Új hozzászólás Aktív témák
-
Dr. Akula
nagyúr
Nemigazán tudnék felsorolni 1 indokot se arra hogy pont ezzel játszak a milliónyi hasonló klón helyett.
-
Cathfaern
nagyúr
Hmm nem nagyon figyeltem eddig erre a játékra, de egész jónak tűnik Főleg miután megnéztem a guardianos class trailert is. Figyelési listámra felkerült
-
Dr. Akula
nagyúr
Ez részletkérdés, már alig lehet megkülönböztetni egymástól a sok tucat fantasy-MMO-t. A DDO is 1 próbát ért meg nálam, pont ezen okból.
A dio2-nél meguntam ezeket a sokpléjeres dolgokat. Tudom, hivatalosan nem MMO, mert "csak" 8 embert kell összekoordinálni, nem 32543653465376546-at, de a valóságban még ez se megy. Mindenki csak arra vár hogy a másik termelje neki az XP-t, meg a lootot, aztán ha nem megy azonnal, akkor már lép is ki, és megy máshova. Ugyanakkor meg a LOD-os "fejlesztésekkel" annyira egyoldalúak lettek a karakterek (mindenkire immunis a fél játék), hogy muszáj lenne az összjáték, de az emberi gyarlóság miatt ez nem lesz meg soha. Ezért nem álltam már neki a WOW-nak se.
Meg aztán elég kevés mindent lehet csinálni egy ilyenben, gyakorlatilag mész és lősz, max többen vagytok mint a COD-ban. Csomó D&D opciót meg se valósítanak, mert nem "party-friendly" (pl: Time Stop, de ha a papíros szabálykönyvet nézzük, akkor kb a szabályrendszer felét sose láttuk még játékban), a maradék meg szinte csak a lövölde.
-
blackydan
senior tag
Érdekesnek ígérkezik, persze a karakterek tulajdonságai és az élettörténetük dolgot mintha már láttam volna valahol... jah igen gw2
Nem is baj jó lesz ez -
Healbacsi
őstag
"A dio2-nél meguntam ezeket a sokpléjeres dolgokat". Hat a D2 ota eltelt mar legalabb 10 ev, azota valtozott par dolog "mester".
Mar kb 8 eve jatszok mmo jatekokkal, elotte MUD jellegu jatekokkal is jatszottam. Az altalad leirt viselkedesi analogia a playerek igen kis hanyadara igaz, ezert az en "bemondasom" szerint hamis.[ Szerkesztve ]
-
Wolverine
félisten
A D2-nek annyi köze van az MMO-khoz, mint egy Battlefieldnek: semmi. Semmit nem tudsz az MMO-k működéséről, ezért tévképzeteid vannak arról, hogy működik a játék. Súgok: fejlődni a legtöbb esetben tudsz valamennyire egyedül, segítség nélkül is; ami meg csapatot igénylő rész, ott ha lógsz és nem végzed a dolgod a csapat érdekében, akkor kidobnak és nem kapsz semmit.
szerk: off.[ Szerkesztve ]
"I'm the best there is at what I do, but what I do best isn't very nice." (Wolverine) / "Hello, I'm the Doctor. Basically... run." (a 11. Doktor)
-
Enxtheone
tag
Személyre szabott karakter?
Először kell egy summoner, de persze nem béna ami csak 5-6 szolgát tud idézni, hanem legalább 40-et. És ne csak pár féle szörny közül lehessen választnai hogy mit idézzek.
Másodlagos karakternek egy íjász, harmadlagosnak meg egy sunyi hátba szúrós. -
Wolverine
félisten
válasz Dr. Akula #12 üzenetére
Én speciel egy általam játszott MMO-ban sem találkoztam ilyesmivel jelentős mértékben, mindenhol haladtunk normálisan (és bőven több MMO-val játszottam, mint egy tucat...).
"I'm the best there is at what I do, but what I do best isn't very nice." (Wolverine) / "Hello, I'm the Doctor. Basically... run." (a 11. Doktor)
-
Ilsyde
őstag
Az azert van mert a Diablo amolyan indirekt co-op, minden jatekos (karakter) onalloan is eletkepes. Csak azert van szukseg tarsakra hogy tobbet sebezzen a parti.
