Új hozzászólás Aktív témák
-
Wesder
félisten
válasz Hopkins95 #98 üzenetére
Ami azt illeti az UW monitorokat elvileg tàmogatni fogja.
Azért nem a PC konkurenciàja, mert az MS a PC-t is Xboxként kezeli. Egyébként meg elöbb fog PC jàtékost behúzni az SX, mint mostani PS4-est.[ Szerkesztve ]
I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.
-
addikt
Igen? Na jó, ha pl. ultrawideot támogatja majd, az odavág nagyon, mert eddig még konzolon álmodni sem mertem ilyenről.
Egyébként nagyon igaz, előbb fog PC játékost behúzni a Series X, mert azoknak hamarabb számít a konzol ereje. Viszont én PC-sként sem tudok egyszerűen elmenni a játékok minősége mellett, hiába az erősebb konzol. Szóval még mindig várok arra, hogy a Microsoft meggyőzzön valamiféle remek alkotásokkal(kezdésnek pl. feléleszthetnék a Scaleboundot ).
[ Szerkesztve ]
Nexus 5x > Pixel 4a 5G \\ AMD Ryzen 5800X3D - Gainward RTX 3070 Phoenix \\ Asus Zenbook 14 Oled UM3402YA \\ Playstation 5 \\ DJI Mavic Mini \\ Nintendo Switch Neon v2 \\ Steelseries Arctis Nova 7 \\ Steam/Origin/Epic Games Store/GoG/Ubi Connect: Hopkins955
-
Wesder
félisten
válasz Hopkins95 #103 üzenetére
Scalebound-ot az a nyomi a PG-nél megakarja csinàlni, kérdés hogy MS bele fog e menni.
Aki itt most az MS-nek csodàt tehet, az a "szupercsapat", de gyanítom az sem fog akkoràt szólni, mert nem a Sony alatt készül majd a jàték.[ Szerkesztve ]
I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.
-
veterán
Na kezdődik majd az új konzol háború. Melyik a jobb vagy olcsóbb vagy gyorsabb.
duree54
-
opr
veterán
válasz bulikavagyok #100 üzenetére
Ilyet soha, sehol, senki nem írt vagy mondott, nem tudom, honnan jön ez a baromság. Annyit mondtak, hogy eddig a legnépszerűbb 100 játékot nézték meg, nagy része tökéletesen működik már most is, minimum 9 hónappal megjelenés előtt.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
addikt
válasz hombre[EU] #108 üzenetére
És miért ne a Playstation 5-re cserélnék le pl.? Mi olyat kínál jelenleg az Xbox, amit a Playstation nem? Én ha most eladnám a PC-met, akkor játékállomást vennék. Ha az MS agresszívan behozná a PC-s funkciókat konzolra, akkor már nyilván lenne egy nagy érdemi különbség. Utóbbi időben ebbe az irányba haladt egyébként a Microsoft az Xboxszal, de nekem ez még kevés.
[ Szerkesztve ]
Nexus 5x > Pixel 4a 5G \\ AMD Ryzen 5800X3D - Gainward RTX 3070 Phoenix \\ Asus Zenbook 14 Oled UM3402YA \\ Playstation 5 \\ DJI Mavic Mini \\ Nintendo Switch Neon v2 \\ Steelseries Arctis Nova 7 \\ Steam/Origin/Epic Games Store/GoG/Ubi Connect: Hopkins955
-
nagyúr
Baromság?! Ne húzd fel magad ezen ennyire! Egyébként is csak feltételes módban írtam. És a kérdés az volt, h "Nem úgy van, hogy minden PS4-es játék futni fog a PS5-ön?" - szval erre válaszoltam a legjobb tudásom szerint.
Szinte mindenhol azt írják, h várhatóan ez a 100 játék már játszható lesz a megjelenés napján. Szval annyira nem nagy "baromság" ez.
[ Szerkesztve ]
-
GodGamer5
addikt
Azért nagy kár és szerintem nagyon nyomorék dolog a Sony-tól, hogy nem voltak képesek megmutatni a gép külsejét.
Az ssd meg biztos durva exkluzív játékokat tesz lehetővé, csak szerintem jó ha kibír egy évet, ha gyorsítótárnak használja a gép.
Amúgy valószínűleg ps-t fogok venni ebben a genben is akármilyen szar lesz, mert az exkluzívok miatt vettem eddig is a gépet, a multiplatformra nálam mindig a pc lesz az első. Aki meg károg, hogy szarok az exkluzívok, azok nem tudom mivel játszottak eddig..."Többször látsz Game Over képernyőt, mint Michelle Wild f@szt." "It's not a Loop, it's a Spiral"
-
addikt
válasz bulikavagyok #111 üzenetére
Szerintem konzolon már ennek is örülni kéne, mert a visszafele kompatibilitás sokáig nem volt bevett dolog. Microsoftnak is egy egész csapatot kell fenntartani rá játék tesztelőkkel, hogy működjenek a korábbi Xboxos játékok, szóval nem olyan egyszerű ez. Aki meg emulált már PC-n valamilyen korábbi konzolos játékot, az pontosan tudja, hogy mennyi ideig tart PC-n egy elfogadható sebességgel futó emulátor megírása, főleg PS3 esetén.
