Új hozzászólás Aktív témák
-
az a baj, hogy a VR fatigue oka nem technologiai hanem fiziologiai. az emberi evolucio meg par ev alatt nem megy.
plusz vannak meg olyan faktorok, mint ha mi van, ha begyullad az user szeme, es emiatt egyaltalan nem tudja a VR headsetet hasznalni, mert fizikailag faj. kijelzos AR persze erre megoldas.
Apollyon: hanyingenr a kisebbik baj. egyenletlen frame pacing, rossz belso engine szinkronizacio es rosszul beallitott FoV okozhat hanyingert, vagy ha a belso fuled es a szemed altal bevitt informacio elter.
ez egyebkent nem maga a fo problema, hogy hosszu tavon egy kilos hosugarzo kenyelmetlen az ember fejen meg otthon is, es akkor nem egy gyarcsarnokrol beszelunk.
autoszimulatoros communityben egy ponton kb mindenki ment at VRbe, majd igy harom evvel kesobb latni a visszaterest harom kijelzore. a fo baj az volt, hogy ugyan jo a VR, de egy harom oras session mar kezd sok lenni.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.