Új hozzászólás Aktív témák
-
Manbal
senior tag
nagyon sokan maradnak a PC mellett, főleg hogy grafikailag maximum egy szintbe tudják majd hozni magukat ideig-óráig a konzolok az új generációjukkal...
"Eredeti gamével tolom ez meg a másik " akkor miért írsz ilyet hogy szarakodni PCn crackekkel? ja hogy szted PCn csak tört játékot tolnak? a BF3 eladási rekordokat fog dönteni, ez már most borítékolható.
Véleményem szerint jóval nagyobb igényességgel, optimalizációval nagyságrendekkel nagyobb piac lehetne a PCé... de ezt nehezen fogják fel a fejlesztők (a másik meg, hogy tudják, konzolon a fost is el lehet adni aranyárban...)
[ Szerkesztve ]
-
Lacc88
senior tag
igazából lószart nem érnek vele , ha 10ből 4 játék jelenik meg pc-re rendesen . 10-ből 2 átportolt , és a másik 2-höz meg 60 ezres vga kell , hogy legyen 30 fps-ed .
Én szeretem a pc-t , csak amikor szarakodni kell a peccsel , meg várni a sok szarra , hogy elinduljon , kösz nem kell . Inkább játszom 15%-al "gyengébb" grafikán , de menjen .
Ja meg ha be van kapcsolva a fiziksz , akkor kevés az 1 gigás vga stbbb ..... nem kell
Ennyi ! a konzolosok azok mind fossal játszanak . De olyankor milyen jó ez a fos , amikor PC-n nem indul ! ! ! és 2-300 rongyos vasad van ! Ja meg kifagy .
[ Szerkesztve ]
Ha van egy álmod .... ne mondj le róla !
-
Chaser
titán
Érdekes 2012-től a grafikon, nv jövőbe lát? Akkor látott volna jövőbe amikor kiadott nem egy széria hibás gpu-t
_tejesen'® joálapotpan'™_-_Hamarosan a hiányból is hiány lesz...by Samus
-
Lacc88
senior tag
Ennyi ! fosnak h bezár a bazár ..... én is fosnék , ha látnom , hogy esély nincs , és nem is lesz .
Ja a másik meg , ha már itt vagyunk , akkor melyik 2006-os gépen játszol mondjuk egy crysis2-vel ? vagy egy metro 2033-al ? Rendes felbontásban ?
Szerintem itt hagyjuk is a témát .
[ Szerkesztve ]
Ha van egy álmod .... ne mondj le róla !
-
julius666
addikt
A később bekerül a Fullscreen támogatás lényegében mutatja a problémát
Szvsz továbbra is vihar a biliben a kérdés. Nekem személy szerint még szimpatikusabb is ha egy oldal nem gondolhat csak hirtelen egyet hogy ő fullscreenre vált, hanem csak a saját ablakát foglalhatja el teljes méretben, arról pedig én dönthetek ha azt teljes képernyőre akarom rakni. Nem azért nem került bele az eredeti szabványba a fullscreen támogatás mert ennyire sötétek lennének w3c-éknél, hanem szándékosan.
A VP8 nem támogatható fix-funkciós futószalagon keresztül.
Miért is? A VP8 chainje minimálisan tér csak el a H264-étől. Azt persze ha a JELENLEGI futószalagokon nem megoldható a dekódolása, készségesen elhiszem, de biztos vagyok benne egy enyhén módosított/bővített futószalagnak nem okozhat problémát.
Én úgy hallottam amúgy UVD3 már tudja, akkor lehet a HD 6000-es shaderes megoldás miatt olvastam valahol a támogatott kodekek listájában.
A többiben igazából feleslegesnek érzem a további vitát mert csak ugyanazokat puffogod vissza, abban egyetértünk hogy a win8 elindulása előtt nagy lépések nem történnek a flash vs. html5 téren. Túlságosan belekoptunk a régi rendszerbe, a fejlesztői workflowok és toolok még mindig azon alapszanak, az a bejáratott ami ráadásul biztosan működik mindenhol. Utána viszont én biztos vagyok benne elindul a gépezet, mert az alapok már most is bőven megvannak.
-
Depression
veterán
válasz julius666 #107 üzenetére
Szerintem meg mindketten arpóságokról írtok. Elég csak megnézni a facebookos játékokat jatszók listáját (az első 10 játékot kb. egy milliárdan játszák, amik mind flash alapúak.
