- Küszöbön lehet végre a Beyond Good & Evil: 20th Anniversary Edition megjelenése?
- Elden Ring: Shadow of The Erdtree - Íme a végső gépigény
- Limitált ideig már kipróbálható a The Alters PC-s verziója
- Steamre tart a Prince of Persia: The Lost Crown
- The First Descendant - A legújabb fejlesztői videó a végjátékra összpontosít
Új hozzászólás Aktív témák
-
DRB
senior tag
A mondatodban a sávszélt veted össze(vagy állítod szembe) a RAM méretével, én erre írtam amit írtam. Az hogy te nem pontosan arra gondoltál mint amit leírtál, csak a válaszodban derül ki. De lehet, hogy én értetem félre, de mindegy, nem vitázni akartam, csak azt gondoltam, hogy nem vagy tisztában sávszél és vRAM mérte közti kapcsolattal. Azt azért hozzátenném, hogy ha mondjuk 500 megát használ a játék a vRAM-ból(tehát az 1 GiB semmiben nem korlátoz), de ezt a mennyiséget sokkal lassabban tudja mozgatni az adatbuszon, mint ahogy arra a GPU-nak szűksége van, akkor rögtön fennáll az az egyszerű eset, hogy a sévszél limitál, teljesen mindegy milyen a felbontás, milyen a minőség, stb. Nyilván, ha ezek a beállítások maximumon vannak könnyebben előfordul, hogy időegység alatt több adatnak kéne átmenni a buszon, mint amennyit az elbír, és igen, az ilyen max. beállításoknál nem csak buszsebességre lehet, vagy van, szűkség, de a RAM mérete is lehet korlátozó tényező.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
lo Kicsi a bors, de erős, egy tuningmániás, pici, FPS barát videókártya erős tuningja.