Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz sharingaby #43 üzenetére

    Semmi köze a kettőnek egymáshoz. 3D-s hangzáshoz két hangszóró bőven elég.

    A probléma egyébként nem azzal van, hogy nem lehet ezeket támogatni, csak az új hangprocesszorokkal kiszámolt hangot át kell alakítani ezekre a rendszerekre. Fejhallgatóval ez optimális, mert tudható a hangszórók pozíciója, illetve az egyik fül nem hallja a másik fülbe jutó hangot. Mondjuk egy tévénél ez bonyolultabb, de nagyjából belőhető, hogy honnan megy majd a user felé a hang. Ami probléma lesz, hogy mindkét fül hallja mindkét hangszórót, de ez még valamennyire kezelhető. Még több hangszórónál az a gond, hogy extrém nehéz ezeket a problémákat kezelni. Nem lehet optimálisan bekeverni a hangot. Itt rövidebb távon az egyszerű megoldást fogják választani a gyártók. Megkérdezik, hogy melyik két hangszórót akarod működtetni, és azokat kérik, hogy rakd a tévé mellé. A többire nem is küldenek hangot. Később talán lehet valami normálisabb megoldás, de rengeteg tesztelést igényel majd, évek kérdése, mire kitapasztalják, hogy miképpen működhetnének sok csatornával az új hangprocesszorok.

    A Doby Atmost vagy a DTS:X opcionálisan támogatható, de pont az az új projektek lényege a két konzolnál, hogy lépjünk végre tovább.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák