Új hozzászólás Aktív témák
-
arn
félisten
a nextgen konzolokban sem tervezik a raytracet - innentol meg erdekes huzavona lesz. mert ugye ez megerositi a pcs grafika dominanciajat, de ugyanakkor nem fognak annyian beleinvesztalni, mert minek, ha a jatekosok jelentos resze ugyse latja.
facebook.com/mylittleretrocomputerworld | youtube.com/mylittleretrocomputerworld | instagram.com/mylittleretrocomputerworld
-
Lifer092
senior tag
válasz E.Kaufmann #189 üzenetére
Ki fikázza? Nekem is NV kártyám van, és szinte mindig is NV-m volt. De ez akkor is jelen állapotában egy nagy marketingfogás, semmi más.
Lássuk már a fától az erdőt, nem kell letérdelni ettől az egésztől. Kivágnak egy kártyát ami egy autó ára, és a saját technológiájában jelenleg egy rakás fos. Ettől kéne hasra esni? Ezzel az egésszel még bőven lehetett volna várni úgy érzem, eddig is megvolt a PC-s társadalom az RT nélkül úgy gondolom. ... vagy csak én vagyok ilyen maradi.
-
leviske
veterán
Azt honnan tudjuk, hogy nem terveztek RT-et az új konzolokban? A szakma már a RTX sorozat bejelentése előtt zsongott a témától. Nagyon meglennék lepve, ha a Sony nem lenne tisztában azzal, hogy a vásárlói igényeinek RT alapon történő kielégítéséhez mekkora memóriasávszélességre és mekkora számítási teljesítményre lenne szüksége.
Arról persze lehetne vitatkozni, hogy a memória sávszélességet tekintve a Navi kapcsán pletykált 2TB/s mennyire idiotizmus kategória, mikor az nVidia állítása szerint nincs ekkora hatása a memória sávszélességnek (és azért akad kutatás, ami bizonyítja is, hogy megfelelő algoritmusok alkalmazásával a sávszélesség igény nem száll el). Na meg a Battlefield V sem mutat különösebben memsávszél érzékenységet.
A Sony-nak egyedül az lenne a dolga, hogy a játékosokkal megértesse a tényt, miszerint választaniuk kell a 4K és a RT között. Amennyiben ez sikerül, valószínűleg már 7 nm-en tudnának olyan, ésszerű méretű lapkával jönni, ami "RT Ready". Sőt, merészelek olyat is mondani, hogy egy képességeit tekintve butított Vega20 GPU már megfelelne a feladatnak 300mm^2 alatt.
Szóval én nem fogadnék nagy összegben arra, hogy az új konzolokban nem lesz hívó szó a RT.
-
#25068288
törölt tag
válasz Lifer092 #203 üzenetére
....és a kártya ráadásul hemzseg a hibáktól.
-fagyások, kékhalál, fps droppok ott ahol nincs rá magyarázat, a "Space Invaders" -es hiba, ami teleszórja a képernyőt sz.rral, melegedési gondok, stb.
Ez mellé jön, hogy amire tervezték, még arra se jó és iszonyat drága.Mindezek ellenére egyes, elvakult emberkék agyon védik a kártyát, meg az nVidiát.
Pláne úgy, hogy még kezükben sem volt, de soha nem is lesz.
...döbbenet.
AgyhalottakCsak nVidia kártyám volt évekig, de a sok bullshitből elég, váltottam és meg vagyok teljesen elégedve.
-
#25068288
törölt tag
....legyen, de akkor sem ér ennyit!
Ne gondoljuk már azt folyton, hogy akinek van erre pénze, az meg is veszi, mert NAGYON nincs így!
Rengetegen vannak olyanok, akik akár kettőt is tudnának rögtön vásárolni, de NEM VESZIK meg, mert annál több eszük van, mintsem egy kiforratlan, jelen állapotában sz.r techre költsék a pénzüket! -
mikej95
aktív tag
Fél milla, 1080p@60fps, ingyen space invaders. Kihagytam valamit?
