Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • opr

    veterán

    válasz Sinesol #36 üzenetére

    Wtf. Melyik jelenleg a piacon kapható headsetben van ilyen felbontású, nem diamond matrix oled kijelző? Hány jelenleg piacon lévő headset tud szemkövetést + fovated renderinget? Hány piacon lévő headset tudja mindezt 120hz-el? Hány piacon lévő szettre igaz, hogy a hmd meg a kontroller is tud haptikus visszajelzést?

    Ha ennyi fejlesztés nem elég, úgy, hogy nem kell hozzá egy 2 millió forintos pc, hogy menjen, hanem elég egy 200k alatti konzol, plusz valószínűleg a valve index árának kb a feléért fog menni, akkor elképzelni nem tudom, szerinted mi lett volna az a fejlesztés, amivel elégedett vagy.

    Ui: jah, és mindez inside out tracking mellett, ami igaz, hogy már létezik, de nagyon nem mindegy, hogy ideoda szerelgetni kell bázisállomásokat vagy nem (albiban szopás, nekem is ez zárt ki sok hmd-t).

    [ Szerkesztve ]

    "Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

  • opr

    veterán

    válasz Sinesol #38 üzenetére

    Megnéztem. Felbontás, fov tényleg nagyon fasza, nagyon kipróbálnám, cserébe szó szerint minden másban gyengébb: 90hz max (jó kis hánytatós cucc), 1700 euro a legolcsóbb, akciós pakk, amiben van hmd meg kontroller meg bázisállomás, és ezért az árért szopsz a bázisállomásokkal. Mondjuk az ára teljesen mindegy, mert ehhez a felbontáshoz minimum két darab 3090 kell, hogy meglegyen a stabil 90hz. Ez egy professzionális headset érzetét kelti számomra, abszolút nem játékra való, hülyeség összehasonlítani a játékra tervezett konzumer termékekkel.
    Persze, a 200 fokos fov meg a 2*4k felbontás nagyon durva lehet, de mire használni is tudod, rendszerszinten ott tartasz, hogy számítógép + headset + bázisállomás + kontroller: minimum 12.000 euro. De valószínűleg inkább 15.000 lesz abból.

    Leszólni egy kb 900 eurós teljes pakkot (ps5+psvr2) azért, mert két specifikációban gyengébb, minden másban jobb meg fejlettebb, hááát... Érdekes, maradjunk annyiban.

    Ha tervezésről lenne szó, ahol nem számít a pénz, úgyis cég veszi, és úgyis csak nézelődni fog benne az ember, nem kérdés. Játékra, gyors mozgásra ezerszer inkább a 120hz, OLED, fovated rendering, haptic feedback legyen.

    Az igazán fasza meg az lesz, ha mindkettő előnyeit tudni fogja valami egyben, de van egy olyan érzésem, hogy az legjobb esetben is 5-8 év még. Minimum. Mondjuk talán ha lesz vr a ps6-hoz.

    [ Szerkesztve ]

    "Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

  • #54625216

    törölt tag

    válasz Sinesol #38 üzenetére

    A PS5 harveres teljesítménye adott, ahhoz kellett belőni a lehető legjobb kompromisszumot.

    A Pimax-ból hányat tudtak eladni egy olyan piacon, ahol a meghajtásához (se) elegendő 3090 ára millió felett van?
    A HMD-k felbontását már régóta nem az elérhető display technológia határozza meg, hanem a hardver, ami képes meghajtani.
    Minél nagyobb a teljesítmény igény, úgy csökken a potenciális felhasználók száma.
    A Sony meg érthetően nem a pár százalék szimulátor megszállottat célozza.

Új hozzászólás Aktív témák