Új hozzászólás Aktív témák

  • Yutani

    nagyúr

    Így hát szerinte a következő generációs hardverektől sem kell csodákat várni, ugyanis míg korábban érzékelhető grafikai/technológiai különbségek voltak felfedezhetőek a különböző videokártya generációk között, addig ma minden arról szól, hogy úgy optimalizálják/finomítsák a jelenlegi technológiákat, hogy minél több FPS-t, pixelt és háromszöget tudjanak kipréselni magukból az egyes gyártók termékei.

    Mert a DX9 idején mi volt? Kijött az új platform, amivel igen szép megjelenítést lehetett megoldani. Ez indult 2002-ben az R300-zal és 2003-ban az NV30-cal, és 2006-ig csak DX9-es GPU-k jelentek meg (a G80-ig). Közben volt egy kis képesség javítás (PS2.0 -> PS3.0), de alapvetően az egyre nagyobb teljesítmény kihozatala volt a fő szempont. Most a DX11-gyel ugyanez a helyezet, és egyáltalán nem baj, mert a fullos megjelenítéshez kell is GPU raw power. Szerintem.

    [ Szerkesztve ]

    #tarcsad

Új hozzászólás Aktív témák