Új hozzászólás Aktív témák
-
szupermacs
veterán
Wow! Much informésön! So újdonság!
-
[Prolixus]
addikt
*ásít*
Csoda hogy még van ember aki játszik is ezekkel.
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
-
james001
veterán
Az hogy Egyiptomi helyszín lesz azért az érdekel,de mivel már a Syndicate se tetszett nem fogok ezért rohanni első nap a boltba... Mondjuk már egyik Ubisoft játékért se fogok
"The stars have died and the heavens go up in flames"
-
Fred23
nagyúr
válasz [Prolixus] #2 üzenetére
Ezek legalább megbízhatóan hoznak egy alapszintű minőséget sokak számára. Én tuti ki fogom próbálni!
-
HELLAFLUSH
őstag
válasz [Prolixus] #2 üzenetére
én szeretem az AC-kat, várós ez is
single playerben szerintem az egyik legjobbak, manapság már minden inkább átmegy multiplayerbe sajnos -
oriic
HÁZIGAZDA
-
[Prolixus]
addikt
Náh. Akkor már inkább valami jobb indie cím amiben vannak új ötletek is, nemcsak ugyanaz a krémes picit máshogy díszítve. Bevallom ha az AC4 után jött volna ez a rész, akkor engem is érdekelt volna, de időközben annyira megfáradt ez a franchise, mint kokainos ribi egy nagy gangbang után, miután még a kokain is kiment belőle... A hasonlat szándékos: szvsz teljesen elkurvította Ubifos a címet. Mondjuk én is csak beszélek a levegőbe, AC4 utáni részekkel összesen nem játszottam már 15 órától többet...de lehet nem véletlenül, teszem hozzá.
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
-
sad_Vamp
őstag
válasz [Prolixus] #8 üzenetére
már az AC3 (az volt amcsis ugye?) is okádék volt, a templárosról meg a hajókázósról nem is beszélve.... csináltak volna inkább 1 normális részt ami lezárja a történetet amit az 1 és 2 jól vitt (de azok is rettentő repetitívek lettek a végére). Nyújtsák mint a taknyot... és ahogy mondjátok, tényleg csoda hogy ezt még valaki veszi.
“When the flaws of the system are exposed, it is usually the irritant who gets cast out.”
-
Norb79
őstag
BanYek, lebukott Ba-Yek!
-
bepken
veterán
én csak az első 3 résszel játszottam eddig, lehet ezért mondom de szerintem rendben volt a történet - bár az animusos történt szál esetén valóban érződött már a végén, hogy csak nyújtják annak érdekében, hogy lehessen folytatása. (egy lezárás szerintem is szebb lett volna)
╔═══════ "Csak egy visszatérés létezik és az nem a királyé...hanem a JEDIÉ!" ═════╗ ╚════════════════ Xiaomi Mi A1 ═════ Huawei Nova 5T ═════════════╝
-
carl18
addikt
Syndicate nagyon tetszett, kíváncsi leszek ezt a játékot hogy kivitelezik.
Hiába szúr, itt Ryzen a úr!
-
szupermacs
veterán
Trilógiát terveztek Desmondnak, a harmadik rész végén meg is hal. Nem is jött vissza azóta, ha jól tudom. Nem értem, hogy ezen mit húznak. Engem az Animus céges rész is érdekelt, hogy a társaival mi lett Desmond halála után. Talán az még izgalmasabb volt a 4. részben, mint maga a kalózos történet.
-
Lenry
félisten
válasz szupermacs #15 üzenetére
én személy szerint folyamatosan kínlódtam a modernkori részekkel, alig vártam, hogy visszafekhessek az Animusba
Gvella Glan! | There are two types of people: Those who can extrapolate from incomplete data
-
DeathAdder
veterán
Hálistennek nem zárták le a részt, én már rohadtul várom a következőt. Elég nagy rajongó tábora van a sorozatnak szóval nem kell itt megmondani a frankót.
Én meg azt tartom "okádéknak" hogy multiban fél centis szarrá kontrasztolt karakterekkel csépelik egymást az emberek orrba-szájba, látástól mikulásig.
-
Lenry
félisten
válasz DeathAdder #17 üzenetére
azért azt elfogultság nélkül kijelenthetjük, hogy ráfért már a sorozatra a pihenő, és reméljük ezen az Egyiptomos részen ez látszódni is fog
Gvella Glan! | There are two types of people: Those who can extrapolate from incomplete data
-
DeathAdder
veterán
Ami a motort illeti mindenképpen ráfért a pihenő.
Én valahogy minden résszel azonosulni tudtam eddig, főleg hogy az újabbakban már mindenről lehet olvasni az adatbázisban és informálódni az emberekről, épületekről, társadalomról, így mégjobban beleélheti magát a játékos.
Persze akkor biztosan unalmas ha csak rohangál, gyorsutazik az ember, és mindig ugyanaz van hogy magaslati épület, szinkronizáció, leugrás, menj oda öld meg...
Egyiptom sok szempontból más lesz -szerintem- ugyanis itt már jobban szerepet játszhat a készítők fantáziája, lévén ókor, sokkal kevesebb fennmaradt és dokumentált emlék.
[ Szerkesztve ]
-
sad_Vamp
őstag
válasz DeathAdder #17 üzenetére
Alacsonyan van a léc úgy látom.
Az első rész rettentő magas színvonalú volt, kaptunk egy érdekes parallel történet mesélést, új érdekes feladatokkal, kvázi sandbox stílussal. A 2ik ezt kibővítette. És azóta alig fejlődött a sorozat, sőt inkább hanyatlani kezdett. Persze, lehet ez valakinek elég, lehet valakinek nem. Hogy a multikat hogy keverted ide, azt nem tudom, de lelked rajta. Egy hajón evezünk, én is szeretem a grandiózus single player játékokat. De itt folyamatosan háttérbe került az első 2 részben olyan jól tálalt és érdekes történet. (szerintem a templárosban már nem is volt, bár bevallom nem sokat próbálkoztam vele) Sandbox játékokból meg van azért jobb.
Röviden én azért szerettem az AC-t ami volt és nem azért amivé lett.[ Szerkesztve ]
“When the flaws of the system are exposed, it is usually the irritant who gets cast out.”
-
Lenry
félisten
válasz DeathAdder #19 üzenetére
az utolsó bekezdésedre: ezt pár éve írtam, ma is fenntartom
Gvella Glan! | There are two types of people: Those who can extrapolate from incomplete data
-
Szemjuel
tag
válasz [Prolixus] #8 üzenetére
"Akkor már inkább valami jobb indie cím amiben vannak új ötletek is, nemcsak ugyanaz a krémes picit máshogy díszítve."
Bocs, nem feltétlen neked szól, de amikor már minden játéknál ezt olvasom le kell írnom..
Ezek a sorozatok nem azért népszerűek, mert a Ubisoft milliókat költ a marketingre. Azért sikeres, mert az emberek jó részének megfelel.Nem hoz annyi újdonságot? Hát aztán? Én például tökéletesen elégedett volnam a Syndicate-ben nyújtott grafikai és kezelési képességekkel.
Játékmenetben kéne változás? Mindig változik például a harcrendszer. Hogy előnyére vagy hátrányára az már más kérdés. Ezen kívül mi befolyásolja még a játékélményt? A történet. Hát ez inkább vet fel kérdéseket, de ez az éppen összeverbúvált írógárdától függ. Ettől a történettől függ a főszereplő szerepe.Gyakorlatilag ezen szempontok alapján az AC sorozat hoz egy olyan átlagot, ami 10 millió felhasználónak megfelel. Ezzel szemben vannak az Indie címek, amik ugyan úgy kiadhatók lennének a nagyok által, és ha akkora potenciál lenne bennük elérnének 10 millió játékost. De nem teszik. Pont.
Két külön kategória, két külön üzleti modellel, egyik helyen az erős átlag a lényeg, másikon valami új és meglepő, hogy két év múlva egy erős átlag lehessen neki is a lényeg.
Remélem érthetően írtam le amit akartam, nó offenz
[ Szerkesztve ]
-
DeathAdder
veterán
Szerintem meg nagyon jó a története a többi résznek is, valamennyinek Kivéve a jelent, mert az teljesen kihalt.
Ugyanúgy részt vettünk a történelmet meghatározó korszakokban, tengernyi valós személlyel, épülettel kerültünk kapcsolatba.A függetlenségi háborúban volt azért nagyon kemény innováció a játékmenetben, több város, határvidék, vadászás, a tanya, hajózás, évszakok etc.. (ezek akár önmagukban is lehettek volna egy egy off játék)
Beleéli magát az ember a történelembe és szinte úgy érzi mintha ott lenne, főleg hogy sokat olvassa az adatbázist (amiből én sokat tanultam az adott korból, sőt a korszakok kapcsán rengeteget wikipédiáztam is) és az egésznek lesz egy varázsa, legalábbis számomra ezért nem fogom soha megunni amíg valós történelmi korszakokba nyerünk bepillantást. A Syndicate is csak attól a ponttól kezdve fogott meg, hogy magával rántott az ipari forradalom.
Ha ez miatt nálam alacsonyan van a léc, akkor igen, alacsonyan van.A csépelős multit azért hoztam fel, mert a tömegek arra izgulnak újabban, amit meg én szívből nem tudok megérteni, de elfogadom
Ha meg sandbox, akkor madafakingolós GTA a nagy etalon.. elmegy, elmegy, végigvittem azt is, de kb semmi nem fogott meg belőle (talán a préri egy kicsit)
Dehát kinek mi
-
DeathAdder
veterán
-
Xerxész
őstag
A lelkes fanatikusok lenyomozták, hogy a póló jobb felső sarkában, a hieroglifák mellett mi van írva.
