Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Peat;) #22 üzenetére

    Ebben semmi olyan nincs, amit egy PS4 ne tudna megcsinálni. Sőt, ez a minimum szint az új generációban. A PS4 életciklusa végén pont ugyanúgy legyintesz erre a grafikai minőségre, ahogy most az Unchearted 1 esetében. Ez csak a kezdetet képviseli.
    Ami miatt megdöbbentőnek hat a minősége, hogy soha nem használt technológiákra építenek. Ez egy paradigmaváltás, ha úgy tetszik, de ez lesz a norma, mert ez illik a PS4 hardveréhez. Viszont ahhoz, hogy ezt így lehessen használni teljesen a nulláról felépített motorok kellenek, amelyeket már úgy alkottak meg, hogy a GPU-t úgy kezelik, mintha az CPU-hoz mérhető tudással rendelkezni, mert a PS4-ben azzal rendelkezik, csak ezt ki kell használni.

    Az meg a másik dolog, hogy a játék vezető programozójának a kijelentését nem hisszük el. Milyen jogon kérdőjelezzük meg az állítását, amikor ő dolgozott ezen a rendszeren másfél évet.

    Nézd meg azt is, hogy PC-n mi történt a Sniper Elite 3-mal. A terveket sutba lökve nem csak Mantle rendert írtak hozzá, hanem újraírták a motort, hogy jobban kezelje a low-level API-kat. Ez a konzolon a néha előforduló 40-50 fps-es minimumokat eltüntette és már fix 60 fps a sebesség. PC-n a Mantle jobb textúrákat eredményez, mert bár a felhasznált tartalom ugyanaz, de az Asura régóta olyan rendszert használ, hogy ha telítődik a memória, akkor nem a legjobb minőségű textúrákat tölti be, ezzel próbálja a memória felszabadítására vonatkozó utasításokat minimalizálni. Most hogy átírták a motort a Mantle kód PC-n is állandóan a legjobb minőségű textúrákat tölti be a kamera elé.
    Számtalanszor leírtam. Nem az a baj, hogy a hardverek nem tudnak semmit, hanem az, hogy messze nem úgy használjuk őket, ahogy működnek. És ebben akkora minőségi ugrás lehetősége van, hogy az jelenti majd a next-gen éra eljövetelét. Nem véletlenül mondta Dan Baker, hogy az új érában ideje minden 3D-s szakkönyvet eldobni, mert az azokban leírtak az új hardvereken már lassúak és rossz eredményt adnak.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Peat;) #24 üzenetére

    Szerintem analitikai élsimítás van rajta. Elég sok kutatás van ebben a témában. Az Ubisoft is bemutatott egy olyan megoldást, ami 4xSSAA szintű, temporálisan stabil eredményt ad, de csak 1-2 fps-be kerül, míg az SSAA ötödöli a sebességet. Nem hiszem, hogy akkora probléma lenne egy hasonló megoldást kifejleszteni a Naughty Dog számára. Ez egy tipikus példa a másképp programozásra, ami észvesztően magas sebességextrát kínál. Ha egy dolognál ez lehetséges, miért ne lehetne másnál is az?

    Az AMD-nek ehhez semmi köze. Ők csak a hardvert adják. A szoftvert a Sony és a fejlesztők dolgozzák ki.

    A The Order még mindig jó. Azért változott a grafika, mert időközben több effekt kész lett, így aktiválták azokat. Ez jellemző a fejlesztéseknél.

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák