Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Cifu

    nagyúr

    válasz azbest #5 üzenetére

    A KSP fejlesztőcége egy mexikói marketing cég volt, amely interaktív weboldalakat és ilyesmiket fejlesztett különféle cégeknek. A Kerbal Space Program egy sideprojecte volt az egyik alkalmazottnak. Nincs más program, amire áttérnek, inkább távoznak.

    Amúgy a döntés érthető részükről. Ciki a szituáció a játék körül. Addig poén volt, amíg poén volt, de gyakorlatilag hosszú-hosszú ideje csak a modok miatt ilyen hosszú életű a játék, és igazából évek óta nem tudnak tovább lépni.

    Az nem fenntartható modell, hogy állandóan hoznak ki újabb és újabb verziókat, mert a fejlesztéseket pénzelni kell, és miután valaki megvette (én anno még 7 dollárért), az utána nem fog már rááldozni, nincsenek fizetős DLC-k, meg ilyenek. Ezt az irányt kimaxolták még a konzolos változattal, de kb. ennyi.

    A Unity nem igazán jó partner a valódi fejlődéshez, lásd a hosszú ideje tartó CPU limitet, mert a program nem használ(t) többet egy szálnál. A fizikai motor korlátai miatt bármilyen izomgéped lehetett, egy több száz alkatrészből álló rakéta indítása diavetítés lesz. Ugyanígy iszonyú régóta képtelenek kezelni a túlságosan hosszú (egész pontosan: finenesse ratio-ú) rakéták túlzott oszcillációját. Vagy a mai naping nincsenek benne a Lagrange pontok, mert a motor nem lemodellezi a gravitációt, hanem fix értékekkel számol.

    Lépni kéne, de a community aligha tapsikolna, ha a Squad fogná magát, és kiadná a KSP2-őt mondjuk Unreal motorral, persze immár 40 dolláros áron...

    Ezzel együtt is erősen ajánlom mindenkinek a KSP-t. A világ egyik legszórakoztatóbb time sink játéka, és rengeteg segített, hogy megértsék az emberek, mi az a Delta-V, hogy működik a Newtoni fizika a világűrben, stb.

    Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

Új hozzászólás Aktív témák