Új hozzászólás Aktív témák

  • borg25

    senior tag

    Használhatóságára kíváncsi leszek.
    Maga a koncepció jól hangzik, főleg mikor sok cég elkezdi támogatni a home officet. Nincs az, hogy hozd be a gépet s az IT-s majd megnézi, hanem ránéz a terminálra javítja, függetlenül attól, hogy a tényleges kliens gép hol van. A kliens gépet meg lehet úgy telepíteni, hogy a felhasználó csak a terminálhoz férjen hozzá, ne legyen semmi joga az olvasáshoz, esetleg 2 hetente backupból újra rakja magát. Ha meg a user a saját gépét használja terminálnak, s azzal van valami gond, akkor az IT szétteheti a kezét, hogy old meg, a céges támogatás csak a terminálra, s a cég által adott kliens gépre vonatkozik, a gépedet rakd rendbe te.

    Viszont felmerült pár kérdés:
    Konferenciabeszélgetések hogy fognak rajta futni? Mennyire fog akadni. Nekem a hang VMWare-en is szokott néha akadni, pedig a virtuális gép lokálban fut, és nincs gond az erőforrással, és mégis szokott akadozni a hang.

    Milyen lesz a biztonság?
    Feltételezzük, hogy terminálon belül a biztonság rendben lesz, mert rendesen be lehet állítani, lesz vírusirtó stb. A kliens gép viszont már necces. Ha azt megtámadja egy vírus akkor az simán gyűjtheti észrevétlen az adatokat. (képernyőkép, billentyűzetleütés, stb.) Főleg, ha a kliens gép a felhasználó saját gépe, s a felhasználó nem áll a helyzet magaslatán...

Új hozzászólás Aktív témák