-
GAMEPOD.hu
A warez minden formában tilos a topicban!
Új hozzászólás Aktív témák
-
#19617792
törölt tag
-
#19617792
törölt tag
ez attól függ, milyet szeretnél.
egy példa OP bányász világra:
Zenith, Zero Length, Normal Sun *1
NO WEATHER *2
Ravines, Dungeons, Strongholds, Villages, Mineshafts, Crystal Block, Crystalline Formations, Star Fissure, Extreme Hills Biome, Single Biome, Standard Terrain *3
Black, Cloud Color, Black, Fog Color, Black, Sky Color, Boundless Sky *4*1: örökké nappal van és világos. solar panelek előnyben illetve nemigen tud a felszínen ellenséges mob spawnolni.
*2: agyrákot a kapok az eső hangjától és látványától.
*3: egy overworld-szerű világ minden extrával, de csak egy biome van. a biome tetszőlegesen cserélhető. én a változatosság kedvéért Jade Cliffs-et raktam szerverre.
*4: itt lehet kicsit cicomázni a világot, milyen színű legyen az égbolt, felhők, határtalan ég (void age-ben jó, mert magad alatt is látod a napot) és nálam Az Egy Szín létezik: Fekete.ennek eredménye egy papíron stabil világ, semmi furcsasággal. ehhez képest én kaptam hó formációkat, meg creosote oil, sewage tavakat
minél több mindent mondasz meg, annál inkább olyan lesz a világ, kevés randomitással. pl. ha nem mondasz meg neki holdat, lehet hogy nem lesz, de lehet, hogy több is keresztbe-kasul. -
#19617792
törölt tag
válasz #56573440 #11248 üzenetére
az, hogy GregTeches. egy baromarcú az ürge, ez eléggé elveszi a kedvem a "modjától". az ore feldolgozás "end game" megoldása tetszik. a folyékony uu-matterből replikálás tetszik (mondjuk inkább lehetne world gen az iridium is, de mondjuk 128 chunkonként 1 db és akkor tényleg ritka, nem chestbéli dolog, az olyan fura), az energy storage tierek is tetszenek. a hosszabb tech-tree tetszik, de a kábel és circuit meg plate gyártástól agyrákot kapok. ha nem kopna el az olló meg a hammer, akkor talán, de így...
ingotot üssem lemezzé, majd a lemezt vágjam darabra. és persze félperc alatt elfogy a hammer meg az olló...
és továbbra is hoz egy-két kreténséget régmúltról.
pl. a semmivel se kompatibilis és még véletlenül sem akar rendesen együttműködni semmivel EU, amit csak ez használ. MJ ősidők óta van, nagyjából mindennel megy. RF egyszerűen alakítható MJ-vé és hamar jött támogatás több modhoz is. UE mindig mindennel ment ami szép is. de az EU...
aztán Microblock? Multipart támogatás? nehogy egyszerűen és szépen lehessen burkolni. neeem. RedPower mióta is van microblockokkal, talán 1.2 óta? -
#19617792
törölt tag
- a Minecraft install mappájában a saves alatt lesz a world mentése. becsomizod, elküldöd, kicsomizzák és ennyi. persze az is, hogy ugyanazzal a modpackkel / modokkal indítsák el.
- abból kiindulva, hogy a dynamok még ha fullra vannak töltve is esznek 4RF/t-t akkor igen, mininálisat. -
#19617792
törölt tag
válasz jonnyjoker01 #11330 üzenetére
az SS1 nagyon OP volt.
-
#19617792
törölt tag
válasz Superhun #11400 üzenetére
lehet nem készült el idejében a mod, de amúgy már van 1.6.4-re GraviSuite és AdvancedSolars is. a reddites TPPI packban alapból benne vannak és FTB universal confighoz lettek igazítva, így be lehet rakni bármilyen FTB packba. Vajra-t lehet érdemes butítani (a silk touch módját letiltani, régen is bugos volt, most se sokkal jobb).
