Új hozzászólás Aktív témák

  • Krugszvele

    aktív tag

    Hihetetlen volt többször is első kézből látni, hogy a fél órás ügyintézés alatt a másik pultnál két darab mobiltelefont adott el a szolgáltató.

    Egy kisvárosi márkaképviseletnél!

    Az emberek úgy veszik a sz*rt, mintha ingyen lenne, pedig a havidíjakkal a kétszeresét fizetik ki.

    Gyengébb perceimben kérdeztem már meg ilyen vásárlókat [természetesen nem idegeneket szólítottam le!] hogy miért.

    Mert kényelmes és olcsó! 9 900 Ft-ért tudtam megvenni a telefont, amit a fiam 80 ezerért vett meg! Neki is huawei van, meg nekem is.

    A szolgáltató nem azért csinálja így mert egy szemét átverő lehúzó cég. Neki a haszon a lényeg. Nem akar neked rosszat, hanem adja azt a minimumot amit te hajlandó vagy kifizetni. Ha hirtelen az eladások lecsökkennének a felére, akkor bizony lépne a szolgáltató is!

    De amíg kényelmesen megél a szolgáltató, elégedett az ügyfél és még azt is hiszi hogy jól járt (!!!!) addig minek változtatni?

Új hozzászólás Aktív témák