Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Johnny Cage

    addikt

    a Doom 3 egy olcsó, kiszámítható, fapados játék volt. 20 perc után már pontosan lehetett tudni, hogy honnan, milyen szörny, melyik sarokból fog előugrani... pedig amúgy egész ügyesen beetettek az első fél órával; csak hát ha agyatlan játék, akkor ne akarja annak a látszatát kelteni, hogy okos. fél óra után úgy is kiderül a turpisság

    amúgy szerintem a Half-Life volt az a játék, amelyik előre vetítette a 2000-es évek színvonalát. a Doom3 meg még mindig a 90-es évek idejétmúlt, vontatott játékstílusát szimbolizálta...

    [ Szerkesztve ]

  • Johnny Cage

    addikt

    válasz sti10p #33 üzenetére

    szerintem a Dead Space nagyságrendekkel jobban csinálja ugyanazt, amit a Doom csak szeretett volna. a D3 egészen addig volt horror (és ígéretes), ameddig meg nem jelentek a túlvilágról / másik dimenzióból a röpködő halálfejek meg a robot-sertések ésatöbbi. a készítők egyszerűen nem értették meg a (jó) horror hatásmechanizmusait: attól még, hogy minden sötét és minden négyzetcentiméterre árnyék vetül, meg minden sarokból jön valami morgás, nem lesz félelmetes. az egész játékmenet ugyanazt az 1-2 elcsépelt trükköt ismételgeti a végéig.. ha elcsépelt horror-trükkökkel akarnak ijesztegetni (hirtelen bömbölő hangeffektek, semmiből előugró szörnyek stb.), akkor már eleve vékony kötélen táncolnak és nagyon könnyen irritáló és kiszámítható lesz a végeredmény és nem ijesztő. ezt nagyon kifinomultan kell csinálni, ahogy a Dead Space-ben már láttuk (úgy kell jól). úgy gondolom, hogy a D3 stábjában a lelkesedés megvolt, a tapasztalat vagy a tehetség hiányzott.

Új hozzászólás Aktív témák