Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • opr

    veterán

    válasz mjani1172 #465 üzenetére

    Hallgatom a megoldást.
    Magyarországon nem fogsz ilyen kereszteződéssel találkozni, szóval tényleg kíváncsi vagyok, hogy oldod meg.

    Szóval, a szitu még egyszer:
    - 2x2 sáv
    - Lámpa nincs
    - dugó van (legalább az egyik irányba, de igazából teljesen mindegy, lehet mindkét, vagy akár egyik irányba sem)
    - egy barom beállt a kereszteződésbe, de végülis van elég hely, hogy elférj (valószínűleg konkrétan ezért van ott ennyi hely hagyva, mert máshol nincs... Tudja Ő is, hogy elbaszta, kihozta a szituból a maximumot)
    - balra fordulni szabad

    A feladat: kikanyarodni balra úgy, hogy nem tartod fel a forgalmat mögötted, de nem is csinálsz semmi veszélyeset.
    Hajrá!

    "Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

  • Peat;)

    veterán

    válasz mjani1172 #467 üzenetére

    Miből gondoljátok hogy semmit sem látott? Én nem tudom mi történt pontosan, ahogy más sem. De abban biztos vagyok hogy több kamerája, szenzorja van az autónak mint nekünk a két szemünk a kormány mögött és a tükerink amiket szépen végig kell nézünk a holt terekkel. Az indulásnál(a résbe behajtásnál) lehet hogy belátta a másik irányból a sávokat már és ha odaterem egy teleportáló jármű akkor is félbeszakítja a manővert, miközben a résnél is figyel hogy ne húzza meg a kocsi oldalát. Passz, de feltételezem hogy a párhuzamos információfeldolgozás már alap.

    Szerintem azt kell elfogadni hogy rengeteg helyzetben idővel a gép többet lát mint mi, több információja lesz mint nekünk és gyorsabban dönt mint mi. Mi sosem fogunk egyszerre 8-10 ki tudja hány irányba látni, körbe kell néznünk, mérlegelni a másik sebességét, gyalogost nézni lelép e vagy csak áldogál a zebárnál a telefonjával, bicikliúton elsuhannak e. Ez egy jól működő rendszerben tizedmásodperc lesz.