Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • [Prolixus]

    addikt

    válasz Fred23 #5 üzenetére

    HELL NO! :Y

    Ettől érdektelenebb dolgot el sem tudnék képzelni, de komolyan. Nem arról van szó, hogy mindig a bolygót megmentő kaliberű sztorikra van szükség, de most komolyan, egy cyberpunk vállalatmenedzselős szimulátort akarsz?

    Akkor már valami gigavállalatot kelljen szétzilálni valami okból kifolyólag, vagy legyen valami mesterséges intelligenciás manipuláció, vagy akár egy kacifántos bosszúsztori cybperpunk környezetben...de még egy vérgőzös se veled-se nélküled love sztori is sokkal érdekesebb szerintem, mint egy menedzserszimulátor.

    MÁS:

    Nem vagyok elájulva a kritikáktól, a mai standardok alapján egy bitangfos játék is kap 6/10-es nagyon sok helyen...

    I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando

  • [Prolixus]

    addikt

    válasz k-adi #33 üzenetére

    Jason Jensen? :DDD

    abridabri Most morális vitába ne menjünk bele (gyilkosság=rossz dogmára gondolok), de lopakodással is lehetsz rosszfiú. Éppen a missziók alatt nem ölsz meg senkit, aztán a játék végén megnyomsz egy gombot, amivel milliókat küldesz a halálba/örök kárhozatra stb. Ezen a rettenetesen primitív szinten már a játékok is régen túlléptek.

    [ Szerkesztve ]

    I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando

  • [Prolixus]

    addikt

    válasz Fred23 #37 üzenetére

    Nem, ez még mindig egy menedzserszimulátor, semmi más. Te magad írod, hogy a cyberpunk csak mint keret érdekel, itt pont erről van tehát szó: menedzserszimulátor, cyberpunk környezetben. A királydráma is királydráma marad, attól függetlenül, hogy középkori, ókori, esetleg modern környezetben játszódik, hiszen ugyanaz az íve, ugyanaz a tematikája, ugyanazok a toposzok szerepelnek benne.

    Az a "baj" szerintem a koncepcióddal (a saját ízlésemtől függetlenül), hogy a jelenlegi fogalmaink alapján (kizárva a Go-t persze, mint nem AAA játék), ez nem lenne Deus Ex játék. A te koncepciódba is beleférne a vállalati hekkelés, infószerzés, behatolás, gyilkolás, meg egy kis csihi-puhi, de ha reálisan nézzük, a játékidő nagy részét a különböző párbeszédeken keresztüli manipulációk, fenyegetések, háttérbeli túrás-fúrás, szívességek kérése és behajtása, megbízások kiosztása, alkalmazottak irányítása, pénzügyi műveletek irányítása, íróasztal mögötti tárgyalások és alkuk megkötése, meg egy rakás, sima olvasással járó kutatómunka stb. vinné el. Az ember meg szerintem nagyon nem erre vágyik egy Deus Ex játék kapcsán, már ha játszott a korábbi részekkel és szerette őket.

    [ Szerkesztve ]

    I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando

Új hozzászólás Aktív témák