Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Jakuu

    őstag

    válasz Mister_X #18 üzenetére

    LAtom a hajra kenessel ki is merult a demagog magyarazatod.
    Mindenki tisztaban van a tenyekkel, csak az elfogult es szemellenzos konzolgyerkocok nem.

    Hasonlitsuk ossze a VGA chippeket.

    Jelenleg a PC-k csucskartyai, a GTX 690 es az ATI 7970, mig a 6-7 eves konzolok a 7800/7900GTX kornyeken skalazodnak. Mindossze fenyevekkel vannak elmaradva a konzolos chipek.
    Teljesitmenyben legalabb 600%-al.

    Csak a buta emberek hiszek azt el, hogy ekkora teljesitmeny kulonbseg mellett kepes egy elavult chip ugyanarra a teljesitmenyre, mint az ujak. A vicc az hogy mar egyes low budget PC VGA-k is jobb teljesitmennyel rendelkeznek.

    Ha csak az x360nal jobb PS3 RSX chip adataival is osszemerik a mostani termekeket, is lathato azonnal az iszonyat nagy a kulonbseg teljesitmenyben. Jah es ezek nem a hajadra kenheto dolgok es ures szavak, amikkel te rendelkezel, hanem a nyilvanvalo adatok illetve tenyek.

    Floating Point Operations: 400 GFLOPS vs 5.5k GFLOPS
    Pixel Fill rate: 4.4GTexels vs 58.5GTexels
    Texture Fill Rate: 12B TexOps/sec (osszehasonlitaskent egy Ati HD 6550D rendelkezik ennyivel) vs 235B TexOps/sec

    Aztan vegul is 256MB RAM-ba valoszinuleg ugyanannyi textura helyezheto el, mint 1GB/2GB/4 GB memoriaba, amivel a mostani VGA-k rendelkeznek.
    Eleve csak ra kell nezni a belinkelt videora es latszodik a kulonbseg, hogy mennyivel feljebb lehet a grafikai megjelenitest mindenfele blur es hasonlo trukkozesek nelkul jaratni.
    Aki ezt nem veszi eszre az olyan vak mint te. :D

Új hozzászólás Aktív témák