GraviSuite MC1.6.4 - v1.9.8 | config
AdvancedSolarPanels MC1.6.4 - v3.4.6 | config1 config2 (kell mindkettő)
kipróbáltam, működik szépen, úgyhogy be fogjátok rakni a szerverre.[ Szerkesztve ]
-
#19617792
törölt tag
válasz #56573440 #11421 üzenetére
Galacticraft-tal megcsinálhatnád ugyanezt a zŰŰŰŰRBEN. de sajnos sem ez, sem az Atomic Science (epic jó multiblokkos Fusion / Fission reaktorok) mod nagyon nem lávcsizza az új IC2-t, érdekes crashekkel jutalmazza.
és nemrég megjelent az új Tekkit 1.6.4-re. ez a modpack komolyan jó lett, nem nagy, de jó. csak a lényeg, semmi flanc. egy Tinker's Construct kellene még bele és superfect lenne.
[ Szerkesztve ]
-
#19617792
törölt tag
válasz Serricon #11428 üzenetére
ha már konfignál tartunk, akkor mi az, ami már elég lehet egy legfeljebb 5-10 fős Tech World 2, Tekkit 1.6.4, stb tech-orientált, nem sok plusz-worldös, plusz-mobos packhoz, nem hardcore játékosokkal? (ami még belefér egy 6-10 MBit feltöltésbe)
én elsőkörben egy i3-2100 / i5-750 + 6-8GB RAM-ra gondoltam. alacsony fogyasztás fontos.
idővel én is szeretnék saját dedikált MC servert, de most csak elmélkedjünk.[ Szerkesztve ]
-
#19617792
törölt tag
válasz Serricon #11431 üzenetére
hát, futtattam egy Minecraft servert Windows Azure trialon, a négy magos + 7 GB RAM konfigon és úgy láttam, hogy egy magot jobban izzaszt, a maradék hármat átlagolva alacsony-közepesen dolgoztat. voltunk nagyjából 5-6an óriás fafarmokkal és jópár automatizálással. plusz sok-sok Quarry egy külön worldön, elvolt rendesen.
TickThreadinggel lehetne párhuzamosítani, de az vagy működik, vagy nem. illetve elvileg MCPC/Bukkit is kicsit optimalizáltabb, annak tűnt.
mondjuk beállítottam World Bordert és előre generáltattam a mapot.[ Szerkesztve ]
-
#19617792
törölt tag
válasz #56573440 #11512 üzenetére
Buildcraft Quarrykért nem vagyok annyira oda, néha derpkednek, és emellett összes létező chunkot töltik, szervert behúzva.
a teknőcös mining well cuccnál meg pont kapóra jön egy drawbridge, így egy tekivel ki lehet tolni egy sort belőlük. mondjuk nem szeretek lua-ban scriptelni.
mondjuk a BigReactors-nál konfigból állítható egy teljesítmény szorzó (0.2.x-nél így volt). amit a reddites TPPI packban (egy ~mindenes, de többnyire tech pack, GregTech-kel (+ adv solars, gravisuite), szépen balanszolva, csak önmagát és IC-t piszkálva. oregen is értelmesre módosítva, minden orenak megvan saját "rétege") jól át is írtak 2.25-re. egy egyszerűbb 7^3 reaktor, 5 rod, cryotheum coolant, laza ~4k RF/t, egész süti.
eeelvileg a Mekanism-s universal kábelek átvisznek bármennyit, mert csatlakozások/kábelek számától függ az átvitel, így egy nagy kábelbokorral lehet boostolni...
-
#19617792
törölt tag
válasz molnartibor #11514 üzenetére
jelenleg az 1.6.4 IC2 experimental-ban le van tiltva a robbanás, mert még az is bugos. lehet GT újra engedélyezi, mert abban kevésbé bugos.
kábelek esetén nyugodtan lehetne olyan, hogy leolvad. -
#19617792
törölt tag
válasz #56573440 #11520 üzenetére
ha még microblock és facade kompatibilis lenne.
(#11533) molnartibor: sajnos az a tapasztalat, hogy bár az 5770 elég izmos lenne a Minecrafthoz (proci is), de sajnos az AMD nem áll OpenGL/Minecraft helyzet magaslatán, hiába írják hogy így javult, meg úgy. nVidia-val úgy vettük észre jobban / simábban fut.
[ Szerkesztve ]
-
#19617792
törölt tag
ez bullshit. a filmeknél a 24-25 fps-t azért látod folyamatosnak, mert az egyes képkockák egymásba vannak mosva. játékoknál a realtime render egész más. egzakt képeket látsz egymás után, feltűnik, hogy 30 vs 60 vs X fps.
az emberi szem igen gyorsan képes érzékelni a látottakban bekövetkezett változást. többek közt azért, mert a szemet tartó és mozgató izmok folyamatosan "vibráltatják" a szemgolyót, így minimális (tudatalatt kompenzált) bemozdulások miatt frissül a látott kép. ha ez nem lenne, akkor rövid idő alatt megvakulnánk, mert a receptorok alkalmazkodnának a beérkező fényekhez, feljebb kúszna az ingerküszöb aminek elérése "triggereli" az agyat, hogy értelmezze a látott képet. nagyjából így működik a látás. -
#19617792
törölt tag
válasz RaZroX #11719 üzenetére
64 bites OS és 64 bites JVM? utóbbiból érdemes felrakni a JRE 8u5-t, legfrissebbet és azzal indítani.
ha ezt írja ki, azért teszi, mert nem tudja előre lefoglalni a memória mennyiséget. a Minecraft főleg olyan, hogy nem szabad neki sok memóriát megadni, mert azt mind és még többet is felzabál. 2GB általában elég (vanillanak bőven, moddoltak is kb. elvannak) -Xms2G -Xmx2G -
#19617792
törölt tag
válasz Komplikato #11780 üzenetére
FAITHFUL 32X32 PACK, Vanilla Minecraft textrúrák nagyobb felbontáson. *.*
-
#19617792
törölt tag
settingsben tudsz olyat csinálni, hogy "track FTB instances", a launcher konfig fájljainak mappája fix, azt meg is találja, és meg tudod adni, hogy az instance-ok hol vannak, utána talán kell neki egy restart és látja az FTB instance-okat.
ha meg a MultiMC-ben akarod létrehozni az FTB packokat:
1. Vanilla Minecraft instance létrehozás. (pl. 1.6.4)
2. edit mods és jobboldalt Install Forge (kiválasztod a legújabbat, 1.6.4 esetén 965)
3. az FTB mappájában az egyes packokból átmásolod a "minecraft" mappát.d:\Games\Feed The Beast\FTBLite2\ -> d:\Games\MultiMC\instances\FTBLite2\
3.a: még pontosabban elég csak a minecraft mappán belül a config és mods mappát átmásolni a MultiMC instance minecraft mappájába.
a kézzel létrehozott instance-nál valószínűleg azért nem látta a modokat, mert nem telepítetted a Forge-ot annál az instance-nál.
[ Szerkesztve ]
-
#19617792
törölt tag
PermGen-nek általában elég 128-192 MB, de érdemes 256 MB-ra állítani és biztosan jól fog működni. Permanent Generation
Heap-nek 2.5GB teljesen jó. Ennyit kapásból meg is fog enni, de mivel a Minecraft erősen leakel, ezért fog az többet is használni, kevesebbet ritkán. -
#19617792
törölt tag
válasz #56573440 #11925 üzenetére
TPPI packból érdemes kiindulni, mindenes pack, GregTech is van benne (meg rakat IC2, Thaumcraft addon), meg tonna magic, sok-sok tech és nagyon szépen balanceolva van. Dartcraft is nerfelve van benne, Mekanism is picit.
