Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • cheatergs

    senior tag

    válasz Nordic #27 üzenetére

    A játék jó. Kedvelem.
    Időnként én is visszajárok.
    Remélem, h a későbbi kiegekben még több act lesz, még magasabb szintek, még több fegyó és skill.

    Azonban általános észrevétel, h mihelyt kiemelésre kerül egy népszerűbb gamma hibája (ki miatt tart annak), arra kapásból ugranak hárman megvédeni, beszólva az illetőnek (fehér folttal a háttértudását illetően). Na, ezt nem kedvelem.

    Szeretem az összetett játékokat, és pont emiatt rühellem a mai egyre egyszerűbbeket.

    Igen, én is el szoktam nézegetni a skillfát, h ha másik karival indulnék, annak milyen lehetőségei lennének. Részemről ennyiben kifújt a gyakorlati haszna.

    Vsz a kariidegen skillek kergetése rengeteg fölösleges skillpontot elvesz az odavezető úttal, miközben a dedikáltak üresen állnak, holott azok biztosítanák a lényegi fejlődését.
    Mégse barmozom le azt, aki ezt választja. Ha ő azzal jobban tud érvényesülni, v kíváncsiságból hajt rá, érdekesebbnek tartja, akk tegye. Am sincs köze hozzá másnak, h ő mit választ.
    Viszont, h ezt a semlegességet a kritikus szemléletűekkel szemben miért nem lehet megtartani...

    Én másként látom a hardcore fogalmát.
    Egy játék nem attól hc, mert nehéz. Hanem mert észt igényel, még jobb esetben komplex. A WoW-ban is lehet egyedül nekimenni a millió hp-s bossoknak, kifejezetten nehéz lesz, ám ettől még sehol nem hc.

    Imo a casual sem egy töredék iq-jú agyhalott, hanem időhiányos emberke, aki hamar akar sikereket elérni, mert van fél órája aznap kikapcsolódni. Ez egyszerűsített játékmenetet követel, mert nincs módja egy képernyőn fél napot tölteni, és melóhelyen filózni a perkek elosztásán.
    Ez egybevág a kiadók érdekével, mert azoknak a egyszerűbb az olcsóbb, hát nyomják ezerrel.

    [ Szerkesztve ]

    Mindig minden mindegy

Új hozzászólás Aktív témák