Nexus 5x > Pixel 4a 5G \\ AMD Ryzen 5800X3D - Gainward RTX 3070 Phoenix \\ Asus Zenbook 14 Oled UM3402YA \\ Playstation 5 \\ DJI Mavic Mini \\ Nintendo Switch Neon v2 \\ Steelseries Arctis Nova 7 \\ Steam/Origin/Epic Games Store/GoG/Ubi Connect: Hopkins955
-
hombre[EU]
veterán
-
senior tag
válasz bulikavagyok #100 üzenetére
Ez baj.
Annyira cserélném már a rossz hűtésű és hangos Pro-mat, hogy az szinte fáj.[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Hopkins95 #113 üzenetére
Pontosan, ennek is örülni kell! És ha úgy vesszük, ez is a One "sikertelenségének" köszönhető. Mert ha nem indult volna ennyire sz*rul az értékesítés a jelenlegi generációban, soha nem kaptunk volna ilyen opciót.
Renok: Ne "búslakodj" emiatt, a startig simán megoldhatják, h menjen minden cím. Sztem csak arról van szó, h egyelőre nem merik megígérni.
[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz hombre[EU] #115 üzenetére
Ultrawide még nem támogatott, ha Xbox Series X-en az lesz, akkor az valóban +1 pont a Microsoftnak! Külső perifériák meg csak éppen annyira támogatottak, mint Playstationon, kvázi a fejlesztőn múlik, amiből tipikusan nem lesz semmi.
A Gamepass és a crossplay amúgy valóban egy jó funkció, azt elismerem. Amit én PC-n crossplayban játszottam az Xboxosokkal és nincs Playstationon a Sea of Thieves volt. A legtöbb crossplay még mindig multiplatform.
(#117) bulikavagyok Én úgy értelmeztem amúgy, hogy képes lesz futtatni más PS4-es játékokat is, csak az első 100-nál fogják garantálni a konzisztens teljesítményt. Mint amikor van egy emulátorod, amin mondjuk x és y játékban már megvan a kívánt stabil teljesítmény, de egy másik kevesebb prioritást élvező játékban még valamennyire inkonzisztens.
[ Szerkesztve ]
Nexus 5x > Pixel 4a 5G \\ AMD Ryzen 5800X3D - Gainward RTX 3070 Phoenix \\ Asus Zenbook 14 Oled UM3402YA \\ Playstation 5 \\ DJI Mavic Mini \\ Nintendo Switch Neon v2 \\ Steelseries Arctis Nova 7 \\ Steam/Origin/Epic Games Store/GoG/Ubi Connect: Hopkins955
-
opr
veterán
válasz bulikavagyok #111 üzenetére
Nem, ez szimplan a tipikus peldaja annak, hogy mennyire hulye volt a sony, hogy normalis reveal elott hagyta, hogy mernok tartson eloadast, es ezt meg be is marketingelte. Teljesen felreertheto volt, nagyon rosszul fogalmazott, mert -ahogy a masik cikkben Abu is irta- trivialitasnak tekintett olyan dolgokat, ami az erintett fejlesztoknek trivialitas, de a nagyobb ertelemben vett publikumnak nem az.
Ennek az egesznek csak az utan szabadott volna megtortennie, hogy a publikum megfeleloen tajekoztatva lett, borzalmasan el lett ez most rontva, kb tankonyvi peldaja annak, hogy hogyan ne csinaljunk valamit.Pl ott a masodik idezeted, az tokeletesen leirja, mirol van szo. Nem azt mondja, hogy a top100 jatekon kivul semmi nem lesz jatszhato, es meg abbol se mind. Azt mondja, hogy a jatekok nagyresze jatszhato lesz, jelenleg a top100-at neztek meg, es
nagyproblema a jatekok nagyreszenel nincs."Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
Szabi®
addikt
válasz Neurotoxin #79 üzenetére
Jó nagy hülyeséget írtál ""Nyugatabbra tőlünk a legtöbben megfogják venni mindkettő konzolt"" a németeknek pont azért van manióka mert nem vesznek össze mindenféle sz@rt..
Nagyon tehetős családok is egyszer vesznek meg valamit ami prémium,utánna addig hajtják amíg megy (és nem a lizing időn belül cserélgetett autókra gondolok) .Azt meg végképp nem értem miért fáj hogy az egyik konzol gyártó ad minőségi játékokat a táborának ,a másik meg hulladék pc-s portokból sinylödik.
Elárulok még egy titkok,a ps exkluzivok nagyon jól fogynakHopkins95 A ps4 megjelenése elött ugyanígy tolták a visszafelé kompatibilitást,ami elég silányra sikerült,cserébe a kilóra megvett oldalakról el is tünt a hype róla
-
nagyúr
-
KionHUN
kezdő
Uuuuu De várom. Engem ezzel a 3D hangzással megvettek, remélem jó lesz. Amúgy meg azért nem mutatták be mert nincs kész, ami meg érthető. Egyedűl egy nagy csalódás vólt 0 infó az új kontroller-ről. Remélem olyan lesz mint a PS4 slim csak vastagabb. Szóval ilyen (https://www.techradar.com/news/the-ps5-will-look-nothing-like-its-dev-kit-if-history-is-anything-to-go-by tudom devkit de nagyon tetszik).Lemérve az XSX-et sehova nem fér be a TV mellé. Fektetve is elég vastag.
-
Raymond
félisten
válasz Carlos Padre #121 üzenetére
Nem a speci vezerlo miatt fura hanem azert mert ezt is ugy szamoltak hogy mindent kicsikarjanak belole es papiron olyan kozel legyen az XB-hoz ahogy csak lehet. Standard szamolas igy megy egy mondjuk 960GB vagy 1TB-nek titulalt SSD-nel, hogy nyers NAND osszesen 1024GiB van rajta ami 1 099 511 627 776 byte. Ebbol aztan:
1TB = 1 000 000 000 000 = 931GiB
960GB = 960 000 000 000 = 894GiBErgo a nyers NAND GiB-ben szamolva mindig tobb mint a felhasznalhato kapacitas GB-ben vagy GiB-ben, minden a nyers NAND GiB ertekebol lefele szamolodik. Ezzel szemben a Sony onnan felfele szamol! Ha 12 csatorna van akkor nyers NAND ott 12x64GiB lapka, tehat 768GiB amibol a megadott 825GB ugy jon ki hogy a GiB erteket egyszeruen 10-es alapu GB-vel "nevezed at"
768 GiB = 768 432 MiB = 805 306 368 KiB =
= 824 633 720 832 byte es ezt kerekiti a Sony fel 8GBMB-raPrivat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Abu85
HÁZIGAZDA
-
opr
veterán
Amugy szamomra a legerdekesebb kerdes, hogy hogyan fogjak a studiok kezelni az uj SSD-ket multiplatform cimeknel.
Gyakorlatilag harom opcio van:
1) Sehogy, maradnak a toltokepernyok, maximum konzolon eppencsak felvillannak (PC rendszerkovetelmenyek - egyszerubb portolas - olcsosag miatt talan ez a legvaloszinubb, eleinte mindekepp)
2) Lesznek kulonbozo reszletessegu texturak meg modellek, aztan elsonek az van behuzva (ha kell), utana a jobb minosegu, aztan PC-n is beirjak, hogy kell az SSD, de mindegy milyen. Ez se tul draga, csak helyben tobbet foglal, viszont nagyon eltero jatekelmenyt tud jelenteni eltero SSD sebessegeknel. Mivel ez se sokkal dragabb az elso opcional, az igenyesebb studiok valoszinu erre fognak menni.
3) Skalazhatora csinaljak meg, opcionalis toltokepernyokkel, aztan minden rendszeren megy, ami a csovon kifer. Ez szerintem a legkevesbe valoszinu, mert nehez jol megoldani, draga es exponencialisan noveli a bugok lehetoseget, mellette potencialisan ez ront legtobbet a jatekelmenyen, szoval ez az ami a csovon kifer dolog szerintem max exkluzivoknal lesz.Az is erdekes amugy, hogy mindenki a TF-en lovagol, pedig a legerdekesebb/legfontosabb most az SSD, ebben nagyon igaza volt Cerny-nek, csak nem dev szemmel pocsekul magyarazta el.
[ Szerkesztve ]
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
addikt
Amúgy nem mondtam, de szerintem nagyon jó lett a cikk, nagyon jól összefoglaltad a a Playstationos funkciókat. De várjuk a közvetlen összehasonlítást is.
[ Szerkesztve ]
Nexus 5x > Pixel 4a 5G \\ AMD Ryzen 5800X3D - Gainward RTX 3070 Phoenix \\ Asus Zenbook 14 Oled UM3402YA \\ Playstation 5 \\ DJI Mavic Mini \\ Nintendo Switch Neon v2 \\ Steelseries Arctis Nova 7 \\ Steam/Origin/Epic Games Store/GoG/Ubi Connect: Hopkins955
-
Carlos Padre
veterán
Aha, aztán lehet, hogy mégis a mérnököknek van igazuk mikor azt mondják, hogyazért lett ilyen szokatlan méretű, mert x számú csatornára y mennyiségű chipet fűztek fel a rendkívül gyors működés érdekében és így jött ki a méret, de ez még mindig nem zárja ki, hogy neked van igazad és mindenki más hülye.
