Új hozzászólás Aktív témák

  • heihachi

    addikt

    Az Xbox 360-as demó valami elképesztően hulladék.

    Az egy dolog, hogy közel sem néz úgy ki, mint a sajtós képeken, és hogy a PC-s verzió grafikájától fényévekkel elmarad, de szabály szerűen csúnya. A pálya kifejezetten ronda, a kocsin a textúrák olyan pixelesek, hogy sírva lehet tőle fakadni. A PC-s verzióról nem egyszer írtam itt PH!-n, hogy milyen szépek a kocsik, de hát a boxos verzióra ez játék közben már nem igaz. A környezet mondjuk ronda volt PC-n is, de itt még egy fokkal rondább, főként a textúrák siralmasak, meg itt már egy 3D-s füvet sem láttam, PC-n azért legalább volt, még ha mindig a kamera felé fordult is. Érthető miért van ennyire elmosva.

    Aztán a "vezetési élmény"... Szóval milyen fizika az, ahol Spa emelkedőjén egyen gáz mellett 48 mérföldről 46 mérföldre lassul a kocsi, előtte a lejtőn meg 44-ről 45-re gyorsul? Ez hihetetlen szánalmas. A GTR Evolutionben (ezer éves játék PC-n) ilyen körülmények mellett az emelkedőn megáll a kocsi, még 1-esben is, de már félúton, lefele meg gyorsul, ahogy kell. A kocsi 20 mérföldes sebességnél úgyanúgy pattog a Spa-i aszfalton, mint 150 mérföldnél, következés képpen semmi köze a sebességhez, csak jól mutat, mikor az elmosott háttér előtt a kocsi ide oda mozog, pattog. Egy dolgot lehet vele csinálni, kanyarban megcsúszni. De azt is olyan élethűen, hogy keresztbe állni meg lehetetlen, minden csúszást meg lehet fogni hihetetlenül egyszerűen. Próbálja már meg ezt valaki mondjuk a GT sorozatban, már az első részében sem lehetett ilyeneket ilyen csúszásoknál rég keresztbe álltál. Itt meg...

    Az irányítást itt is sikerült tökéletesen elbaszni, csak úgy, mint PC-n. Alap beállítások mellett, ha a ravaszt úgy tartom, hogy megy a kocsi mondjuk 30 mérfölddel, akkor ha megmozdítom egy millimétert, a kocsi írtózatos gyorsulásba kezd, és meg sem áll 100 mérföldig. Ez mi ez? Ugyanez a kormányzás is, egy ideig szép lassan fordul, aztán egyszercsak elindul, mint akit kergetnek. Annyira nem lehet precizen vezetni külső nézetből, hogy a külső nézet ezáltal totál használhatatlan. Talán az az egy használható nézet van, ahol semmit nem látni a kocsiból, csak az aszfaltot látni, azt még úgyahogy el lehetett normálisan irányítgatni. Úgyahogy. Csak összehasonlítás képpen, az imént említett ezer éves PC-s szimulátor (!!!) tökéletesen kezeli az Xbox 360 kontrollert, és tökéletesen pontosan adagolható a gáz és fék, és precízen kormányozható az autó külső és belső nézetből is.

    A törés modellről annyit, hogy a belső nézetes játéknál a tükröt lehetetlen letörni, mert hát ugye játékelem. Amúgy egész jó lenne, szépen ki lehet lapítani a gépet, de annyit kell ütni vágni, hogy hamarabb elfogy az ember türelme (meg a verseny körei), mintshogy a kocsin nagyobb karcolás keletkezzen.

    Isten látja lelkem, én próbálkoztam ezzel a játékkal, ahogy tudtam. PC-n feltelepítettem, játszottam vele, uninstalláltam. Aztán mivel sokan voltak más véleményen, mint én, ezért újra felraktam, és egészen tier 2 végéig nyomattam, de aztán nem bírtam tovább, egy kínszenvedés az egész, szóval uninstall lett. Most még xboxon megpróbáltam, hátha, de ez a játék egy rakás szar, akárhányszor installálom fel, akármelyik platformon játszom.

    GT5-el és Forza3-al emlegetik ezt egylapon... Az a két játék ilyeneket reggelizik.

    "Lehet a Shift 2 már realisztikusabb mint a valóság" by NOD

Új hozzászólás Aktív témák