Új hozzászólás Aktív témák

  • Zanik

    addikt

    válasz Peat;) #36 üzenetére

    Lehet, hogy elfogult, de az én feltételezésem szerint sokkal több PS4 van napi használatban, mint VR kompatibilis (Rift/Vive) high-end game PC. A PC piac egyszerűen sokkal heterogénebb, iszonyat sokféle konfigurációval, és szvsz világviszonylatban nagyon kevés olyan felhasználó van jelenleg, akinek a PC-je bármiféle fejlesztés nélkül alkalmas lenne a VR-ra.

    Ami a Move-ot illeti, tényleg érdemes lenne elolvasnod az általam linkelt cikket, és tudnád, hogy tulajdonképpen a Move volt a PS VR egyik kiindulási pontja. Ahogy a DS4-ben is ott van a motion tracking-ra alkalmas fényforrás az elején.

    És a cikkben az is benne van, hogy a Sony egyenesen javasolta a játékfejlesztőknek, hogy a VR esetében ne hosszú fejlesztési idejű, látványos és drága játékokban gondolkodjanak elsősorban, hanem inkább azt keressék, milyen újszerű lehetőségek vannak a VR-ban, illetve milyen újfajta interakciókba lehet a játékosokat bevonni. És ez szerintem jó dolog. Sokszor érzem azt, hogy az utóbbi időben a játékipar annyira el volt foglalva a játékok kinézetével, hogy elfelejtette, hogy az élethű grafika nem elengedhetetlen feltétele egy jó játéknak, és önmagában nem tesz jóvá egy játékot, ha az amúgy sablonos és unalmas.

    Én amúgy pont emiatt várom a VR-t, hogy olyan újfajta játékokat hozzanak általa létre, ahol nem az elmúlt 10 év elcsépelt zsánerei ismétlődnek meg valami új köntösben, hanem adnak valami újszerű élményt, amit eddig még egyetlen játék sem.

    Origin/Steam: PaJKoS PSN: PaJKoS82

Új hozzászólás Aktív témák