Egy normalis co-op jatekban az lenne a lenyeg hogy megpurcanj ha nem segititek aktivan egymast, ezert aztan mindenkinek specialis szerep jut. Ha meghal egy csapattars (mert valaki idiota volt) akkor tobb mint valoszinu hogy a tobbiek is kovetik a sirba mert nelkule kifogynak szuflabol, nem tudnak gyogyulni stb.
Na, az ilyen jatekok arra nevelnek hogy figyelj a masikra ugyhogy nem fog olyasmi elofordulni amiket leirtal mert vagy kilep az emberke ha tul primitiv hozza, vagy elkezd normalisan teljesiteni.MMO endgame meg raid azert legtobbszor ilyen de mig eljutsz odaig addig szenvedni fogsz a sok kecseg miatt, mert addig senki sincs kulonosebben rakenyszeritve hogy segitse a tobbit csak esetleg durvabb bossoknal (hianyzik a "te is megdoglesz ha hagyod meghalni a csapattarsad" motivacio).
Sajnos rettentoen keves az ilyen co-op jatek - ami nem MMO - manapsag -
Healbacsi
őstag
válasz Dr. Akula #12 üzenetére
Ahogyan irtak mar masok is, a Diablo akarhanyadik reszeben nem vagy rautalva masokra. Ha masok csatlakoznak melled, akkor max tovabb kell csepelni az ellenfeleket, mas nem valtozik.
Egy mmo-nal ez total maskent van. A karaktert meg felszintezheted egyedul, 1-2 dolgot el is tudsz erni, de ha tenyleg kiszemelsz magadnak vmit, (legyen az egy bazi nagy kard, vagy mas megszerzese), akkor nem tehetsz mast, mint a tobbi jatekossal egyuttmukodve vagy kenytelen jatszani.
Ez kb azt jelenti, mintha D2-ben egyedul csak act2 vegeig tudnal eljutni.
Az mmo-k szandekosan ugy vannak tervezve, hogy ne tudsz komoly eredmenyeket elerni egyedul, (massive multiplayer), hanem a tobbiekkel dolgozz egyutt.Elkepzelheto, hogy a DDO-ban voltak hasonlo jatekosok, eleg hamar el is verzett az egesz jatek, igy kar precedens peldanak felhozni csak azert, mert D&D.
Ha ennek a jateknak barmi koze lesz a mostani mmo-khoz, akkor garantaltan nem fognak megelni az altalad leirt emberek, es gyorsan kikopnak, vagy alkalmazkodnak.
-
Wolverine
félisten
Ha van lehetőség szintezés közben kisebb csapatos groupcontentre egy MMO-ban (hívják bárhogy), akkor ahhoz kell is a csapatmunka, mert nem fogod szólóban megcsinálni. Kivéve, ha létszámmal skálázódós contentet készítettek - ez a Crypticnek amúgy szokása, vagyis a Neverwinterben is lehetségesnek tartok ilyesmit.
"I'm the best there is at what I do, but what I do best isn't very nice." (Wolverine) / "Hello, I'm the Doctor. Basically... run." (a 11. Doktor)
-
Dr. Akula
nagyúr
A LOD-ig az is volt, ott vezették be hogy mindenki immunis valamire, 1-2 übertáp dizájnon (pl. hammerdin) kívül ne tudj szólóban végigirtani mindenkit. Ezzel állítólag növelni akarták a kooperációra való hajlamot, a gyakorlatban meg az lett az eredménye hogy az se szállt be a harcba aki addig igen, inkább mindenki csak húzatta magát meg várta a kipottyanó lootot. A DDO-ban is valami ilyesmi történt, igaz én csak lvl3-ig voltam hajlandó ezt elviselni, aztán próbaidőszak után inkább nem fizettem rá elő. Az emberi oldal az amivel (nálam legalábbis) megbuknak az ilyen játékok, ami elvben szépen mutat, az a gyakorlatban nem lesz meg. Mint az adófizetés, tök jó lenne ha mindenki fizetné a tarhát nem csak én, mégis inkább adót csal az ország 2/3-a.