Új hozzászólás Aktív témák
-
Bog
HÁZIGAZDA
Nem szignifikáns az eltérés. De a Jaguárt hoznám el mind közül, az tényleg baromira megy, kisebb, de mégis elég nagy, a szintszabályzós légrugóba pedig szerelmes lettem. És szerintem ez a legkevésbé ciki, ha már 30 millás SUV, ami önmagában is nettó pöcsméregetés, de ez nyilván csak egy offtopik vélemény.
Bog utazik a YouTube-on: https://goo.gl/J9p96u
-
Sinesol
veterán
Eléggé félrevezetőek az ilyen dolgok, mivel aki elektromosat/Teslát akar venni az ugyis azt vesz, nincs sok alternativa, míg az emlitett BMW vagy Mercedes modelleknek elég sok más modellel kell versenyezniük a piacukon. Az is nettó ostobaság, hogy egy Tesla S modell riválisa lenne egy Mercedes S class, vagy Cadillac, mivel már ott kiesnek, hogy valaki "zöld" autót akar, mert ugye az olyan divatos manapság.
Szvsz a növekedést az magyarázza, hogy egy darabig szinte monopolhelyzetben voltak, lassan kapcsoltak a hagyományos gyártók, viszont ha ezt figyelembe veszem, hogy nagyon nem volt versenytárs, akkor nem is annyira szépek a számok.[ Szerkesztve ]
-
cucka
addikt
Köszi a pontosítást - mindenhol azzal riogattak, hogy nagyon kicsi a gyártókapacitás, ezek szerint javul a helyzet. (Vagy romlik, mert kevés a vevő? )
2008 A-Klasse, frissen faceliftelt, van benne bluetooth, de csak telefonálni lehet vele, a zenehallgatás plusz pénzbe került (volna, ha Jürgen megveszi az autóba így most nem kéne cd-t hallgassak )
-
WiZARD
addikt
Gondolom csak a "pillanatnyi" csúcsteljesítmény változik.
Leaf-nél forgalmiban 85 kW szerepel, a csúcsteljesítmény (amit asszem 20 vagy 30 percig tud folyamatosan) pedig 110 kW.[ Szerkesztve ]
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****