Az első híresztelés után, hogy nem működnek ezek a játékok az emberek a win8 ezen verzióját fogják bojkotálni, mert azért ezeket a játékokta nem egy hét alatt lehetne átírni egy teljesen új nyelvre, főleg tűrhető sebességgel és bugmentesre.Orr alatt hordott szájmaszk pont annyit ér, mint a herére húzott koton.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz julius666 #107 üzenetére
Később a VP8 biztos bekerül pár helyre, de a hardvergyártók oldaláról nem látom annyira az erőlködést. Pár (főleg Kínába szánt) ARM-os SoC van, ami támogatja, és az AMD szeretné beledobni a következő UVD felületbe, mivel a shaderes megoldás nem jött be, de ez kevés. A shaderes feldolgozást egyébként már eltávolították a driverből, egyszerűen nem jó. Az meg biztos, hogy új generációs UVD felületet tömeges elterjedésben 2013H2-ig nem látunk. A 2012-es termékek jó része UVD 3.0-s kiegészítve a SAMU-val, de az nem erre való.
(#108) Depression: Na ez a komoly probléma. Egyelőre ennek a gyilkoljuk meg a Flasht stratégiának nem látom biztató jeleit. Nagyon hosszú küzdelem lesz ez. A közeljövőben (1-2 év) a Flash dominanciája töretlen marad. Nincs mi megtörje. Leghamarabb 2 év után várhatunk értékelhető eredményeket.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Youri
veterán
válasz Depression #108 üzenetére
Senki nem fog ilyen átgondolatlan lépést tenni, mire ide jutnának átportolják, mert az MS-nek erre lesz forrása, és lehetőségei, hogy az adott fejlesztőknek egyszerű környezetet biztosítson. Nem hiába, az Apple nem száműzte a Flasht az OS X alól.
Összességében, az MS, az Apple, és a Google is a HTML5 mellett van, bár ezt nem vallja be mind, előbb-utóbb ez az erő tudja érvényesíteni a fölényét.[ Szerkesztve ]
RTX ON
-
julius666
addikt
válasz Depression #108 üzenetére
Az első híresztelés után, hogy nem működnek ezek a játékok az emberek a win8 ezen verzióját fogják bojkotálni, mert azért ezeket a játékokta nem egy hét alatt lehetne átírni egy teljesen új nyelvre, főleg tűrhető sebességgel és bugmentesre.
Most így hirtelen nem tudok konkrétumot mondani, de a HTML5 canvas element specifikációja már vagy 2 éve stabilnak mondható. Durván azóta vannak is böngésző implementációk, amikkel a webes játékfejlesztő cégek folyamatosan próbálkoznak is.
A Win8 megjelenéséig még van majdnem egy év.Ez az egy hét neked honnan jött?
Egyébként csak hogy lássátok, a dolog mennyire nem Asimov-regénybe való, hanem már most is működőképes: [link]
[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Pont ezt mondom. Miért írjam át a Flashjátékomat, amikor nem azért játszanak rajta az emberek, mert Flash, hanem azért, mert jó, és a játékosaimnak mindegy, hogy Flash, vagy sem.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
julius666
addikt
Pl. azért mert mobil - de említhetnék még legalsó kategóriás desktop gépeket is - gépeken gyakran hajtépős a sebesség/zabálja az akut. Persze, tudom, tudom, majd a 10.2-ben/11-ben/x.y verzióban... Ezt párszor hallottuk már. Ugyanúgy mint ahogy azt is hogy most már végre nem szűk keresztmetszete lesz a rendszernek biztonsági szempontból.
Egyébként az szerintem elég jó indok - ha más nem is - hogy nem lesz flash a jövő mobilgépeinek legnagyobb részén (iOS, Win8 mobil verzióban csak Metro UI-val).
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz julius666 #118 üzenetére
A 10.2-ben már megoldott a fogyasztás kérdése a flashvideóknál. Többre nem képes, így a többi tartalom CPU-n fut. Ezen majd a 11-es verzió változtat, de ennek a megjelenését meg kell várni.
A biztonság egy másik kérdés. Nem funkcionális dolog, de nyilván fontos.Ellenben az Androidon továbbra is marad a támogatás. Ha az okostelefonokat nézzük, akkor ott az androidos termékek eladása a legnagyobb összesítve. Ezért nem tartom jó ötletnek ezt a gyilkoljuk meg a Flasht stratégiát, mert a Google ebben még nem partner, bár kétségtelen, hogy a Flash nekik sem érdekük, csak nem akarják elvenni a szolgáltatást a felhasználótól, ami nyilván visszavezethető oda is, hogy a Youtube a flash felületen működik a legjobban.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
julius666
addikt
Ezen majd a 11-es verzió változtat, de ennek a megjelenését meg kell várni.
Jó, oké, majd meglátjuk.
Ha az okostelefonokat nézzük, akkor ott az androidos termékek eladása a legnagyobb összesítve.
Igen, ez igaz. Bár ha appstore bevételt nézünk illetve úgy összességében fizetőképes keresletet, iOS-re sokkal inkább éri meg fejleszteni. De tabletek piacán is már mások az arányok és ez nagyon úgy néz ki így is marad, ott még problémásabb az android. Ott az iOS és várhatóan a Win8 lesz az uralkodó, márpedig ezeknél nem beszélhetünk flash támogatásról.
