Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Tigerclaw

    nagyúr

    "Az is elképzelhetetlen, hogy a cégnél hiányzik a szükséges szellemi tőke... "
    Szerintem sajnos ez a helyzet es nem csak naluk hanem tobb masik gyartonal. Persze vannak kivalo szakembereik, csak nem ezen a teruleten. A tobbseguk ugyanugy kulsos cegekhez van kotve, mint az autogyartok, ahol hasonloan mostohegyerekkent gondolnak az infotainment rendszerre. A fo problema talan nem is az hogy nincsenek sajat fejlesztoik, hanem hogy product ownerkent is gyenge munkat vegeznek, vagy talan a product owner sem naluk van, igy mar a tervezesnel is kevesebb featuret kernek mint amire szukseg lenne, amibol persze tovabb engednek a fejlesztes soran.

    Talan jobb dontes lenne valamelyik nagyobb, frissebb, nyitottabb platformhoz csatlakozniuk, mint a Roku, Amazon vagy Google TV. Mibol tartana pl. beepiteni azt a hardvert a TV-be fixen, amit amugy ezek a cegek kulso kis dobozokba, neha pendrive meretbe epitenek be?

    A masik nagy problema kozos az autogyartok es a tevegyartok eseten es az az hogy kisporoljak a hardvert az okosteve/infotainment alol, amivel a szoftveres fejlesztes eleve hatranybol indul. Gyakran csak azon mulik a dolog, hogy a RAM mereten sporolnak. Epitsek be a TV araba, de legyen smooth, snappy. Inkabb kiadok +5-10k, de ne legyen mar az hogy az ingame bongeszo neha meg egy oldal betoltese kozben is ujraindul memoriahiany miatt...(egy friss LG TV-rol besszelek es a sokat dicsert WebOS-rol, mert a tobbi gyartonal is ugyanez a helyzet.)

    Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.

  • Tigerclaw

    nagyúr

    válasz #06658560 #13 üzenetére

    Eleg sok infotainment rendszer - meg a felsokategorias autokban is - egy beleposzintu kinai tablet felbontasat, erejet SEM hozza es kozben tobbszazezres a felara, a beepitett ritkan frissitett, lecserelhetetlen navigacios szoftverekrol nem is beszelve.

    Persze van a masik veglet is, pl amilyen a Tesla, ahol tul sok dolog csak a tableten keresztul vezerelheto, amitol nem csak serulekeny lehet az auto biztonsaga mondjuk hackereken keresztul, hanem bugos is, nem beszelve a kockazatrol, amikor egy egyszeru menetkozbeni allitast is a tableten keresztul kell megejteni.

    Az egyre divatosabb full display dashboard megoldasokat meg gondolom millios tetel lesz javitani a garancia lejarta utan. Ott se tudjak a merteket. En spec be is tiltanek bizonyos dolgokat, mielott mindent digitalizalnak, tabletizalnak az autokban.

    [ Szerkesztve ]

    Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.

Új hozzászólás Aktív témák