Azt viszont nem tudják, hogy mi nem tudjuk azt, amiről ők úgy tudják, hogy tudjuk.'
-
Szabi®
addikt
Sajnos ahogy elnéztem bizonyos oldalak ray tracing-es bemutatóját nagyon is "ópium"-ként hat a gémerek körében,16-20 közötti kissrácok dobálják ki a GTX 1080-jaikat hogy össze jöjjön a félmillió,hogy legyen 2080ti
Pedig ez csak egy "feature" ami nélkül is voltak szép játékok,meg lesznek is.De nem is ezen effekt az ami meghatározó,inkább a presztizs vonzata "a nekem van" birtoklási elégedettség. -
Ribi
nagyúr
válasz #25068288 #206 üzenetére
Agyhalott emberek képtelenek értelmezni amit itt sokan mondanak.
Mégpedig, hogy az NV hozott valami újat.
SENKI sem védi a kártyát. Itt a technológia amit védenek páran és hogy léptek valamerre.
Sok kártya szar? Igen. Kigyulladt? Igen. Ezeket itt az agyhalott embereken kívül senki sem hozza fel.
Az a vicc, hogy ezzel jön a sok agyhalott, hogy szar a ray tracing, mert szar a kártya?
Ez az érv ... ez siralmas... -
K0vasz
aktív tag
szerintem minden attól függ, hogy a következő generációs konzolokban (kb. 2 év múlva) megjelenik-e ez a ray tracing vagy sem. ha nem, akkor ez is kb. arra a sorsra fog jutni, mint a PhysX: lesz pár játék, ami használja, de ennyi.
senki sem fogja megerőltetni magát azért, hogy az eleve a játékos piac egy kis részének (=PC) egy még kisebb szeletét (RTX kártya tulajok) kitevő rétegnek pluszba lefejlesszenek valamit.amúgy meg amellett, hogy iszonyatos erőforrásokat elvisz, ráadásul csak a renderelés egy részét érinti (tükröződések és árnyékok), és szvsz. ott se volt olyan egetverő a különbség (annyira legalábbis semmiképp, hogy igazolja az RTX kártyák árát)
(szerk.: pedig azért az idők során volt jópár álleejtős effekt (god rays stb.), de ez nekem nagyon nem az)
[ Szerkesztve ]
-
Carlos Padre
veterán
válasz GodGamer5 #198 üzenetére
A konzolok, hogyne. Nézd már meg mire képesek az alap ps4 konzolok is egy Uncharted 4 vagy egy HZD alatt és sem a gép sem a játékok nem most jöttek ki. Ugyanezt tudná az Xbox is, onnan meg már egy lépés a DX12, szóval minden adott lenne a brutális grafikához pécén, ha a domináns gyártó nem egy csúcs DX11es kártyával jött volna ki megint 2018 végén, ami még mindig nem teljesen DX12 kompatibilis és a Vegák szintjét hozza. 2018 végén, érted? De azért szidjuk csak konzolokat.
[ Szerkesztve ]
Genyó vagyok, ha hülye vagy megmondom.
-
válasz Carlos Padre #213 üzenetére
"ha a domináns gyártó nem egy csúcs DX11es kártyával jött volna ki megint 2018 végén, ami még mindig nem teljesen DX12 kompatibilis és a Vegák szintjét hozza. 2018 végén, érted? "
He? Mi baj van a DX12/Vulkan teljesítménnyel?
A vega szintjén egy vega árazású VGA áll, sőt, kicsit jobban is teljesít a vegánál. Van még kérdés?
[ Szerkesztve ]
30€ Meta store bónusz Quest headset aktiváláshoz, keress priviben :)
-
arn
félisten
Onnan, hogy az amd azt nyilatkozta. azt irtak, hogy addig az amd nem tervezi a tamogatasat, amig a kozepkategorias kartyak nem birkoznak meg vele, es konzolokba se jon.
