Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • joghurt

    addikt

    válasz aelod #1 üzenetére

    Nagy mínuszokban könnyebb tárolni a cseppfolyós gázt, mint egy perzselő sivatagban.

    De totál igazuk van; több tonnányi akkut cipelni lúzerség. Már most is lehet mindenféle elektromos kamiont (vontatót) rendelni. Megnézheted a konfigurátort, mekkora kapacitással mekkora lesz az össztömeg, mekkora a vontatható tömeg, és mekkora a hatótáv. Ezeket nehéz mind összeegyeztetni.

    Ráadásul a vízbontás épp a megújuló energiák (nap, szél) elterjedését segíti, mert azokat a termelési csúcsokat lehet kihasználni vele, amivel a villamos hálózat nehezen tud mit kezdeni. A költségszámításnál ezt még figyelembe sem vették: Németországban nyáron fordulnak elő olyan időszakok, amikor lényegében az áramszolgáltató fizet érte, hogy te fogyassz.

    A tej élet, erő, egészség.

  • joghurt

    addikt

    válasz aelod #7 üzenetére

    Azért nincsen "iszonyú" nyomás egy ilyen tartályban. Nem több, mint egy búvárpalackban (amit az ember a hátára vesz, és ugyanúgy simán autóba tesz).
    Egy "Hogyan készült?"-ben mutatták, hogyan készül egy autóba való hidrogéntartály. És hogy miképp tesztelik, épp ütközések ellen.

    Nagy különbség, hogy a hajók távoli óceánokat járják (persze itt sem jó, hogy nyersolajat/pakurát égetnek; seggbe is kellene rúgni őket - Mi annyit tehetünk ellene, hogy helyi dolgokat veszünk.), a teherautók viszont a lakott településeket pöfögik tele rákkeltő PM10-es koromrészecskékkel és egyéb egészségre káros gázokkal. Hogy a BKV kiváló buszflottájáról ne is beszéljünk.

    A tej élet, erő, egészség.

Új hozzászólás Aktív témák