Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • k-adi

    nagyúr

    válasz Kinder #17 üzenetére

    Igen igen ahogy írod, ezzel teljesen egyetértek. A Tesla hamar felismerte az újgeneráció igényét. Igazából ők se a spanyol viaszt találták fel újra, az összeszerelési, stb. minőségükre bőven van kivetni való, de amiben jók, az a tablet kütyü, és a "kamu-önvezetés" marketing.. és a nép kajálja. Nagyon.
    Ami a a 100 éves tapasztalattal rendelkező gyárakat illeti, bőven meglenne a kapacitásuk az átállásra, egyszerűen nem akarnak. Szerintem tudnának, csak nem akarnak. Mert hát miért is kéne? Jól megvannak a kvótaautóikkal aztán viszlát. Csak ahogy halad az idő és cserélődik a célközönség, kevés lesz... egyre kevesebb.. és ez ha nem is 5 de 10 éven belül biztos látszódni fog és akkor jön a kapkodás megint. Most még elvannak ezekkel a "félkész, félgagyi, fél akármi próbálkozásokkal" ahogy írtad.

    "Ők már nem akarnak majd szervízbe járni"
    Szerintem SENKI nem akar szervízbe járni :D csak amíg régen magad bütykölted a kocsit, mert sokszor rá voltál kényszerítve, manapság már egy kerékcsere meghaladja a fiatalok tudását. Az biztos, hogy ha nagy bizniszbe akarsz vágni, akkor eauto szervízt nyiss. Persze ne most, majd 5 év múlva.

    "nem akarnak talán vezetni sem majd ( önvezet majd az autó )"
    Ó igen, látom is a szemeim előtt ezt. Persze nem most, de 10-15év múlva simán "ciki" lesz ha "vezetős" autód lesz.

Új hozzászólás Aktív témák