Új hozzászólás Aktív témák
-
ribizly
veterán
Jaaaaaaaah. Kegyetlen, hogy azt ott hagyták azon a fos felbontáson. Nem is értem.
A Bulletstorm Remasterednek meg értelme nem sok, de engem nem fog zavarni. Mondjuk, ha tennének bele egy pörgős multit (amit a mai napig nem értek, mert szinte sírva könyörgött a játék egy sima mezei TDM jellegű multiért, elvégre a single is egy nagy Free-for-all volt), akkor még lehet vásárlókat is tudnának szerezni.|•| https://hardverapro.hu/tag/ribizly |•|
-
ribizly
veterán
válasz Rigormortiis #16 üzenetére
Lenne 1-2 olyan cím, ami kívánja már a frissítést: No One Lives Forever, Diablo, Requiem, Shogo, stb. De feltételezem ez már nem éri meg annyira, mert elég nagy lehet bennük a rizikó, és az akkori engine-k nem úgy lettek megírva, hogy könnyen lehessen remastered verziót készíteni.
|•| https://hardverapro.hu/tag/ribizly |•|
-
ribizly
veterán
Mondjuk engem érdekelne egy statisztika, hogy melyik remastered hogy teljesített, mert biztosan van olyan, amelyik sikeres lett. De tényleg jó volna, ha inkább a 10-15+ éves címeket újítanák fel, mert azóta lett 1-2 új felbontás például, amit támogatni kéne.
|•| https://hardverapro.hu/tag/ribizly |•|
-
ribizly
veterán
válasz Dilikutya #35 üzenetére
Azért azt nem szabad elfelejteni, hogy sok mai játék azért jóval összetettebb, mint régebben. Mindenféle folyamatos online kapcsolat és cloud-ba mentés nem segíti elő, hogy jobban menjen valami. A coop is egyre több teret nyer és amiben nincs single, coop és competitive az már nem is játék. Ráadásul mindez sokszor nem azért kerül bele a játékokba, mert kell, de legalább van mire hivatkozni, hogy miért kell a net kapcsolat. Ez szinte mind overhead a fejlesztőknek és magasabb prioritású, mint maga a game, hiszen a szellemi terméket meg kell védeni.
Erről csak mi tehetünk. Amikor egy game-et nem megvettünk, hanem "kipróbáltunk". Minden egyes letöltött játék egy újabb szög lett a régi világ koporsóján. Aki abban a hitben élt, hogy ez így marad az önmagának hazudott. Ez is lehet egy oka a remastered/redux láznak. Most ki lehet adni úgy dolgokat, hogy azt nehezebb legyen warez-olni.|•| https://hardverapro.hu/tag/ribizly |•|
-
ribizly
veterán
válasz Dr. Akula #39 üzenetére
Azért az erős túlzás, hogy úgyis megvette. Te minden le-warezolt jó game-edet kipróbálás után meg is vettél szépen teljes áron? És most ez igazából nem is Neked szól, hanem inkább mindenkinek, aki ezzel nyugtatja magát. Biztosan van ilyen ember, de nagyon kevés. A warez is egy reakció természetesen, mert nem voltak demo-k, és az ember inkább biztosra megy. Egyébként sokkal inkább érzem a warez-t egy kényszermegoldásnak, hiszen ma bármit beszerzel digitálisan 1 perc alatt. Ámde régen ez nem volt ennyire egyértelmű, és az első digitális áruházak megjelenéséig sokan nem tudták hol lehet új játékot vásárolni...
|•| https://hardverapro.hu/tag/ribizly |•|
-
ribizly
veterán
válasz Dr. Akula #45 üzenetére
Tényleg minden elismerésem a Tiéd! Én csak az utóbbi néhány évben lettem olyan anyagi helyzetben, hogy vásároljak és odafigyelnek a fejlesztők "segélykiáltásaira". Azóta nem is megy a warez már nálam. Addig meg nem nagyon foglalkoztam a dologgal. Azt is tegyük hozzá, hogy nagyon sokat tolom kooperatív és kompetitív multiplayer játékokkal és igazán single kampányt ritkán tolok.
Az itthoni anyagi helyzetnek megfelelő árazást meg ugye lehetne csinálni (elvégre van régió szerinti bontás), de természetesen ismét a fütykös rosszabbik végén állunk. Ez van.
Kíváncsi leszek amúgy PC-n milyen lesz a különbség.|•| https://hardverapro.hu/tag/ribizly |•|
-
ribizly
veterán
válasz szupermacs #49 üzenetére
Bocsánat, ha bárkit megbántottam. Nem volt szándékos. Talán kicsit ironizáltam is. Alapvetően próbálom megfejteni a saját régebbi viselkedésemnek/hozzáállásom a gyökereit is. Egy viszont biztos: Régen (1995) nem volt annyira egyszerű beszerezni 1-1 game-t (persze volt 576kbyte shop és kb. ennyi). És akkor ott is előfordult később, hogy olyan kulcsot kaptál a játékhoz, ami már fel volt használva (HL2-nél rendszeresen előfordult és nem valószínű, hogy a Valve kezelte ezt le rosszul). Én egyébként pont, hogy a warez ellen vagyok már teljes vállszélességgel.
|•| https://hardverapro.hu/tag/ribizly |•|
-
ribizly
veterán
válasz Dilikutya #53 üzenetére
Megnyugodtam, hogy nem csak nekem ilyenek az emlékeim.
Hogy kicsit a Bulletstorm: Remastered-el is foglalkozzam. Ha már egy ilyen játéknak érkezik a Remastered része, meg a Redux-ok is csak úgy repdesnek. Kíváncsi leszek mi lesz, amikor majd DLC formályában lehet majd ilyeneket megvásárolni? Mondjuk kijön egy game és fél évvel később majd a graphics enhancement DLC.|•| https://hardverapro.hu/tag/ribizly |•|