Nos, egy dátum van ott, mégpedig: 49 BCE.
Illetve az AC jelben pedig ott van Hórusz szeme. -
[Prolixus]
addikt
Érdekes, hogy az érvelésedben implicite benne van, hogy az AC azért nem lehet rossz mert ilyen sok ember elvan vele. Akkor talán az indie címekkel kapcsolatos megjegyzésben is van igazság, ha olyan sok ember mondja, nemigaz? Amúgy én személy szerint az egésszel nem értek egyet. Sokszor van, hogy szart szeretnek millióan, attól az még szar marad. Lásd szappanoperák, Alkonyat könyvek, Katy Perry és társai. Biztos te is tudnál olyan dolgot találni a világban, amit személy szerint te nem szeretsz és nem értékelsz, viszont sokan szeretnek (és nem a túró rudira gondolok, ami tényleg teljesen ízlés dolga, szemben egy játékkal, filmmel vagy könyvvel, amit azért valamilyen mértékben objektíven is meg lehet ítélni, persze mindig lesz benne némi szubjektivitás ez kétségtelen).
"Ezek a sorozatok nem azért népszerűek, mert a Ubisoft milliókat költ a marketingre. Azért sikeres, mert az emberek jó részének megfelel."
Tehát az Ubisoft feleslegesen költ minden résznél dollármilliókat reklámkampányra. Aha. Most akkor vagy az összes marketinges totális idióta az Ubisoftnál és te vagy az okos....vagy talán fordítva? Szerinted ők is úgy gondolják hogy a nagy marketing nem jó vásárlásösztönző, ennek ellenére mégis költenek rá? Kötve hiszem. Maradjunk annyiban, hogy a dollármilliós marketingkampány erősen segít, ha nem így lenne, nem költene senki milliókat marketingre.
Személy szerint én azt tudom mondani, hogy szerintem sokszor minimális újdonság és változás volt a részek között (az én szájízemnek), és ezt az unott, elcsépelt, agyonrágott íztelen csont érzést fokozta/fokozza az, hogy évente/kétévente jön ki egy-egy új rész. Szvsz sokkal jobban tennék, ha több időt hagynának egy-egy része, és akkor talán több változást is tapasztalnánk, nem ugyanazt a játékot kellene végigjátszani újra és újra, kicsit más csomagolásban (már ami a játékmenetet illeti). És sajnos igen, a 3 résztől kezdve a sztori is erősen lejtmenetben van, mondhatni érdektelen összegányolt f*s sokszor. A 4. részt még megmentette a helyszín meg a hajókázás, de a sztorija már annak is gyenge volt szvsz, és engem különösen zavar, hogy a jelenre vonatkozó szál teljesen kihalt, csak amolyan tessék-lássék módon maradt benne a szériában.
Indie címekkel meg sokszor azért nem foglalkoznak a nagy kiadók mert nincs meg bennük a potenciál arra, hogy széles játékközönséget szólítsanak meg. Nem azért mert rosszabbak vagy jobbak mint egy AAA játék, hanem azért mert olyanok amilyenek. Hogy ez kinek a szegénysége bizonyítványa (már ha lehet ilyenről beszélni) az megint egy eldönthetetlen kérdés, hiszen attól függően hogy melyik táborba tartozol fogsz rá válaszolni. Személy szerint inkább játszok majd egy Pyre-rel (a Bastion és a Transistor játékok alkotóitól, némi ingyenreklám szándékosan), mint a huszonhatezredik új Assassin's Creed-del, mert így látatlanban biztos vagyok benne, hogy előbbi euró arányosan egy sokkal tartalmasabb és ötletesebb játék lesz, mint az új AC. Persze lehet tévedek, ennek lehetőségét fenntartom, de a múlt alapján én erre számítok.
[ Szerkesztve ]
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
-
VTom
veterán
Én az összes részt imádtam, kivéve a Syndicate-et, azzal kb. 4 órát játszottam.
Nemrég húztam be az Ezio trilógiát 15 EUR-ért, szerintem az új részig ki is tolom őket még egyszer.Várom ezt az egyiptomi részt nagyon.
Everybody has a plan until they get punched in the mouth.
-
melega
őstag
Én eddig az összes Act végigjátszottam, amit nem tudtam letölteni torrent reaktorban azt megvettem és toltam. AC rajongó vagyok,, úgyhogy ha karácsonyra nem veszem meg, egy nagy leértékelés után tuti megveszem.
Bármely történeti korban el tudnám játszani.
-
Xerxész
őstag
Újabb gyönyörűség az Originsből...és egyben az első olyan infó, ahol megjelenik az Origins cím.
[ Szerkesztve ]
-
Xerxész
őstag
-
Xerxész
őstag
És a teljes Game Informer cikk bescannelve, több képpel és infóval is a játékról!
A link spoileres!
-
DeathAdder
veterán
válasz DeathAdder #36 üzenetére