Genyó vagyok, ha hülye vagy megmondom.
-
Raymond
félisten
válasz Carlos Padre #136 üzenetére
Hmm, biztos hogy megertetted amit irtam?
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
hombre[EU]
veterán
Ennek milyen és mekkora elōnyei vannak a gyakorlatban?
"Consistency appears in many places, probably the biggest consistency problem is outdated data in GPU caches. Flushing all the GPU caches every time the SSD is read is an unattractive option, it could really harm the performance of the GPU, so we have implemented a smoother way of doing things where consistency engines report to the GPU from the overwritten and custom address ranges the debuggers on several dozen GPU caches identify evictions from those address ranges. "+1 a cikkekhez.
[ Szerkesztve ]
Life, Uh, Finds A Way
-
opr
veterán
válasz hombre[EU] #138 üzenetére
Na ez az, amit most senki nem tud neked megvalaszolni. Illetve ez nem igaz, mert aki jelenleg is dolgozik vele, az el tudna mondani, de nem fogja.
Majd meglatjuk mit hoz a gyakorlatban. Exkluziv cimeknel biztos, hogy szamitani fog a gyakorlatban is, ennyit szerintem el lehet arulni publikusan is.Multiplatform cimeknel az a nagy kerdes, hogy akarnak-e a studiok baszakodni a platform-szintu optimalizacioval ilyen szinten, vagy nem. Szerintem az esetek nagy reszeben nem fognak. Persze, a masik kerdes, hogy mennyire lesz jo a fejlesztoi kornyezet. (Hint: mar most is elegge ott van a szeren , ennel meg idovel csak jobb lesz, ilyen teren mar a PS4 is nagyon erosen nyitott, azota meg csak meg jobb lett, a ps5 meg eleve arra epit), szoval lehet nem lesz ez sok extra munka, akkor viszont nagyon szamitani fog.
[ Szerkesztve ]
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
nuke7
veterán
most akkor az xbox vagy a ps lesz az erősebb a legújabb generációban..?
https://youtube.com/user/nuke7
-
opr
veterán
válasz hombre[EU] #142 üzenetére
Pontosan. Ennyitol fugg az egesz. A dev, mint olyan, rohadt draga, tehat minel tobb baszakodasaba kerul az, hogy legyen eredmeny, annal kevesbe valoszinu, hogy multiplatform cimnel ezt nem fogjak megoldani.
A fejlesztoi kornyezetet tenykent tudom, hogy nagyon fejlett, de azt is tudom, hogy mennyire draga a jatekfejlesztes a nelkul is, hogy minden egyes platformmal szivsz ahelyett, hogy losz egy medianra es kesz. Szoval, vissza a bazisra, alapvetoen passz, aztan majd kiderul.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
dreampage
HÁZIGAZDA
válasz bulikavagyok #66 üzenetére
A Series X két okból lehet drágább:
- A Microsoft vezetősége ma már nem engedi a veszteséges működést egyik részlegnek sem. Elmúltak azok a ballmeri idők, amikor le lehetett nyelni több milliárd dollár veszteséget csak azért, hogy piaci részesedést nyerjenek. A Series X-et legfeljebb nullszaldó közelében fogják adni, komoly veszteséggel semmiképp sem.
- Feljebb is mehetnek az árral, mivel ott lesz a kisebbik gép (Lockhart / Series S) is, így ezzel lefedhetik a "budget aware" piacot is. Mondhatják, hogy olcsón ugorhatsz a következő generációba, a Series X pedig high-end gép lesz, high-end árral.
A fentiekkel szemben a Sony-nak viszont elemi érdeke, hogy nyomja a konzol eladásokat, és nekik nincs két gépük, csak egy, amit így inkább beáraznak olcsóbban, és a játékokkal visszatermelik. Ez a hagyományos konzolos üzleti modell.
Tippem továbbra is 100 dolláros különbség a PS5 javára.
A játéknak soha nincs vége.
-
Wesder
félisten
Új hozzászólás Aktív témák
- AKCIÓ! GAMER PC - RTX 3060Ti - i5 10400F/11400F - 16GB DDR4 - 500GB Nvme SSD - 500W 80+
- GAMER PC - GTX 1060 6GB - i5 10400F/11400F - 16GB RAM - 120- 480GB SSD - 500GB HDD
- GAMER PC - GTX 1080 8GB - i5 10400F/11400F - 16GB RAM - 240GB SSD - 1TB HDD
- IPhone 12 128GB 100% hibátlan gyári független akku 97%
- Samsung Galaxy A34 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával