Új hozzászólás Aktív témák
-
Dany007
veterán
Nemrossz nemrossz nemrossz!
Fejlesszék csak szépen!
Remélem tényleg kijön egy Kinect PC-re is. Nekem nagyon jól jönne, mint távirányító.
Csak ahogy látom még eléggé lagos a mozgás. Sokat késik. Relatív.
Remélem hamarosan látunk egy tényleges PC verziót is! -
HaaS
addikt
Hánemtom... itt lenne az ideje, meg minden, de ez a "szúrás" ez akkora hátrány, hogy nehéz vele mit csinálni, erre kéne megoldást találni.
Egérnél rendben, kicsit felemeled, újra lerakod, kész... de itt új fogást venni, az katasztrófa.
"a sárkány is csak ember" - oxox
-
-
kapeti07
senior tag
Van olyan ismerősöm aki olyan para, hogy leragasztja a webkamerát sebtapasszal...
Xbox: kapeti
-
kapeti07
senior tag
Ez már majdnem olyan mint a "Különvélemény"-ben...
Xbox: kapeti
-
fasirTTT
őstag
hát nem gondoltam volna h ez a izé jön PC-re is
nem rossz, de venni nem fogok az biztos -
Tituka
senior tag
érdekes...
de jó dolognak tartom hogy a pc-s társadalom is foglalkozik veleSkizofrén vagyok, és én is...
-
mrhitoshi
veterán
Én ezt legjobban TV-be és projektorokban tudnám el képzelni, elég kényelmes lenne a kanapéba ledőlni, és úgy irányítani a TV-t, hogy csak a kezedet kell megmozdítani.
Projektorokba meg azért lenne jó, mivel egy elő adás során elég kényelmetlen ott matatni a laptopban...PS4
-
Findzs
addikt
htpc -hez távirányítónak jó lenne
vagy ahogy előttem is írták prezentációkhoz, előadásokhoz,"Az embereket nem az igazság érdekli, hanem a saját igazuk."
-
buzus
aktív tag
LAGGGGGG. Így nem igazán jön be. Egérmozgás esetén is utálom ezt a jelenséget nem hogy a levegőben hadonászva.
-
kovsol
titán
szerintem meg kutyát se érdekel, hogy mit csinálunk a gépünkön és nem értem ezt az üldözési mániát, az még oké, hogy vírusoktól kell tartani, meg key logger, de webkamerán minket ki akarna lesni
(#19) Morden24 nem én aggódok ilyen miatt ne nekem mondd
[ Szerkesztve ]
May the Force be with you!
-
Gabr
tag
válasz Ateszzero #16 üzenetére
"Az is lehet hogy még várnak egy vagy két évet, de akkor már játékokkal adják ki."
Aha, ja. Szerinted. Egy-két év múlva nem lesznek PC-s játékok, max facebook-on, mivel gyakorlatilag senki nem veszi őket. Az is egy hiú ábránd, hogy PC-re kiadják valamikor is.
٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶
-
drachos
tag
És mi történt a minimum 2m távolsággal hogy működjön? 2 "játékos" esetén ez már 3m. Ezt is megoldották egyből? Érdekes... Biztos széles objektívre cserélték eredetit
-
wikings2
őstag
Kezd picit vicces lenni a dolog. pár évvel ezelőtt parasztbutító filmekben fordult ez elő hogy a levegőben kapkodva különféle paneleket irányítanak
És még hol ennek a vége... ajjajjTalán én is Pest vagyok... Pest a pestiségem. Pest,hogy rég Pesten lakok, s nem lettem pesti mégsem.
-
keIdor
titán
válasz Ateszzero #26 üzenetére
Ahogy kijönnek az új konzolok megugrik majd a hardverigény is. Az ember meg azt veszi észre, hogy szaggat minden. Így lesz, mivel a PC már csak portot kap, de a konzol meg nagyon megerősödik megint és 1-2 évig grafikailag is jobb lesz...
Amúgy nem Xbox360 vs. PC-ről beszélnek, hanem konzol vs. PC-ről és így kicsit más a leányzó fekvése...
[ Szerkesztve ]
¡GLORIA A LAS PLAGAS!
-
julius666
addikt
A steames srácok is zsíros kenyéren élnek mi?
Warez van PC-re és konzolra egyaránt. Az egyetlen különbség, hogy PC-n magasabb az aránya. De a gyakorlatilag senki nem veszi őket nem enyhe csúsztatás. Még mindig megéri PC-re fejleszteni, csak konzolra jobban.A jövő üzleti modellje játékoknál (és szoftvereknél) úgyis az, nem állományt veszel meg, hanem szolgáltatást. A játék egyre nagyobb része fog felhőben futni. Egyelőre ez kimerül a mentések cloudban tárolásában, de a jövőben egyre több játékelem fog átkerülni a szerverekre várhatóan, a pályák neten keresztül töltődhetnek majd be, az AI - ennél ugye a késleltetés nem komoly probléma - nagyon faszán tudna futni egy sokszálas szerverkörnyezetben, az npc interakciók száma nagyobb lehetne és a játék kiadása után is bővíthető, stb.
Egy ilyen rendszerben pedig a warez mint olyan, gyakorlatilag megszűnne létezni, egy összetettebb szervert nem fognak a ruszki hackerek visszafejteni rendesen. Már a mentési rendszer is komoly erőforrásokat igényel, nem ritka h. hónapon felüli az ilyen játékok feltörésének ideje. És nem mindenhol lesz egy beépített ember, aki kicsempészi a szervereken futó kódot.
Tehát a jövőben teljesen irreleváns lesz, min fut a játék warez szempontjából.
-
domi007
őstag
ööö, a második videónak mi köze van a Kinect-hez?
"̶d̶e̶ ̶a̶ ̶t̶u̶d̶o̶m̶á̶n̶y̶ ̶m̶a̶i̶ ̶á̶l̶l̶á̶s̶a̶ ̶s̶z̶e̶r̶i̶n̶t̶ ̶a̶z̶ ̶i̶p̶a̶r̶i̶ ̶m̶é̶r̶e̶t̶e̶k̶b̶e̶n̶ ̶i̶s̶ ̶h̶a̶s̶z̶n̶á̶l̶h̶a̶t̶ó̶ ̶S̶H̶A̶1̶ ̶c̶o̶l̶l̶i̶s̶i̶o̶n̶t̶ ̶g̶e̶n̶e̶r̶á̶l̶ó̶ ̶e̶s̶z̶k̶ö̶z̶..." - 2017. február 23. óta már létezik
-
leviske
veterán
(#9) bigadam94: Egészen biztosra merem venni, hogy Windows 7-re nem adják ki. Utólag belegányolni a rendszerbe teljesen felesleges, pénzt se hozna különösebben...
(#31) Keldor papa: A Sony vergődik és első sorban jelenleg a hordozható konzolok piacára koncentrál a jelenlegi pletykák alapján, a Nintendo egy teljesen más piaci közönséget céloz meg, mint amit a PC, a Microsoft-nak pedig pont a jelenlegi piaci viszonyok kialakulása miatt létkérdés, hogy a PC piac erősödjön. Az Xbox ágazatuk tudtommal még a játékfejlesztő részleggel együtt sem hoz annyi pénzt, mint maga a Windows eladások otthoni célra, márpedig az utóbbi időkben ez kezd kiszolgáltatott helyzetbe kerülni. Nem tartom kizártnak, hogy emiatt a Microsoft akár az XBox részleg teljes játékbeli exkluzivitását a Windows-al szemben megszünteti, ahogy tette ezt a Windows Phone 7 esetében is legutóbb.
Az Xbox 720-tól én nem várok többet, mint a Kinect jelentős továbbfejlesztését és azt, hogy a Windows Phone és az új desktop OS közt játékstílus szempontjából igyekszik majd kitölteni a teret. Az új Windows megérkezésétől pedig azt várom (ha a jelenlegi téma tárgyait nézem csak), hogy a Microsoft 2012-ben a GFW-t és az XL-ot végleg egybeolvasztja, pluszban a kezelőfelületet a Kinectel való használathoz is hozzáfinomítja.
(#32) julius666: Azért, ha a Microsoft-on múlik, akkor a cloud nem fog ilyen komoly szerepet kapni a későbbiekben.
Emellett tartom magam hozzá, hogy azt a hardverigényt, amit a jövő játékai igényelnek, nem tudják majd a szolgáltatók megfelelő mértékben, gazdaságosan (az OnLive buktája azt hiszem bebizonyította, hogy a havidíjas modell nem működik...) kiszolgálni.(#26) Ateszzero: Azért a PS4 megfogásához véleményem szerint nem lesz elegendő egy egyszerű videokártya csere. Ne ess abba a hibába, hogy az elmúlt 4 évben nem volt igazán szükség processzorcserére. Bár én nem várok semmiféle teljesítménybeli ugrást, de a BioWare új taktikája (miszerint már külön fejlesztik a PC-s és konzolos verziót és konzolra gyengébb grafikát pakolnak) sokat mond az elkövetkező 1-2 év játékairól. Szerintem már 2011-ben is elkezd majd masszívan emelkedni a hardverigény, teljesen függetlenül attól, hogy még a régi konzolok vannak jelen.
A cloud nem a játékipari szereplők leváltására szolgál és nem is fog neki sikerülni ezt meglépni.
(#24) Gabr: Legutoljára mikorra volt datálva a PC-s játékpiac megszűnése? Mindig elfelejtem.
[ Szerkesztve ]
-
julius666
addikt
Azért, ha a Microsoft-on múlik, akkor a cloud nem fog ilyen komoly szerepet kapni a későbbiekben.
Az MS valóban klasszikus szoftverekben gondolkozik, de amint beindul majd komolyabban a webes alkalmazások piaca, minden bizonnyal ő is rá fog állni az új modellre kis késéssel (mint ahogy a live-nél láttuk, a gugli szolgáltatásainak sikereit látva kénytelen volt ő is bekapcsolódni ha hosszútávon is piacvezető akar lenni).
Emellett tartom magam hozzá, hogy azt a hardverigényt, amit a jövő játékai igényelnek, nem tudják majd a szolgáltatók megfelelő mértékben, gazdaságosan (az OnLive buktája azt hiszem bebizonyította, hogy a havidíjas modell nem működik...) kiszolgálni.
Arról szó sem volt, hogy a renderelés a szervereken történne, az OnLive modellje szerintem is abszurd, a valóságban működésképtelen, akármilyen irányból is (hardver, sávszélesség, minőség, játékélmány) közelíti meg az ember (ettől függetlenül buktáról MÉG nem beszélhetünk, mert még nem indult el a szolgáltatás - legalábbis nem tudok róla). Itt bizonyos részfeladatokról (mint a már említett AI), illetve a játék elemeinek szerveren történő tárolásáról volt szó.
Az egész renderelést a szervereken végezni hülyeség, mert a hardver olcsó, a sávszél drága. A végfelhasználó készülékében több mint elég kraft lesz a megjelenítéshez (egy iPhone már most is hozza jóformán a 10 évvel ezelőtti játékok grafikáját, na mármost ezt a teljesítményt tessék Moore törvénye alapján extrapolálni), ellenben egy nagy felbontású, veszteségmentes kép akadásmentes streamingelése hihetetlenül nehéz, IP alatt a mai infrastruktúra mellett megkockáztatom megoldhatatlan technológiai feladat. Attól a sávszéltől még több mint egy évtizednyire vagyunk (lehet van az kettő is), ami ezt kiszolgálni képes.
És akkor a késleltetésről nem is beszéltem még. -
drachos
tag
válasz julius666 #35 üzenetére
"ellenben egy nagy felbontású, veszteségmentes kép akadásmentes streamingelése hihetetlenül nehéz, IP alatt a mai infrastruktúra mellett megkockáztatom megoldhatatlan technológiai feladat."
Mi köze az IP-nek a streaming nehézségéhez? Mert a TCP-nek még csak csak. De most ha a postás a hátán nem tudja kihozni az új Suzukit a megadott címre, nem hiszem hogy a címzésben kell keresni a problémát. Vagy valamit rosszul látok?
-
julius666
addikt
A streaminghez az áramkörkapcsolt összeköttetés az ideális, nem a csomagkapcsolt. Megoldható a másodikkal is, csak combosabb hálózatot kell alápakolni/lejjebb kell adni az igényeket. Ez a játékrenderek streamelésénél össze-vissza akadozó, szar minőségű, hibás pixelekkel/blokkokkal teli videót jelentene.
A te példáddal élve: nem a postás hordja házhoz a vizet, arra ott a vízvezetékrendszer. Persze ha nem lenne vízvezetékrendszer, meg lehetne oldani postásokkal is a vízellátást (mindenhova bedobnának pár flakonnyit reggelente), csak akkor le kell mondani a fürdésről.
Vagy az egész várost postásként dolgoztatni. -
leviske
veterán
válasz julius666 #35 üzenetére
A kérdés számomra csak az, hogy ha a játékokat kivesszük, akkor mely alkalmazások maradnak terítéken, amik az átlag felhasználók szempontjából fontosak? Az átlag felhasználó számára lényeges alkalmazások már mind jelen vannak "cloud" formában, ezért is mert belefogni a Google a Chrome OS-be. Esetleg az adat és beállításszinkronizációt lehet magasabb fokra emelni, de ebben meg a paranoiásabb réteg egész biztosan nem fog részt venni.
Annak viszont örülök, hogy végül is félreértettelek és valójában elég hasonlóképpen látjuk a játékok jövőjét. Bár én ezt a játékok beli részleges ködöt kb úgy tudom csak elképzelni, mint az Ubisoft félre DRM egyfajta továbbfejlesztése.
Az OnLive-ról meg én úgy tudtam eddig, hogy Júniusban indult el és asszem már Augusztusban, vagy Szeptemberben bejelentették, hogy a szolgáltatás havidíja megszűnik és megpróbálják a játékok eladásából fenntartani magukat. Én ezt -ahhoz képest, hogy konzol piac gyilkosnak kiáltották ki- bukásnak veszem.
-
julius666
addikt
A kérdés számomra csak az, hogy ha a játékokat kivesszük, akkor mely alkalmazások maradnak terítéken, amik az átlag felhasználók szempontjából fontosak? Az átlag felhasználó számára lényeges alkalmazások már mind jelen vannak "cloud" formában, ezért is mert belefogni a Google a Chrome OS-be. Esetleg az adat és beállításszinkronizációt lehet magasabb fokra emelni, de ebben meg a paranoiásabb réteg egész biztosan nem fog részt venni.
Legfőképpen azok, amik már valóban most is megvannak. Viszont tudásban többnyire messze elmaradnak az asztali társaiknál, leginkább az offline futtatás hiányában, de egyéb komponensek is szerepet játszanak. A HTML4.01/XHTML1.0 egyszerűen komplexebb, komolyabb felhasználású alkalmazások fejlesztésére alkalmatlan. Mindamellett eddig a böngészők javascript motorjának a sebessége is erősen szűk keresztmetszet volt a felhasználói élmény szempontjából. Amikor az új, jelenleg béta fázisban lévő böngészők kijönnek, rövid időn belül a felhasználók nagy többsége már HTML5 képes, sebességében megfelelő böngészők alól fog netezni, akkor majd minden bizonnyal a komolyabb webappok fejlesztése is beindul. A webes alkalmazások fejlesztése valószínűleg az elkövetkezendő évek húzóipara lesz szoftverfejlesztés terén.
Gyanítom, sok jelenleg Java-ban, C#-ban fejlesztő cég át fog állni. Ha egy költségvetés-készítő, könyvelős progit simán meg lehet majd írni HTML5 alá is, akkor minek vackoljanak vele Java alatt? Persze először egy jó IDE kell, sajnos ilyenről még nem tudok.Bár én ezt a játékok beli részleges ködöt kb úgy tudom csak elképzelni, mint az Ubisoft félre DRM egyfajta továbbfejlesztése.
Igen, nagyjából én is olyasmire számítok, annak a továbbfejlesztésére.
Az OnLive-ról meg én úgy tudtam eddig, hogy Júniusban indult el és asszem már Augusztusban, vagy Szeptemberben bejelentették, hogy a szolgáltatás havidíja megszűnik és megpróbálják a játékok eladásából fenntartani magukat. Én ezt -ahhoz képest, hogy konzol piac gyilkosnak kiáltották ki- bukásnak veszem.
Valóban, én tévedtem, úgy emlékeztem, augusztusban volt itcafén hír róla, de megnéztem és az márciusi volt.
Ott leírtam a problémákat vele kapcsolatban, le is lettem huhogva, úgy néz ki nekem lett igazam. Erős a gyanúm, valami piszok nagy lehúzás állt a dolog hátterében, az ötlettel meg lehetett jó sok befektetőt nyerni, akik aztán futhatnak a pénzük után. Ennyire nonszensz, megvalósíthatatlan ötlettel normális szakmabeli nem jön elő.[ Szerkesztve ]
-
frame>24
addikt
Annyira idegesített már ez a Kinect - Kinekt- KINEKT.....
Mi a halál ez?!
És akkor látom itt a videóban, hogy pl. a faszi lóbálja a karjait, mint a hülye, miközben forgat vmi 3D-s városrész-mapot.
Hát azt ne mondjátok nekem, hogy ez kényelmes! 10 perc után vállad befájdul a barmolástól, nemhogy 8 óra munka!
Ez ilyen PC-s tornaórának jó, de ahhoz minek a TFT + motion sensor?A képernyőt nyomkodni is akarja a halál, nem ergonómikus.
Nem értem, hogy mi akar ez az egész lenni, szerintem az egérrel a PC-kontroll elért egy szintet, aminél sokkal tovább reális, asztali munkához való megoldás nincs.Aki mozogni akar, menjen ki a teniszpájára, meg a fűbe-rétre.
[ Szerkesztve ]
▏▎▍▋▊▉ "I would never go bungee jumping. A broken rubber brought me into this world, it sure as hell isn't gonna take me out."(DanielDFizzle) // LOAD "*",8,1
-
frame>24
addikt
(annyira kikészültem az idegességtől, hogy a "pálya" szót a hsz végén j-vel írtam, amiért kb. lapáttal tarkónb*ást érdemlek.)
Nem, hát tényleg; HaaS, legalább te írjál vmi bíztatót:
kicsit rákerestem a kinekttel kapcs. hírekre, valaki linkelt egy élménybeszámolót...
Namost azt látom, hogy a virtuális kis oroszlánkölyköt virtuálisan simogatja 3 méterről egy srác, miközben vigyorog. (több kiemelést má nem tuTTam tenni) Vegyen macskát a vásárban, ázze! (és akkor, ezeknek beszéljél oxitocinról)----> Hátb.meg, (elnézést már), EZ szerintem az új generáció csődje!!! (pain, suffering inside me)
Ezeknek minek nő, meg autó, meg sör, meg cigi, meg bármi is?Gumiszobába zárnám őket a KINEKTjükkel!
Szintén kívánom nekik, hogy fogdozzanak virtuálsi női mellet, 5 méterről![ Szerkesztve ]
▏▎▍▋▊▉ "I would never go bungee jumping. A broken rubber brought me into this world, it sure as hell isn't gonna take me out."(DanielDFizzle) // LOAD "*",8,1
Új hozzászólás Aktív témák
- DIGI Mobil
- Háztartási gépek
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- OLED TV topic
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Androidos fejegységek
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- További aktív témák...