Új hozzászólás Aktív témák

  • VinoRosso

    veterán

    válasz cinkoxid #19 üzenetére

    mindig 1 fix ember fogja a támadómat, így ha az mellettem lohol, akkor a szemből jövő védő csak nézi mit csinálok, nem segít a társnak.

    Ha nyomva tartod az x/[]-et akkor 1 ember jön fedezni, ha kétszer gyorsan megnyomod és nyomva tartod akkor a körülötte lévők presszingelik, és ha úgy gondolod a kurzoron lévő emberrel is odamehetsz, vagy beirányíthatod a passzsávba mélységi labdákat leszedni.
    Iletve a meccs előtt game planban lehet beállítani fix emberfogókat (akár többet is).

    Szélső védők védekezéskor csak álldogálnak a szélen, és nem tömörülnek be középre, hogy lőni, vagy passzolni ne lehessen.

    Ez attól függ meccs előtt mit adtál meg a taktikai beállításoknál. A compactness határozza meg,mennyire húzódjon össze a csapat labdanélküli játéknál, ha ezt leveszed akkor nagyon tömörek lesznek a szélsők behúzódnak a csatárok visszajönnek a védől feltolódnak és egy oldalra tolódnak, ha meg magasra állítod akkor pedig nagy távolság lesz köztük és minél nagyobb területet próbálnak lefedni.

    1 másodperces input lagja van mindenkinek,

    Ez nem input lag, hanem maga a játék ilyen. Erről beszéltem, hogy lassúak a játékosok, nem egyből adják a labdát, hanem előtte megcsinálnak 2-3 érintést a "szimulátor akarok lenni" filozófia miatt, mivel a valóságban is először egy játékosnak a legtöbb esetben először kezelnie kell a labdát, pozicionálnia kell magát, stb, ami ezzel a laggal jár. Csak az a baj, hogy ez egy videójáték, és nem a valóság, és egy videójátékban ez nem fun.

Új hozzászólás Aktív témák