De amugy mit is nyilatkoztak volna? A jelenlegi architekturajuknal meg nagyobb lenne az ollo... mert barmire irhatnak raytracert, csak az a kerdes, hogy milyen sebesseggel fog futni. Most egy otod akkora sebesseg eleg ego lenne, mint a konkurenciae. Plane nehez lenne ezt belepakolni egy socba, ami cakkpakk is kevesebbet fogyaszt, mint egy videokartya - szerintem a tizedet sem tudna rtben egy rtxnek.
[ Szerkesztve ]
facebook.com/mylittleretrocomputerworld | youtube.com/mylittleretrocomputerworld | instagram.com/mylittleretrocomputerworld
-
Mi történt az AMD-vel, elkapta őket az őszi influenza? Eddig mindíg szétpionírkodták a VGA-piacot, mindenféle "ma nem kell, de jövőbiztos" technológiával telepakolva a karijaikat, most meg nemet mondanak a RT-re?
30€ Meta store bónusz Quest headset aktiváláshoz, keress priviben :)
-
Kr/\toS
senior tag
Megint kellett valami használhatatlan szar, amivel kártyákat lehet eladni.
-
fanti
addikt
Mondjuk ebben teljesen igazad is van, egy magot terhel, de azt betyárosan. (i7-6700K @4.5GHz)
Na jó, de ugye régi motor már nagyon.
Egyébként iszonyat jó pakkok jöttek ki hozzájuk, mindhárom részhez, úgyhogy kell is alájuk az RX480 vagy a GTX1060 1080p-hez a stabil 60fps minimumhoz.
Anno az alapjátékhoz is alig volt elég egy 4890-es Radeon....GIGABYTE B550 Aorus Pro, AMD Ryzen 9 5950X, Noctua D14, Crucial Ballistix 4x16GB DDR4 3200Mhz@3800MHz CL18, Powercolor 7900XT, M.2 Samsung 981 2TB, M.2 Kioxia (XG6) 2TB, 2 x Intel 730 SSD 480GB, Crucial MX500 2TB, SEAGATE SkyHawk 6TB, 750W Gigabyte Aorus Gold, Evolveo T4, Samsung S43BM700UUXEN
-
fanti
addikt
válasz t72killer #217 üzenetére
Bizonyára ráfeküdtek az új Ryzen tervezésére nagyon!
GIGABYTE B550 Aorus Pro, AMD Ryzen 9 5950X, Noctua D14, Crucial Ballistix 4x16GB DDR4 3200Mhz@3800MHz CL18, Powercolor 7900XT, M.2 Samsung 981 2TB, M.2 Kioxia (XG6) 2TB, 2 x Intel 730 SSD 480GB, Crucial MX500 2TB, SEAGATE SkyHawk 6TB, 750W Gigabyte Aorus Gold, Evolveo T4, Samsung S43BM700UUXEN
-
Nartaas
tag
Szerintem PS5 tulaj leszek. Merem remelni, hogy eszuk agaban sincs ezt az RT dolgot a kovetkezo generacioba betenni. Legyen csak inkabb a 4k60fps a cel, sot en a 1080p-re szavaznek mert cserebe sokkal reszletesebb es effektdusabb grafikat kaphatnank. Ez a 4k dolog is csak tul van hype-olva. Egyaltalan nem ad annyi pluszt mint amennyi eroforrast felemeszt.
-
félisten
válasz Carlos Padre #213 üzenetére
No offense,de természetesen nem értek egyet veled
Szerintem kevered a Dx12-.t és konzolok architekturális natív lehetőségeit.
Dx12 igazából pont a másik nagy mumus céged érdekeit képviseli, a Microsoftét és az Xboxét így természetesen. Egy PS4 linux alapon is ugyan ezt a szép grafikai teljesítményt hozza,a natív hardver elérés ugyan úgy adott. A Dx12 semmi mást nem próbál csak a konzolok által nyújtott limitless funkciókat próbálja közelebb hozni a PC limitált funkcióihoz ezzel megkönnyítve a fejlesztők portolási lehetőségeit, munkáját, átjárhatóságot talál a PC és a konzol között kevesebb melóval. Lásd play Anywehere címek. és ez a jövő Microsoft szerint, hogy megírnak egy játékot Boxra majd egy fordító segítségével kisebb melóval lesz belőle PC port. És ebben a sorrendben, nem fordítva, mert Nvidia kicsi falatka ma már az össz gaming szegmensben, hisz a konzolokra kb 10x annyi játék kel el, mint PC re.Természetesen PC frontos nagy hal.Nem tartom kizártnak egyébként az erős ARM támogatás szorgalmazás miatt egy ARM- X86 mobil PC féle 3. platfrom megjelenését.
Egyébként azt is jobb ha látod, hogy ez a Dx 12- limitless szorgalmazás AMD nél kizárólag Vega-n míg NV-n kizárólag Turingon hoz számottevő előrelépést. RX ugyan úgy megszenvedi pl Forza alatt ezt a dolgot.Míg vega és turing megtáltosodik, addig a többi kártya lassul vagy egy helyben topog. szóval jah.Fel kell nőni minden szempontból a dx 12 höz, de nem biztos, hogy az a jó és helyes út, mert az Microsoft érdekeit szolgálja szerintem. Vulkan jobb next gen API lenne, ha lenne, és nem ,egy Vulkan cím nem elég ,hanem sokkal több játék kellene belőle.És igen ez AMD érdeme, nem tagadom, hisz ha nincs mantle, nincs VUlkan, csak elég anyátlan gyermek. Pontosan ez miatt remélem, hogy Nvidia oda áll erősebben a pénzével a Vulkan mellé, mert Dx 12 nek ott van tőkének a Microsoft és kényszernek a Windows.[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
félisten
válasz Carlos Padre #223 üzenetére
Wow , ezt pont nem mi zöld vérüek szoktuk, de mindegy is.
Várom a Forza linket.[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
FLATRONW
őstag
-
válasz Carlos Padre #223 üzenetére
Akkor tudsz mutatni olyan DX12 tesztet, ahol a Vega 64 a 2080Ti közelébe ér, vagy legalább a 2070-et (!!) érdemben(10%+) legyúrja?
...
30€ Meta store bónusz Quest headset aktiváláshoz, keress priviben :)
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz t72killer #228 üzenetére
Lehet ilyet találni. Azok a motorok, ahol már nincs DX11 path, így nem szükséges a régi API korlátjait betartani az erőforrások bekötése során. Ilyen például a Forza Horizon 4. [link] - de amúgy ez sem 100%-ban a hardver eredménye, hanem az AMD explicit API-khoz tervezett drivere sokkal kiforrottabb. Egyszerűen előny, hogy három évvel hamarabb megkezdték a munkát az explicit API-k szempontjából. Nyilván hiába önti ebbe az Intel és az NV a pénzt, időt nem tud vásárolni, márpedig az explicit API implementációjánál ez a kritikus tényező.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Még itt se egyértelmű a dolog, a 2070-nél tényleg jobb kb 8%-al - csak ugyebár ez kb 100 játékból 1db. A sima 2080-hoz képest viszont minden felbontáson lemarad a vízhűtéses Vega64 is.
Szval továbbra is várom az indokot, miért kéne Vegát venni. Saját szemszögből meg ugye ez van, igaz kicsit szerényebb procival (a resolve-ra sokmindent lehet mondani, csak azt nem, hogy nem radeon-barát...):
Nekem teljesen az jött le, hogy az Nvidia végre felnőtt a modern grafikus API-khoz és a compute-hoz. Ami még hiányzik belőle, az a double precision, bár olyan munkám egyelőre nincs/ha lesz, akkor tuti nem radeonnak v geforce-nak fogják hívni a vasat, ami számolja.
[ Szerkesztve ]
30€ Meta store bónusz Quest headset aktiváláshoz, keress priviben :)
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz t72killer #231 üzenetére
Ezért írtam, hogy nem teljesen a hardverben van az előny a Forza Horizon 4-nél, hanem az AMD drivere működik hatékonyabban, viszont a driver előnye, ahogy kezeli a CPU-t, az 4K-nál már nem látszik annyira, mint Full HD-ben. A Forza Horizon 4-ben csak ez jön ki. De egyébként, ha raksz a GeForce mellé egy 16-magos Threadrippert, akkor az AMD driverelőnye csökken Full HD-ben is.
A Turing hardverben feljött. Az NV-nek a gondja az explicit API-k szoftveres támogatása. Ebben van még tartalékjuk, mert ugye egy időben félreterveztek, illetve később is kezdték a munkát.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Bandit79
aktív tag
Ha ez a kártya mondjuk 10-15%-kkal lenne drágább, mint a 1080Ti, akkor csak simán azt mondaná az ember, hogy nem biztos, hogy megéri váltani az előző generációról. De így, hogy majd duplája, színtiszta legalizált rablás
Na , akkor vedd ki a képletből az Rtx-et, még akkor is hol láttál vagy mikor olyat ,hogy egy következő generációs csúcs vga 10-15% drágabb csak , főleg úgy hogy nem kicsivel erősebb az előző csúca vga-nál. Szóval ne nézd ennyire sarkosan azokat a vga árakat. És még nemnis beszéltünk arról, hogy olyan időszakot élünk amikor szinte minden hardver árát felkúrták az égig ,a gyártósorok gyengélkedése(habár ez sokszór csak kifogás szerintem) és a jó kis bányászláz miatt. Ugye AMD oldalon is brutal arakat kérnek ahhoz képest mi volt 1-2 éve. -
"De egyébként, ha raksz a GeForce mellé egy 16-magos Threadrippert, akkor az AMD driverelőnye csökken Full HD-ben is."
Mindenképp dícséretes, hogy végre kezelik a sok magot. Még mindíg vannak CPU-intenzív játékok, amik megrekedtek a <4 szál (sőt, 1-2) támogatásánál.
30€ Meta store bónusz Quest headset aktiváláshoz, keress priviben :)
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Sajnos nem nagyon tesztelnek Threadripperekkel. Még az van belevésődve az agyba, hogy a kevesebb, de nagyobb órajelű mag a nyerő, de ez már nem univerzális igazság. Esetenként pont a több mag a jobb.
Alapvetően DX12/Vulkan API mellett jót tesz mindennek a több mag, csak abban a környezetben, amit a Forza Horizon 4 használ fontosabb az NV-nek a több mag, mert nagyon más a terhelés a többi explicit API-t használó játékhoz képest. De ez nagyrészt az implementációjukból adódik. Azért mégis kb. három év különbség van az AMD és az NV implementációja között, és az a három év sokat ér ám, hiszen amíg az NV még csak tervezte a meghajtóját, addig az AMD már javában tesztelt. Nyilván az AMD meghajtója sem volt jobb három évvel korábban.
Az a fő különbség egyébként, hogy nem túl jó irányt választott az Intel és az NV. Józan paraszti ésszel elvileg az a jó, ha minél kevesebb rétegből áll a meghajtó, így gyakorlatilag az API-hoz natív támogatást írsz. Az AMD ezzel szemben furcsa dolgot csinált még 2014-ben. Már akkor úgy épült fel a Mantle implementációjuk, hogy volt egy PAL, illetve ezen egy Mantle ICD, tehát a meghajtón belül rétegezett volt az implementáció. Józan paraszti ésszel ez hülyeség, mert teljesítményt vesztesz vele, viszont az AMD úgy tapasztalta a Mantle tervezése során, hogy ez a teljesítményveszteség elhanyagolható amellett, amennyi tempót lehet nyerni a PAL folyamatos optimalizálásán. Emiatt a DX12-t és a Vulkan API-t úgy támogatják, hogy raktak a PAL fölé még egy-egy ICD-t. Tehát minden erőforrást beleölnek a PAL optimalizálásába, és abból nyer a Vulkan, a Mantle és a DX12 meghajtó is. Az Intel és az NV natív támogatást írt eredetileg ezekre az API-kra, vagyis nekik egy optimalizálási munka dupla erőforrás és pénz, mert nincs rétegezve az explicit API-k támogatása. Azóta az Intel már megindult a rétegezés felé, így később olyan meghajtójuk lesz, mint az AMD-nek. Az NV-nek az a gondja, hogy nekik azért a DX12 meghajtójuk extrém bonyolult a binding emuláció miatt, tehát most azt újrakezdeni nem valami költségkímélő megoldás, így valószínűleg maradnak egy darabig a natív implementációnál, még akkor is, ha ma már úgy gondolják, hogy jobb a rétegezett. Innen már nehéz visszafordulni, így is változtattak az implementáción nemrég, és eléggé logikátlan lenne megint belenyúlni, mert lassan az Intel is izomból fog optimalizálni, az AMD pedig régóta ezt csinálja, szóval le kell nyelni, hogy nekik ez drágább lesz, és csinálni a meghajtó kigyúrását.
Egyébként valószínűleg az NV és az Intel nem hibázott, amikor erre mentek. Azért az AMD-nek ott volt a Mantle, amin élesben tesztelni tudták még a legextrémebb meglátásaikat is. Akkor nem vállaltak nagy kockázatot, hiszen hasonló API még a kanyarban sem volt. Az Intel és az NV jóval később kezdte meg ezt a munkát, és ott már valószínűleg nem volt idő minden eshetőséget aprólékosan letesztelni. Na most ilyenkor azért jóval nehezebb jól dönteni. Nagy hátrány egyébként nem éri így az Intelt és az NV-t. Alapvetően több pénzt égetnek el, és lassabban tudnak dolgozni, de működni működik így is a meghajtó.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
félisten
jelenleg mondjuk Vulkanon pont nem látszik ez a hátrány például Turingon, hisz nv kiemelte a teljesítményét, meg hát látszik is hogy hasít benne.
Gondolom nem leplek meg vele hogy csak felületesen értettem meg mit írtál, de anno azért olvastam arról, hogy a Parker SOC az ARM miatt és a specifikus felhasználás miatt szintén rétegezett implementációt tartalmazott, amit kamatoztatni akartak desktop fronton és a voltában már ez állítólag vissza köszönt. Most akkor még sem így lett?vagy ez X86 vonalon nekik nem járható út annyira specifikus az ARM ilyen formában történő támogatása?"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A Vulkan API-val eleve nem volt annyi gondjuk, mint a DX12-vel. A Vulkan nem bindless API. De itt nem egy API egy architektúrára írt specifikus implementációjáról van szó, hanem arról, hogy mennyire sok befektetés a teljes termékskálára optimális támogatást adni több explicit API-hoz. És ez itt anyagi szintű, illetve erőforrás-menedzsmentre (humán szempontból) vonatkozó probléma. Az már önmagában egy gond, hogy az API-k teljes termékskálán keresztüli támogatását többször annyi erőforrás befektetésével tudod biztosítani. Egy programozót és pénzt csak azért égetsz, mert a múltban hozni kellett egy döntést, és az nem sült el jól. Nyilván itt megjegyzendő, hogy az AMD pattoghat azzal, hogy ők jól döntöttek, mert a pénzüket és az embereiket most ráállíthatják mindenféle olyan fícsőrre, mint a Chill, az Overlay, a Link, az új vezérlőpult, meg a következő aktuális lófaszjancsiság, amit kitalálnak, amikor nem tudnak mit kezdeni a szabad kapacitásukkal, de azért úgy marha könnyű ám jól dönteni, hogy az éles bevetés előtt két évig egy saját API-n teszteled, hogy mi a jó.
Nem függ a host CPU-tól ez. Itt az volt a gond, hogy az NV-nek hiányzott a tapasztalat egy saját explicit API-n. Ez nem az ő hibájuk, nyilván átgondolták, hogy mit csinálnak, de nem ugyanaz fejben lejátszani, vagy konkrétan lemérni a gyakorlatban. Az AMD ezt meg tudta tenni, ők nem. Mivel az Intel is ugyanarra indult, így nyilván ez tűnt papíron logikusnak. Na most ha beleöltél egy implementációba több évet, sokszázezer dollárt, és az az implementáció alapvetően működik, akkor van egy olyan íratlan szabály, hogy ne írd újra. Erre jó példák vannak az iparágon belül is, amikor az ATI még 2005 körül úgy döntött, hogy a nulláról újraírják az OpenGL meghajtót. Megtették, 2006-ra be is vetették, és javult-javult, csak hát elvertek egy rakás pénzt és erőforrást igen kevés extráért, eközben az újraírás időszakában még a régi meghajtót sem fejlesztették, mert ugye minek, az úgyis kuka lesz. Szóval alapvetően ha önteni is kell bele a pénzt, vagy akár fel is kell azt gyújtani, akkor is nagyon megfontolandó nulláról újrakezdeni. Főleg úgy, hogy igazából nem látni félelmetesen nagy problémákat a GeForce Vulkan és DX12 implementációin. Aztán persze lehet, hogy a háttérben már megkezdték a váltást, ahogy az Intel, csak nem verik nagy dobra.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Néha muszáj 0-ról újrakezdeni a dolgokat, csakhát fájdalmas. Azt meg teljesen megértem, ha nem verik nagy dobra, mert minden ilyen próbálkozás erősen kétesélyes.
A privát egyéni véleményem meg az, hogy a piacnak ideje lenne dobnia a M$ függő DX-et úgy, ahogy van, és ráállni a platformfüggetlen API-kra, ami most éppen a Vulkan. Persze a M$ ezt minden áron el akarja kerülni, mert a winfosch halálát jelentené. A hardvergyártóknak meg feladná a leckét, hogy rá kell gyúrni a linux/android/stb támogatásra.
[ Szerkesztve ]
30€ Meta store bónusz Quest headset aktiváláshoz, keress priviben :)
-
BerserkGuts
őstag
válasz GodGamer5 #201 üzenetére
Majd 3 év múlva csinálnak hozzá rendes vga-t ami 4k-n is képes lesz elvinni a játékot full grafikán WoW
Most a szoftver előzte be a hardvert van ilyen is(Csak azért mert idáig semmi extra nem volt dx 9, 10, 11, 12, ugyan úgy néz ki maximum ha nagyon kukacoskodni akar valaki nagyítóval talál különbséget az effekteken. de amúgy semmi látványos de most ez a dx raytracing szupi tükröződő effekt tényleg szép csak kár hogy nem láthatom xD )
12600KF/ROG Strix 4070ti/ROG Strix B660/Noctua NH-D15S/ROG Strix AuraEdition 850W/SamsungOdysseyG7 32" 1440p/ThermaltakeTower900/RazerViper8K/F4-3200C14D-16GFX(FlareX)/Kingston A2000
-
félisten
válasz Kristof93 #249 üzenetére
kisebb lenne a GPU, ekkora méretben nem lehet gazdaságosan gyártani. Illetve látod lehet, milyen áron. +fogyasztás se szállhat el az egekbe, a tranyókat etetni kell. Mennyi lenne a fogyasztása, 500 watt? azt ki szolgálni memóriával, kellene rá + xGB , itt nincs HBCC. Nem hinném, hogy ez működhetne hétköznapi áron, max ilyen Volta kaliberű, 3000 dolláros kártyáknál, ahol van pénz kitesztelni a példányokat. Annyit meg szerintem nem sok emberke perkálna egy gamer kártyáért.legalább is én nem
[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
Új hozzászólás Aktív témák
- Xbox Series X|S
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Microsoft Excel topic
- További aktív témák...
- Újszerű - POWERCOLOR Radeon RX 5500 XT 8GB GDDR6 VGA videókártya
- Hibátlan - GIGABYTE GTX 1660Ti Windforce OC 6G 6GB GDDR6 VGA videókártya dobozos
- Hibátlan - PALIT GTX 1650 StormX 4GB GDDR5 VGA videókártya - tápcsatlakozó nélküli !!!
- ASUS ProArt GeForce RTX 4080 SUPER 16GB GDDR6X OC (ASUS-VC-PRO-RT4080S-O16G) Bontatlan új 3 év gar!
- XFX RX 6600 XT SPEEDSTER SWFT 210