Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Fred23

    nagyúr

    Már a harmadik részben se jött be, hogy valamiféle világmegváltó szerepbe akarnak kényszeríteni, ahol én vagyok az implantos lovag, aki gyámolítja az elesetteket, letörli a könnyet a szenvedők arcáról, aki elhozza a megváltást az egész emberiség számára, de ha nem is, minimum ezen dolgozik.

    Az augmentációk sosem a főhős saját, önző érdekeit szolgálják, és ez zavar! :D Nem akarok valami cyborg Jézus lenni, ha egyébként önmagában számomra ez a cyborgság nagyon is vonzó, nagyon is tetszik! Ezzel a megváltó karakterrel elqrták az egészet számomra.

    Sokkal érdekesebb lett volna, ha marad a futurisztikus környezet, az implantok, de a cél mondjuk egy Karib-tengeri vállalkozás beindítása és menedzselése lenne, beleértve a konkurencia eltiprását is! Cél pedig egy saját sziget, egy hatalmas jacht, luxus, meggazdagodás!

    [ Szerkesztve ]

  • Fred23

    nagyúr

    válasz #65675776 #21 üzenetére

    Lehet, akkor még nem zavart, de az is, hogy valami lényeges változás mégiscsak történt, amitől az első -és egyébként a második is- számomra elviselhetőbb. Én először a DX:HR-nél éreztem azt, hogy az arcomba van nyomva, hogy én legyek a világmegváltó jófiú. A többinél nem éreztem ezt annyira, biztosan megvan az oka, ha nem is tudatosítottam még őket.

  • Fred23

    nagyúr

    válasz [Prolixus] #30 üzenetére

    "Akkor már valami gigavállalatot kelljen szétzilálni valami okból kifolyólag"

    Azt simán be lehetne építeni a koncepciómba. Van egy meglehetősen lepusztult világ, amiben az én hősöm magát akarja jó helyzetbe hozni, ő akar boldogulni, meggazdagodni, javítani a saját életminőségén. Ő akar magának hatalmat, cégbirodalmat, jólétet. Megszerezni pl. egy még nem leharcolt Karib-tengeri szigetet, és élni rajta főnökként, valami nagyvállalat uraként. Mint valami önzőbb David Sarif. Nem a világ problémáival foglalkozni, azon ügyködni, hogy másokkal mi lesz, hová fejlődik így vagy úgy a társadalom... -kilépni az ilyen szociális nézőpontokból, és helyette csak azzal törődni, hogyan szerezhetem meg az augmentációim segítségével azt a helyet és életminőséget, amire vágyok. Ez több, mint egy vállalatmenedzselős szimulátor szerintem. Rengeteg lehetőséget bele lehetne vinni, el lehetne érni például ezernyi módon azt, hogy megszerezzük és felvirágoztassuk a kinézett céget, a konkurenciát letörjük, mi pedig bejuttassuk magunkat az új világ legtehetősebb cyborgjai közé. GTA V-höz hasonlóan pedig aztán lehetne mindenünk, amit kiélvezhetünk, és ha vége a story módnak, betölthetem a játékot azért, hogy sportoljak valamit egy szép, futurisztikus környezetben.

    De nem offolok tovább, részemről ennyi... -valahogy eltávolodtam ettől a sorozattól a 3. rész óta. A transzhumanizmus érdekel, de a -többek között ebből is eredő- társadalmi problémákra való rávetődés már nem jön be; nem vagyok annyira szociális lény, hogy ebben elég élvezetet találjak. Mint keret, érdekel a cyberpunk világ, nem pedig mint konkrétum, aminek a problémáin rágódunk. A cyberpunk / transzhumanizmus keretében élveznék egy játékot, de a tartalom az egyénről szóljon, az egyén boldogulásáról, az egyén önmegvalósításáról. Ne a jövőbeli világ problémáiról szóljon a játék, hanem az e világában élő szerencsés, tuningolt egyén sikertörténetét szeretném én átélni játékosként!

  • Fred23

    nagyúr

    válasz [Prolixus] #38 üzenetére

    De ki lennének használva az augmentációk! Cyberpunk körítés nélkül nem lenne lehetősége a karakternek úgy, olyan módszerekkel meggazdagodni, ahogyan pl. egy született/klónozott Denton tudna, ha akarna.

    Na de már tényleg befejeztem... -senki kedvét nem akarom elvenni ettől a játéktól, remélem, sokak nagy örömöt találnak majd benne magunknak! Nekem csak nagyon átalakítva jöhetne be.

    GypsFulvus2: thx, és egyébként már tervben is van! :K

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák