szolgáltatás... garantált 1 napos kézbesítéssel... köszönöm szépen)október 10. 26. nap
Dél elmúlt, a pakk sehol... mondom mindegy, várjunk még... 15 óra elmúlt, még mindig sehol senki... és akkor fél 4 körül csörög a telefonom, hogy itt egy futár és engem keres. Csomag átvéve, kibontva és a telefon újra 100%osan funkcionál. Öröm és bódottá.kis mellékzönge:
október 12. 28. nap
Még mindig várom a OnePlus-tól az update-t a javítás státuszát illetően...[ Szerkesztve ]
-
GéBé
tag
válasz tatu90 #11387 üzenetére
Nekem a DHL is alakított a kiszállítást illetően, amikor vettem a telót....
Jön az sms egy szép csütörtöki nap, hogy következő hét hétfőn kézbesítik a csomagot.
Hétfőn tűkön ülés, tr numbert csekkolom még mindig lengyelolrszágban (csehországból indulva), de a várható kézbesítés az a nap vége.. 17:30kor felhívom őket, hogy mizu, erre: hát őőőő, izé, a csomag még lengyelországba és holnap indul brüsszelbe (????) és majd onnan pestre. Mondom akkor az sms hogy jött a szállításról, hát izé, nem tudja, biztos téves (??????). Persze ahogy letettem a szállítási idő már nem volt elérhető.Onnantól csekkoltam minden nap, szerdán reggel megérkezett lengyelországból bulgáriába a csomag (még jó, hogy brüsszelt mondtak). A szállítási idő nem elérhető. Aztán szerda késő este érkezett meg pestre a csomag. Másnap hozta is a futár.
Szóval ez is egy szép sztori, maga a szállítás volt 7 munkanap...igazából nem értek a logisztikához, biztos volt értelme csehországból lengyelországba, brüsszel helyett bulgáriába és onnan vissza pestre hozni
-
dfcwolf
tag
válasz tatu90 #11387 üzenetére
Köszi, hogy leírtad!
Sajnos a csomagos cégek nagyon el vannak kényeztetve a sok rendeléssel és emiatt nagyon sz@r munkát végez a legtöbb. Én a GLS mellett döntöttem, bennük még nem csalódtam.Siemens SL55 | Siemens SX1 | LG Viewty | LG Arena | LG O2X | HTC ONE XL | HTC HOX | Galaxy Note II | Galaxy Note III | Honor 4X | Nexus 6 | ONEPlus 3 | ONEPlus 3T | ONEPlus 5
-
sto1911
veterán
-
kano
nagyúr
válasz tatu90 #11702 üzenetére
Annál is gázosabb a Gránit alkalmazása. Bár most javítottak valamit rajta. Most legalább a RootCloakkal átvehető.
„Háborúban elszántság, vereségben dac, győzelemben nagylelkűség, békében jóindulat.” Winston Churchill "Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!" "The greatest enemy of knowledge is not ignorance, it is the illusion of knowledge." Stephen Hawking
-
plejik
addikt
válasz tatu90 #13827 üzenetére
Úgy is próbáltam, de semmi. Hiába látta a telót fel is tette, de mégsem. Elvileg mókolt TWRP volt fent. De mind1 is, mert ez a CM14 használhatatlan jelenleg tele van FC-vel stb..
[Apple Watch Series 7][iPhone 14 Pro][MacBook Pro M1 pro 14" 2021][PlayStation 5 Digital Edition][XBOX Series X][LG CX3 OLED]
-
SharpSA
veterán
-
Macika66
addikt
válasz tatu90 #18620 üzenetére
Itt van még egy bontatlan US nálam is, fent is volt vagy 3 hónapig az egyik.
Jó volt, csak egy a baj vele. Bár a karcolásoktól kiválóan véd, harmadáron, mint a gyári 3D Curved Glass, de a kis felületen összpontosuló ütéseket nem képes közel sem úgy elnyelni, elosztani, mint egy bármilyen üveg.A másik negatív dolog pedig a tapadása. Eleinte (túl) tapadós, utána – miután bezsírosodott az arcodtól – akkor meg már folyamatosan zsíros tapintása van, akkor is, ha frissen pucoltad le.
A harmadik, hogy bármilyen behatást megtart, pl. próbából belenyomtam a körmömet, 3 hét múlva még ott volt a helye.Szóval levettem, nem sirattam meg.
A mostani gyári 3D Curved Glass minden tekintetben a legjobb, tényleg „csak” annyi a negatívum, hogy két oldalt kevesebb, mint 1 mm-nyi részen kitakarja a hasznos kijelzőt. Ez csak leírva tűnik borzasztónak, szerintem senki észre nem venné...
Igen, nagy negatívum az üveg ára.
De még mindig töredéke, mint egy kijelzőcsere...
Új hozzászólás Aktív témák
Hogy egy kicsit rendezzük sorainkat és hogy átláthatóbb legyen a topik, ezért az elkövetkezőkben a rendelési és szállítási tapasztalatokról szóló hozzászolásokat a fent láthatól OFF topikba írjátok. Továbbá oda kerüljön minden, ami nem kapcsolódik a telefonhoz,tartozékaihoz, azok együttes működéséhez, ezek rendeléséhez, beszerzési helyeihez. Ahogy már korábban kértük, a számlával kapcsolatos kérdések, válaszok továbbra is nemkívánatosak. Az összefoglalóban a lényeg ott van ezzel a témával kapcsolatban. Ami pedig abszolút nem tartozik ide, azt valahol máshol, másik kompetens topikban adjuk közre! Ez utóbbiakat törölni fogjuk!!Köszönjük szépen a szíves együttműködéseteket! :R