-
Depression
veterán
Az nem így megy. Érdekeltté tehetőek azok, akik új játékokat kezdenek fejleszteni. Akiknek már van egy működőképes piacuk, többezernyi óra programozás egy-egy játékban, azt senki sem fogja meggyőzni, hogy kezdje el elölről az egészet, mert az jó móka.
És vannak igencsak durva játékok flash alapon. Pl. a seafight már vagy 4 éve megy, nekem is többszáz órás játékom van benne, és kb. egy komplett gép árát ráköltöttem.
Folyamatosan fejlesztik, rengeteg szerverrel, havi több millió dolláros bevétele van.
És szerinted mégis mennyi ilyen céget lehetne meggyőzni, hogy mindent kezdjenek el 0-ról? Cseréljék le, vagy oktattassák a programozókat? Főleg úgy, hogy a flash 11 '1000x-es gyorsulás'-t ígér?
Az új terveket meglehet nyerni, de a már befutott játékok maradnak flash alapúak, elhiheted.Orr alatt hordott szájmaszk pont annyit ér, mint a herére húzott koton.
-
Youri
veterán
Diplomatikus voltam
Depression: már hogyne lehetne. Minden csak üzlet kérdése. A meglévő játékodat előbb-utóbb megunják, és akkor valami újat kell alkotni. Ha meg adnak hozzá megfelelő fordítót, technikai hátteret, és nem mellesleg anyagi ösztönzést, akkor melyik mondaná azt, hogy nem?
RTX ON
-
MODERÁTOR
válasz WonderCSabo #125 üzenetére
Egy japán, aki japánban lakik. Kérhetek tőle forrást.
[ Szerkesztve ]
***
-
matej013
csendes tag
Én örülök ennek, hogy most egy kis ideig leállt, a hardverfejlesztés egy kicsit. Legalább van időm feltuningolni addig a gépet, hogy a mostani játékok is szaggatás mentesen menjenek rajta. Ráadásul szerintem még a mostani konzolos játékok is nagyon szépek.
A sörben kevés a vitamin. Ezért kell sokat inni belőle.
-
MODERÁTOR
válasz WonderCSabo #128 üzenetére
Ez a csávó nem szokott a levegőbe beszélni. Ha azt mondaná, hogy most épp M4 Shermanok esnek az égből Japánban, azt is elhinném neki.
De amúgy én is meglepődtem azon, amit írt.
[ Szerkesztve ]
***
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz WonderCSabo #131 üzenetére
Elég nagy jelentősége van japánban ezeknek a pornó képregényes játékoknak. A PC-s játékok nagy részét ez teszi ki. Azon belül van lágyabb, és durva megerőszakolós is.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
hack69
aktív tag
Pusztán a Wii U miatt dől az egész.
-
hack69
aktív tag
Nem hiszem hogy csak rájuk számítanak. Meg azt a tényt passzold hozzá, hogy nextgen.
#133 Kanyarban sincsenek az erogék, amelyekből csak pár ezret tudnak elsózni. RPG, ritkán FPS meg verekedős kell PC-re, de nem fogják szétgyalázni a konzoleladásokat. Amúgy minőségi játékot a vectorrol is lehet vadászni PC-re. Ingyen.
[ Szerkesztve ]
-
GreenGuy
tag
Azért kíváncsi lennék, hogy pl. hányan vennének 'boxot, vagy 'boxos játékot, ha nem lehetne moddolni/chippelni
-
csaabz
őstag
Nehéz ezt elhinni, de legyen igazuk...
https://www.flickr.com/photos/187066941@N05/
-
julius666
addikt
"Pornó képregényes játékok" alatt gondolom Visual Novelekre gondolsz. Azoknak pedig sajnos csak egy része a pornó, bőven van más is, így az állításod messzemenően téves. Konkrétan sok mű van közötte ami sztoriban (másban ugye nem tudná mivel ezek lényegében RPG-szerű választásos párbeszédekből épülnek fel, csak általában kevesebb - de annál nagyobb hatású - választási lehetőséggel) oda-vissza veri szarrá a nyugati játékokat. Míg nálunk már összerándul az ember gyomra ha megfilmesítenek egy játékot, náluk folyamatosan jönnek ki a VN-adaptációk animében.
De a japán játékipar nem is csak ezekből áll, ez csak egy része, vannak ott még a különböző JRPG-k, ügyességi játékok (touhou pl.), egyebek. Gondolom a Final Fantasy, Metal Gear Solid, különböző Nintendo játékok és még sorolhatnám is pornó képregényes játékok. Mert így tippre Japánban a PC-s játékok nagyobb részét ezek teszik ki, nem Eroge-k.
Az nem gáz ha nem vagy otthon ezekben, én magam sem vagyok különösebben szakértő, az viszont igen ha lövésed sincs [moderálva]
[ Módosította: ollie ]