Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • sad_Vamp

    őstag

    válasz [Prolixus] #8 üzenetére

    már az AC3 (az volt amcsis ugye?) is okádék volt, a templárosról meg a hajókázósról nem is beszélve.... csináltak volna inkább 1 normális részt ami lezárja a történetet amit az 1 és 2 jól vitt (de azok is rettentő repetitívek lettek a végére). Nyújtsák mint a taknyot... és ahogy mondjátok, tényleg csoda hogy ezt még valaki veszi.

    “When the flaws of the system are exposed, it is usually the irritant who gets cast out.”

  • Szemjuel

    tag

    válasz [Prolixus] #8 üzenetére

    "Akkor már inkább valami jobb indie cím amiben vannak új ötletek is, nemcsak ugyanaz a krémes picit máshogy díszítve."

    Bocs, nem feltétlen neked szól, de amikor már minden játéknál ezt olvasom le kell írnom..
    Ezek a sorozatok nem azért népszerűek, mert a Ubisoft milliókat költ a marketingre. Azért sikeres, mert az emberek jó részének megfelel.

    Nem hoz annyi újdonságot? Hát aztán? Én például tökéletesen elégedett volnam a Syndicate-ben nyújtott grafikai és kezelési képességekkel.
    Játékmenetben kéne változás? Mindig változik például a harcrendszer. Hogy előnyére vagy hátrányára az már más kérdés. Ezen kívül mi befolyásolja még a játékélményt? A történet. Hát ez inkább vet fel kérdéseket, de ez az éppen összeverbúvált írógárdától függ. Ettől a történettől függ a főszereplő szerepe.

    Gyakorlatilag ezen szempontok alapján az AC sorozat hoz egy olyan átlagot, ami 10 millió felhasználónak megfelel. Ezzel szemben vannak az Indie címek, amik ugyan úgy kiadhatók lennének a nagyok által, és ha akkora potenciál lenne bennük elérnének 10 millió játékost. De nem teszik. Pont.

    Két külön kategória, két külön üzleti modellel, egyik helyen az erős átlag a lényeg, másikon valami új és meglepő, hogy két év múlva egy erős átlag lehessen neki is a lényeg.

    Remélem érthetően írtam le amit akartam, nó offenz :)

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák