Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Robitrix

    senior tag

    válasz BerserkGuts #84 üzenetére

    ebben azért van logika. ha elterjednek az új konzolok és egyre több programot irnak majd a 8mag 16 szálas konzolra. Aztán elkezdik átirni PC-re párat Sokkal nagyobb munka lebutitatani a programot és vissza fogni a benne használt párhuzamos szálak számát. Mivel a konzol is ZEn procis így viszonylag kicsi erőfeszítéssel lehet átirni PC-re.de ha mondjuk egy adott részen 14 szálat használó konzolos programot kell úgy átírni, hogy maximum csak 8 szálat használjon egyszerre az komoly munka és újra tervezés. A dolog előnye, hogy végre a 8/16, 10/20 és 12/24-es PC procik is kapnának olyan játékot, ami jobban kihasználja a magokat és szálakat, mint a mostani játékok. Lesz értelme az erős PC prociknak. :)

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák