- EAFC 24
- World of Tanks - MMO
- Véget is ért egyelőre a Helldivers II körül balhé
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- Teljes verziós, ingyenes mobil játékok és alkalmazások
- PlayStation 5
- Alan Wake II - Több mint 1,3 milliót adtak el belőle eddig
- Dragon Age: Origins
- Android játékok topikja
- Mortal Kombat 1 - Rövid videón Homelander
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
Új hozzászólás Aktív témák
-
ROBOTER
addikt
Biztosan csökken.
Egyelőre az nem tiszta, hogy ha a fehér a legjobb, vagy az egyik legjobb hatásfokú, és mondjuk a piros a legrosszabb, a kettő közötti arány hogyan viszonyul a színszűrő okozta veszteséghez. Ha a fehér 2x olyan jó hatásfokú, akkor még a színszűrővel is megérheti használni. De ha csak 20%-kal jobb, akkor a szűrő miatt sokkal nagyobb teljesítményen kell üzemelnie, és elveszhet az élettartam-előny.
Egyébként nem véletlen a brutális színtér a cikkben szereplő monitornál. WOLED alapokon a sávszélesség és a veszteség egymásnak ellentmondó kompromisszumok. Ha leszűkíted kvázi monokromatikusra a színszűrőt, a hatásfok a béka a segge alatt lesz, de nagy lesz a színtér. Ha szélesen hagyod, javul a hatásfok, de csökken a színtér.
A szóban forgó monitornál nagyon vékony sávokat, kvázi vonalakat használhatnak, de natív R, G,B forrásként, nem szűrés eredményeként.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen