Új hozzászólás Aktív témák

  • elder troll

    senior tag

    válasz Shing #58 üzenetére

    Ahogy írták előtted, nem egyszerű leterhelni 16 szálon a zen 2-t, és még nem láttuk a valóságban működni a SmartShift-et sem, így alapvetően lehetne megfelelő (fogyasztás vagy akármilyen) keret az igp-nek.
    Egyszerűség kedvéért itt egy kép div2 1440p 75 hz-es kijelzőhöz igazított beállításokkal (lehetőleg ne menjen 75 fps alá). Zen+ 16 szálas processzorral 33%-os átlagos terhelést írt a benchmark, és a "szoftveres réteg" sokkal rosszabb egy konzolhoz viszonyítva.
    Viszont a szintén 7 nm-es rdna(1) gpu-t ismerve nem nagyon tartja a boost órajelet még alulfeszelve sem lejtőn hátszéllel, általában a beállított érték -100 mhz környékén ugrál az órajel nálam ref kártyával.
    A next-gen konzoloknál nagyon túl lesz tolva a processzor oldal, a fejlesztőknek kell majd pár év, hogy kiismerjék és komolyabban ki tudják használni, szerintem még az adott gen életciklusának végén is lesz benne tartalék akár 120 fps esetén is.
    Pc-n még egy első gen ryzen 1600 is bőven sok 4K 60 fps-hez, persze xarul nézne ki az adatlapon egy 2080ti mellett, illetve a szoftveres réget (főleg driver) miatt meg tudja dobni az fps-t egy szálon combosabb processzor.

    Ha valamelyik gyártó meglépné a dual boot-ot, ahogy tették azt a kínaiak, gyakorlatilag nem lenne szükség pc-re a játékosok nagyon magas százalékánál. MS-nél adott az oprendszer is, ott bőven ésszerű lenne, csak talán az amd-nek nem lenne jó, mert durván csökkenne a kereslet a diy piacon.

    (#51) ted_tris
    DF videó szerint a gears5 3 lépcsőben állítja dinamikusan a felbontást: 1584p, 1728p, 2160p

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák