Új hozzászólás Aktív témák
-
kelzsoca
félisten
Azért ez nem ilyen egyszerű.
Az ecosystem-es termékek többsége nem egészen Xiaomi termék, mint az említett robotporszívó (Roborock) és még sok más sem, így ezek bevezetése/forgalmazása is másképp működik.
Ha megnézed a Telekom Xiaomi ecosystem termékeit semmi olyat nem tartalmaz ami ne lenne mondjuk a lurdyban lévő mi storeban, ráadásul ez a Telekom kínálat csak pár darab terméket tartalmaz, meg sem közelíti a mi store kínálatot.https://vertigostore.eu
-
kelzsoca
félisten
válasz Aprósólyom #52 üzenetére
Az Amazfit termékek gyártója a Huami (Huami Co., Ltd.) és nem a Xiaomi.
Tehát ha egy magyarországi hivatalos értékesítésből származó Xiaomi okostelefon nem támogatná a magyar nyelvet, azt lehetne számonkérni rajtuk, mást nem igazán.[ Szerkesztve ]
https://vertigostore.eu
-
kelzsoca
félisten
Az idei év májustól kezdve a Xiaomi saját kézbe vette a szervizszolgáltatást, és ez mellé 2 év gyártói jótállást is biztosít. (hivatalos csatornán keresztül vásárolt készülékek esetén)
A hivatalos resellerek (pl: wayteq) csak közvetítő szerepet játszanak a készülékek szervizelésében, a termékekhez nem nyúlhatnak.
Májustól a készülékek a lengyelországi Xiaomi szervizbe kerültek ki, és ott javították őket.
Októberben ismét változás történt, a hazai szolgáltatók kérésének eleget téve, a szerviz tevékenység visszakerült Magyarországra.
A Xiaomi a Telemax-al áll szerződésben, a készülékek ott kerülnek javításra.Tehát ha jól értem, az a problémád, hogy az értesítések megjelenítése során nem jól kezeli az ékezeteket (karakter kódolási probléma) a készülék szoftvere.
Amennyiben szeretnéd jelezzük a márkaképviselet felé.[ Szerkesztve ]
https://vertigostore.eu
-
kelzsoca
félisten
A Xiaomi a magyarországi Mi store megnyitásával hivatalos partnerén keresztül képviselte magát (authorized reseller) a régióért felelős (értékesítés) egy kínai emberke volt.
Telt-múlt az idő, majd érkezett egy második authorized reseller is, illetve a szolgáltatók is megjelentek a történetben.
A korábbi ellátási problémák(áruhiány) új partnerek, és a szolgáltatók érkezésével már szükség volt a magyarországi képviseletre is, aki összefogja, koordinálja a partnereket, illetve azon dolgozik, hogy a partnerek megkapják a szükséges támogatásokat, ez ugye nagyon nem jött össze az elmúlt időszakban.
Leszerződtettek erre a feladatra egy veteránt a Sony-tól, aki maga mellé még három embert hozott, így a magyarországi hivatalos Xiaomi márkaképviselet ezen hét csütörtökön bemutatkozott egy rendezvény keretében.https://vertigostore.eu
-
kelzsoca
félisten
válasz mjani1172 #77 üzenetére
Olvasd vissza a hozzászólásaim ebben a topicban, ha ezek után még marad kérdés, akkor arra válaszolok.
(#81) Viktor0610
A két bolt:
1.
Üzlet helye: Lurdy ház
Üzlet neve: Mi Store
Webáruház címe: xiaomi.hu
Üzemeltető: WayteQ Europe Kft.
2.
Üzlet helye: Arena Mall
Üzlet neve: Xiaomi Mi Mall
Webáruház címe: hamarosan (mimall.hu)
Üzemeltető: Mihome Kft.https://vertigostore.eu
-
kelzsoca
félisten
A bolt nyitás, és az új szereplő már hónapokkal előre ismert volt, meglepetést inkább a kommunikációjuk okozott, ami hozott némi feszültséget is.
Jelenleg úgy néz ki, hogy egyik út sem volt előnyösebb a másiknál, az új telefonokat a Mi Mall ezidáig nem tudta beszerezni, miközben a Mi Store-ba, ha lassan is, de befutottak a friss készülékek:
(redmi 8, redmi note 8 pro, mi 9 lite, mi 9t, mi 9t pro, mi a3) és hamarosan a note 8t, és a mi note 10/pro is érkezik.
Pozitív változást a magyarországi képviselet hozhat, ami a szolgáltatói belépéssel még nagyobb konkurenciát is magával hozott a reseller boltokra nézve.[ Szerkesztve ]
https://vertigostore.eu
-
kelzsoca
félisten
-
kelzsoca
félisten
válasz Donki Hóte #93 üzenetére
Az elmúlt időszakban a teljes logisztikát átvette a Xiaomi, aztán a szerviz is központosításra került, remélhetőleg a gyártói képviselettel a problémák nagy része megoldódik a jövőben.
Az eustock-nál várhatóan jövőre visszatér a végfelhasználók kiszolgálása, a Xiaomishop tudtommal semmiféle fenyegetést kapott.
A hivatalos forrásból történő vásárlás pedig lehetőség, és nem kényszerítés, viszont az fontos, hogy a közösség tisztában legyen a különböző beszerzési források által nyújtott garanciával/támogatással kapcsolatban.https://vertigostore.eu
-
kelzsoca
félisten
válasz Donki Hóte #98 üzenetére
A cég eddig többnyire úgy működött mint egy kínai vállalat, és ezt próbálta erőltetni az európai piacra is, ami mint láttuk az elmúlt időben nem jött be, új irányra volt szükség, mert bár felkerült a nagyok közé, azoktól üzletileg szerintem messze van még.
A Mi Store megnyitón látottak bemutatták, hogy a központi utasítás szent és sérthetetlen, még akkor is, ha ezzel komoly károkat okoznak a hivatalos viszonteladójuknak, és a vásárlóiknak/Mi rajongóknak is (a bolt nyitás előtti percekben a helyszínen lévő kínai Xiaomi delegáció rendben találta a boltot és a kiállított termékekkel sem volt problémája, a bolt megnyitására megadták az engedélyt, majd jött egy telefon, és be kellett szedni a Pocophone telefonokat a polcról)
A késői webshop nyitás, bár tőlük független okok miatt, de a Mi Store hibája, szerintem ezt sosem tagadták.
Az áruhiány felelőse a Xiaomi volt, ezt többször elismerték a partnerek felé, itt nem a Mi store, a vezetőség, vagy a tőkehiány volt a probléma, mint azt sokan gondolták korábban.
[ Szerkesztve ]
https://vertigostore.eu
-
kelzsoca
félisten
válasz Donki Hóte #103 üzenetére
Múlt hét csütörtökön volt a magyarországi készülék bemutató (Redmi Note 8T) és rá egy hétre már a Mi Store-ban elérhetővé válik a készülék, valahogy így kellene ennek működni.
[ Szerkesztve ]
https://vertigostore.eu
Új hozzászólás Aktív témák
- Kés topik
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Milyen TV-t vegyek?
- Übergyors Samsungnak próbál látszani egy hamisított NVMe SSD
- Poco X6 Pro - ötös alá
- A régi node-okra koncentrál a szankciók miatt Kína
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Borotva, szakállnyíró, szakállvágó topic
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- Eredeti játékok OFF topik
- További aktív témák...