Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Mister_X

    nagyúr

    válasz erahurka #7 üzenetére

    Egy mobiljátékot kis képernyőkre kell tervezni, minél egyszerűbb kezelőfelülettel és rövidebb pályákkal.

    1) kis képernyő azért, mert a játéknak illik telefonokon is futnia (az a tábor 90+%-a) - és ennek a harmadát ki is takarja
    2) telefonon az ember általában nem fotelből játszik, hanem a holtidejét tölti ki utazáskor pl.
    3) a holtidő "hossza" miatt nem lehet összetett küldetésekkel, logikai elemekkel, megfontolt gondolkodást igénylő pályaelemekkel telerakni a játékot

    Senki sem játszana szívesen 5"-on Witcher 3-at vagy Battlefield 4-et.

    Volt pár fecske, ami megpróbált több-kevesebb sikerrel színt vinni a palettába, de egy telefon nem lesz handheld, oda még lehetett fejleszteni a fizikai gombok és az eltérő mentalitás miatt. Ezért is mondtam, hogy az XCOM kiválóan talált egy apró rést, ami miatt létjogosultsága van, mert elhozza az asztali színvonalat mobil köntösbe.

    "Most kell szerénynek lenni, mert most van mire." --- "All dreams eventually disappear when the dreamers wake."

Új hozzászólás Aktív témák