FTB universal configot használ, bármire ráhúzható. jelenlegi official FTB packok ehhez képest csak egy összelapátolt valaminek tűnnek. -
#19617792
törölt tag
Test Pack Please Ignore, GregTech, sok tech, sok magic, nagyon-nagyon jól konfigolva, szinte minden mod egymással egyensúlyban van (nemcsak összelapátolva, mint a Monster... maga slowpoke is írt róla, hogy szerinte nem túl jó pack ) kiváló support és a legjobb ötlet, amit eddig Minecraft világban láttam: réteges ore generálás.
minden ore-nak van egy saját szűk rétege és ott vannak nagyobb erekben az oreok. összességében ugyanannyi ore, mint normál gen esetén, csak itt a kézi bányászás célszerű is lehet, nem pedig le bedrock-közelre aztán uccu neki.[ Szerkesztve ]
-
#19617792
törölt tag
válasz #56573440 #12001 üzenetére
igen így van, csak nem ennyire koncentráltan. quarryzva hasonló mennyiség jön, csak kézi bányászás van buffolva így. és ők is CoFHCore-ból oldották meg plusz még kiskönyvet is kapsz hozzá. /tppi ores
(#12003) blackrulz: az azért van, mert FTB universal configokat használ ez a pack is, tetszőlegesen hozzáadhatsz modokat anélkül, hogy ID conflictekkel, egyébbel kelljen foglalkozni.
CoFHCore intézi a worldgent, annak egyik konfigjában van leírva minden. a TPPI-Tweaks meg adja a "nerfet" néhány modhoz (pl. Tesseract EnderStorage cuccokhoz, ami köv. pack verziónál változni fog - Resonant Strongbox az Ender Chesthez és Res. Tank az Ender Tankhoz)
én nemrég egy olyan szerveren kezdtem el játszani, ami TPPI + RotaryCraft + ReactorCraft + ATG, hát epic a táj és megfulladunk a különböző RotaryCraft / ReactorCraft gemektől.[ Szerkesztve ]
-
#19617792
törölt tag
válasz #56573440 #12036 üzenetére
simán lehet, többféle módon.
stabilabb, kicsit drágább megoldás:
BigReactor / Turbine -> RF-et tudó kábel (Energy conduitok, EnderIO conduit, Transfer node / pipe) -> Mekanism kocka -> EU-kábel -> Greg cucc.
esetenként problémás megoldás: BigReactor -> Mek Universal kábel -> bármi.
de ha minden igaz, akkor van olyan upgrade GregTech gépekhez, hogy elfogadjanak MJ-t is, ekkor a conduitok automatikusan képesek RF-t MJ-lá alakítani (10 RF - 1 MJ)
kreatívban összeraktam egy kis reaktort, rá universal kábel, IDSU és ment, mint a kisangyal
megjegyzés: az RF conduit-okra írt limit az per csatlakozás értendő, maga a conduit végtelen mennyiséget képes átvinni. tehát egy pl. Resonant Energy Cell-t lehet akár 50k RF/t tölteni (5 redstone conduit csatlakozás)
a Mek kábelek meg minél többen vannak annál többet visznek át per csatlakozás, mert az egész kábelhálózat egy nagy kondenzátorrá válik.[ Szerkesztve ]
-
#19617792
törölt tag
válasz molnartibor #12099 üzenetére
több power tap a reactorra és ugyanazon redstone conduit elviszi az összes energiát. a 10k RF/t limit az per csatlakozás értendő.
-
#19617792
törölt tag
válasz #56573440 #12120 üzenetére
stonebound.net ahol én játszom. kicsit bővített TPPI (RotaryCraft + ReactorCraft, ATG és apróságok) PvE és PvP szerver, PvP engedélyezve van, de külön eventek vannak rá. csak kevés dolog van bannolva (adv. geneticsből a flight gene + Random thingsből a block mover). Mystcraft is használható néhány józan megkötéssel. Quarryt is csapathatsz overworldben, bár ATG miatt olyan szép a táj, hogy nem szeretnék ha kilyuggatnád. ezért lehet kérni saját Mystcraft világot egy választott lappal.
egy datacenterben lévő igen erős VPS-ről fut a cucc és általában remekül (20 TPS), de egy-két playernek sikerült már akkora megalomán masinériát építenie, hogy ha belépnek akkor 10-15 TPS-re esik a szerver. chunk loaderek csak beloginolva mennek. 3 óránként restart van.[ Szerkesztve ]
-
#19617792
törölt tag
válasz #56573440 #12179 üzenetére
asszem szólnom kell nekik, hogy előre bannoljanak btw volt már map reset, mert szanaszéjjel korruptolódott minden. ahhoz egyszer én is hozzájárultam, XU-s transferpipe hozzákapcsolódott coverrel borított universal kábelhez és úgy letérdelt a szerver, hogy öröm volt nézni
[ Szerkesztve ]
-
#19617792
törölt tag
nem volt jó ötlet wither spawnolni erőtérben. teleportálós, robbantós, lehálózós infernal wither lett belőle...
[ Szerkesztve ]
-
#19617792
törölt tag
válasz Gergő170 #12243 üzenetére
a 60 fpsnek - ha stabilan annyi - inkább örülj. az, hogy csak 400 MiB RAM-ot használ szintén. hajlamos minden létező RAM-ot elfogyasztani... egyébként nézd meg Minecrafton belül be van-e kapcsolva a vsync, ha ott nincs, akkor VGA driverben be van-e kapcsolva vsync. esetleg ha használsz fraps-et, MSI afterburnert akkor azok is képesek limitálni az fps-t.
TeamExtreme-ből feltételezem nem eredeti a játék, de ha mégis, akkor MultiMC.
[ Szerkesztve ]
-
#19617792
törölt tag
már most is kezeli a Java8-at a MultiMC, mert maga a Java8 ignorálja az opciót, mindegy mire állítod be.
"elméletileg nem is kaphatunk olyan hibaüzit hogy elfogyott a memória."
még mindig kaphatunk ilyen üzit, mert a heap még mindig lehet túl sok. a másik amikor elfogy a "memória", akkor jellemzően a PermGenből fut ki a Minecraft, a PermGen pedig csak a betöltött class-okat tartalmazza (amikből az objektumok származnak), amiből főleg moddolt Minecraft esetén rengeteg van.
én már "ezeréve" MultiMC-vel játszok Minecraftot, 8GB RAM mellett beállítottam 3GB heap-et és probléma egy szál se. ha crash van, az jellemzően a bugos modok miatt van...
[ Szerkesztve ]
-
-
#19617792
törölt tag
bármelyik FTB pack jó single playerre is.
miért 1.6.4? mert jelenleg arra van a legtöbb mod, és időbe telik míg kijön egy stabil Forge 1.7-re (1.8-ra jódarabig nem lesz), és portolásra, inkább újraírásra kerüljenek a modok. a következő modpack hullám majd MC 1.7.10-re esedékes.
nem tudnak úgy rohanni a modderek, mint a Mojang. meg nem bleeding-edge módon mindig lehető legfrissebb MC-re, legfrissebb modokkal adják a packokat, mert abból jó nem sül ki. ezért külön le kell tesztelni azt, hogy a sok mod miképpen működik egymással és ez is sokáig tart. ha megfelelőnek találják, akkor jön ki egy pack / update. -
#19617792
törölt tag
ha már hardcore, akkor több modpack is van rá: Crash Landing, Epic Craft, Blood 'n' Bones. az már hardcore
-
#19617792
törölt tag
azért nem crashel Optifine-nal, mert nincs benne Numina + Modular Power Suits, illetve Thaumcraft, ezek leginkább allergiásak az Optifine-ra, mert használnak némi saját rendert is. istentudja mit haxszol az Optifine...
máig nem értem miért van az 1.6.4-es packokban az IC2 experimentalnak az utolsó 1.6.4-es buildje, mikor az egy bugos fostartály. felejtenék már el az IC2-t. még Greg is dobni fogja az IC2-t, mert a GregTechet önálló modnak fogja idővel újraírni...[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen