Új hozzászólás Aktív témák
-
Mister_X
nagyúr
Szerintem se kellene filmet készíteni... Sőt, bármilyen témában hanyagolják. Túl magas a léc, amit úgy sem ugrana meg újra még a ND sem... Csak a játék előnyére válna, hogyha se adaptáció, se folytatás nem látna napvilágot.
"Most kell szerénynek lenni, mert most van mire." --- "All dreams eventually disappear when the dreamers wake."
-
Bad Pritt
nagyúr
Szerintem csak hasonló karakterisztikájú az arca, de amúgy én össze nem keverném őket. Ez Ellen Page mocap arca, köze nincs Ellie-hez.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
james001
veterán
A ND azt mondta nem használták föl Ellen Page arcát a játékhoz,ergo csak véletlenül lett ilyen "hasonló" (mert amúgy egyáltalán nem hasonló)
TLoU film meg úgy kéne inkább szerintem,hogy CGI-vel megoldva. Mármint úgy ahogy pl. most a Ratchet meg a Heavenly Sword is lesz. De ND nem nagyon akar ilyennel "tökölni" szerintem
[ Szerkesztve ]
"The stars have died and the heavens go up in flames"
-
Akos96
senior tag
Na de ugyanazt vászonra vinni minek, ha már egyszer monitorra vitték? Ha a játékot 2-3 órába akarják sűríteni, akkor, mint ahogy te is mondtad, dolgokat kell elvenni. De ha a mű játékként egy egész, akkor miért vegyenek el belőle dolgokat azért, hogy filmet gyártsanak belőle?
A Hitmanből például nem tudok elképzelni normális filmet. Az akciójelenetnél ha Timothy Olyphant lelő mindenkit, az hitmantelen. Ha nem lő le mindenkit, a játékidő jelentős része az, hogy leüt valakit, levetkőzteti, majd mutogatják, ahogy álruhában embereket kerülget. Lehet, hogy meg lehet írni normálisan, de akkor sem hiszem, hogy értelme lenne a játék mellett. Nem tudnánk úgy izgulni egy álruhában emberek között sétálós jeleneten, mint a játékban. Egy döntésekkel teletűzdelt történetű RPG-nek is lehet fantasztikus a sztorija, mégsem lenne értelme filmet készíteni belőle, mivel ki kéne hagyni belőle a döntéseket és úgy minden szerepjátékosságot."A tévében nézed a szaxofonost, És azt gondolod, hogy de jó neki."
-
-
félisten
Hát igen, de számomra nem ez a része ,hanem az úgymond " szerelmi" szál volt nagyon gyenge benne, az orosz vagy ukrán erőltetett női karakterrel együtt.
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
MageRG
addikt
A könyv, a film és a játék mind más és más narratív elemekkel működik jól.
Szvsz. nagyon sok játék operál a sztori szempontjából felesleges töltelékelemekkel. Muszáj, mert egyébként úgy éreznéd, hogy túl kevés játékidőt kapsz a pénzedért.Ha viszont ezeket kihagyod, elvész a fokozatos építkezés érzete. Csak kapsz az arcodba egy rakás információt amit nem tudsz megemészteni.
Ezért kell a filmadaptációknál erősen megvágni a történetet.
Na ehhez jön még hozzá, hogy a filmnél nincs játékmenet, ami feldob egy középszerű sztorit.
Aztán csodálkoznak a stúdió fejesei, miért nem lett blockbuster a film.Meg lehet csinálni, de erősen át kell dolgozni. És nem kell foglalkozni a rinyáló fanboyokkal.
Összehasonlítás képpen a Silent Hill film szerintem játékadaptációhoz képest jó lett. Abban is azok voltak a leg oda nem illőbb részek, aminél a játékosok felé akartak kikacsintani.
Itt meg maga a játék is erősen építkezett erre a filmre, ami meg regényadaptáció. Viszont pozitívabb végkicsengésű.
Szóval minden adott egy jól sikerült műhöz. Csak ez nem lesz ugyanaz mint a játék.[ Szerkesztve ]
"What is bravery, without a dash of recklessness!"