Új hozzászólás Aktív témák
-
RyanGiggs
őstag
Az alap aszinkron shader mód és a QRQ mód között mennyi FPS különbségek lehetnek %-ban? (Ha tippelnem kéne 5-10%-ra gondolnék.)
-
bit_bro
tag
Abu, arról van esetleg infó, hogy a jelenlegi Oculus keretprogramban megmaradt-e a low és a full persistence közötti választás lehetősége?
-
gtamate2
veterán
Tehát arról van szó hogy az nvidia féle nvnapi nem tud aszinkron compute-ot, csak szimulálja azt, de az amd-s mantle api tudja az async compute-ot?
Az első generációs gcn miért nem tudja ugyan azt mint a 2. és 3.? Nem arról volt szó korábban hogy full dx12 ready az első gen. is ?
%-ban mekkora különbség lehet az nv féle és az amd féle megoldások között?
*Sn0w
-
-
veterán
Nagyon durván jól működik az async timewarp az 1.3-ban. Youtuberek is megerősítették amit tapasztaltam, hogy Elite Dangerousban pl hiába nincs meg a kívánt sebesség (nekem ultrára csavarva lehetett vagy 40 néha a dk2 75 fps-e helyett), a fejkövetés és frissítés fantasztikus marad. Láttam hogy maga a világ frissítése lassabb, a hajók mozgása nem folyamatos, de a fejemé remekül ment, és egy percig nem voltam rosszul tőle. Mondanom sem kell ez a régi sdk-val játszhatatlanná vált már ilyenekor.
Amúgy sok vélemény alapján:
- valóban van glare, de leginkább csak olyan helyeken mint a stáblista alatt, ott feltűnő.
- a screen door effect szinte már nem is létezik, szép egyenletes képet ad
- a színek élénkebbek (!) mind DK2 esetén (igen, ezt így leírta több, egymástól független tulaj), és a kontraszt is jobb.[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
RyanGiggs
őstag
válasz Menthirist #7 üzenetére
Na akkor ezek szerint nem kell itt parázni, hogy a végleges Rift-nél ha nem lesz meg a 90fps-ed, akkor szar lesz az élmény?
-
veterán
Legalábbis azt tudom mondani, hogy ugyan az ED-ben nem volt meg a 75 fps-em (ami a DK2-höz kellene) ha mindent csúcson járattam, és ugyan láttam hogy nem folymatos a hajók mozgása, fényévekkel jobb volt az eredmény mint régen, amikor kb vetted is le a szemüveget azonnal mert akadt minden, "te is". Nem ideális persze ha nincs meg a framerate, az immerziót is tarkón veri, de sokkal de sokkal jobb marad a maradék élmény mint régen.
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
RyanGiggs
őstag
válasz Menthirist #9 üzenetére
Gondolom az átlag 75fps-ed megvolt, csak néha leugrott 40-re és az nem volt zavaró?
-
veterán
válasz RyanGiggs #10 üzenetére
amikor az ED által javasolt beállításoktól lényegesen feljebb tekertem, akkor jóval 75 alatt volt az átlag fps. Szóval nem arról van szó hogy 75 de néha 40, hanem konstans 75-ös átlagról leesett mondjuk konstans 55-60-as átlagra. Sőt talán még alább.
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
RyanGiggs
őstag
válasz Menthirist #11 üzenetére
Ja hogy még az átlag 75 se volt meg(helyette 40 volt), és még így se volt rosszul lét. Értem. Tehát akkor a végleges Rift-nek elég az átlag 90fps, nem a min fps-nek kell lennie 90-nek! Nagyon nem mindegy.
-
veterán
válasz RyanGiggs #12 üzenetére
Azért maradjunk annyiban hogy NAGYON fontos hogy 90 fps-sel menjen. Annyit mondtam hogy ha NAGYON jól van implementálva az sdk és a játék render kódja, akkor nem dől senki a kardjába ha beesik a sebesség, ennek ellenére nem fogják elfogadni pl oculus store-ba. Még egyszer kihangsúlyozom hogy az ED esetében is jóval a javasolt felé húztam az értékeket. A játék által ajánlott defaultban ment a megfelelő sebesség, és ebből fakadóan megjelenhetett a store-ban is.
Ezt azért hangsúlyozom ki mert hatalmas tévedés lenne azt hinni hogy akkor majd ha a játékok mennek 50-60 fps-sel, akkor az majd elég lesz vr-ban is mindenkinek. A VR-nak kell a 90+ fps. Pont. Az dícséretes ha valaki meg tudja oldani hogy ne okádj ha épp nem lenne meg, de nem erre kell hagyatkozni.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
RyanGiggs
őstag
válasz Menthirist #13 üzenetére
"fontos hogy 90 fps-sel menjen"
Igen ám, de nem könnyű 2K felbontáson ezt elérni R9 290-en.
Azért kérdeztem mikor is esik be az eső! -
veterán
válasz RyanGiggs #14 üzenetére
De, meg lehet, csak úgy kell megválasztani a játék által használt modelleket és effekteket. Tehát nem tömjük tele 126 féle ilyen-olyan effekttel meg 80 ezer poly-s utcakővel, hanem ésszel építjük fel a látványt. Nem fog Battlefield 5 grafikája lenni out-of-the-box mindennek, de vr-ban nincs is rá szükség. Megdöbbentően jó látványt tud nyújtani egy sima showdown demó is, pedig technikailag egy baromi spórolós demó. Csak épp baromira más amikor látod magad mellett a katonát olyan természetességgel, mintha az életben lenne előtted.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
Új hozzászólás Aktív témák
- Újszerű - POWERCOLOR Radeon RX 5500 XT 8GB GDDR6 VGA videókártya
- Hibátlan - GIGABYTE GTX 1660Ti Windforce OC 6G 6GB GDDR6 VGA videókártya dobozos
- Hibátlan - PALIT GTX 1650 StormX 4GB GDDR5 VGA videókártya - tápcsatlakozó nélküli !!!
- ASUS ProArt GeForce RTX 4080 SUPER 16GB GDDR6X OC (ASUS-VC-PRO-RT4080S-O16G) Bontatlan új 3 év gar!
- XFX RX 6600 XT SPEEDSTER SWFT 210