Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • leviske

    veterán

    válasz joysefke #4 üzenetére

    Meghalt létére azért kiadott még a halála után egy Mass Effect 2-t és egy Dragon Age Inquisition-t csak úgy az év játékának. :DDD

    Gondolom a Frostbite Team létrehozása végett egyre inkább a filmes és sztori munka marad a stúdiókra, mintsem a konkrét fejlesztés. Itt meg azért csak egy olyan stúdió vezető fejlesztőjéről beszélünk, ami részben (módosított UE) vagy teljesen (Aurora, Eclipse) saját motorokat használt. Ráadásul az alatta dolgozó banda létszáma is felteszem folyamatosan csökken.

    Az a tény, hogy Karphysyn-t is vissza tudták csábítani, szerintem egyáltalán nem egy lélek-halott stúdióra vall.

    Az egyetlen nagy távozó az elmúlt években Zeschuk volt talán, de az Ő távozását a TOR gyakorlati buktája után maximálisan meglehet érteni.

  • leviske

    veterán

    válasz joysefke #14 üzenetére

    Kérdés a viszonyítási alap. A DA2-höz képest a DAI szerintem előrelépés volt, a DAO misztikusságát még mindig nem sikerült megütni, de a Tresspassernél már ennek a lehetősége is felmerül. A hatalmas gond az az, hogy anno a DA2 kiadásakor lekövetve a trendeket a Skyrim hype nagyon befolyásolhatta a fejlesztéseket, ami láthatóan egy tőlük természetidegen irányba vitte el a játékot. Erre a sok MMO mellékküldetés.

    Ha a Witcher 3-hoz viszonyítjuk, akkor már lehet lazán mondani, hogy fércmunka, de ahhoz képest a DAO is az, mégha a grafikát nem is nézzük. :DDD És azt a szintet nem is hiszem, hogy valaha elérnék, mert ennyi tartalmat maga a BW se rakott még fénykorában se játékba, az EA meg pláne ilyesmit nem támogatna. (Bár ne legyen igazam és múlja felül tartalom mennyiségben a MEA a W3-at!)

  • leviske

    veterán

    válasz joysefke #18 üzenetére

    A 3 Dragon Age játékot én a főszál sztorija tekintetében hasonlítottam össze, mert NEKEM az szokott lenni a lényeg. Abból a nézőpontból pedig az Inquisition szerintem oda-vissza püföli a második részt, akár az Origins folytatásaként, akár spin-offként kezeli az ember a 2-t.

    Magán a játékmeneten szimplán annyi látszik, hogy míg a Skyrim "nyílt világa" felé elmozdulást a CDProjekt zseniálisan megtudta oldani, addig a BioWare azt csak beleerőltette a játékba. Az eddigiek alapján úgy tűnik, hogy az Andromeda-ba nagyobb az esélye, hogy finoman tudják majd implementálni a "nyílt világ" koncepciót, ráadásul még ott is lebeghet az orruk előtt mérceként a W3.

Új hozzászólás Aktív témák