Új hozzászólás Aktív témák
-
titán
Bezzeg a freesynces gsync tök jól működik két aktív monitor mellett is.
Nálam akkor bugzik be, és kezdd el villogni, ha az alsó határfrekvenciát 2-3 fps-re megközelíti. Ezért toltam ki az alsó frekit 48-ról 38-ra, mert így csak 40 fps alatt kezd el bevillogni.
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
Tyrel
őstag
Csak a Windows gomb + P kombináció nyomkodásával szoktam kikapcsolni a másodlagos monitort, értsd. kb. disabled-re teszem, de fizikailag nem piszkálom. Ez elég szokott lenni ha baj van miatta.
Azt nem mondtam egy szóval sem hogy jobban fut borderless window-ban, csak azt hogy nem minden játék tud exkluzív fullscreen futni, pl. ha gaming közben be tudnak jönni a Windows overlay felületei, mondjuk bill. kombinációval tekersz egyet a hangerőn és megjelenik ez, akkor jó eséllyel nem kapott az adott játék exkluzív fullscreen-t a WDDM-től, csak egy sima borderless window-ba renderel amiről azt hiszi hogy fullscreen.
Kb. azóta csinálja ezt a Win mióta bejött a "Fullscreen Optimizations"...Ennyi elég (volt?) a G-Sync elromlásához (kivéve DX12 címek), nem kellett neked szándékosan ablakban játszani, de egyébként ha több monitora van az embernek és előszeretettel átkattingat a másikra játszás közben, akkor sokkal kényelmesebb ha szándékosan is borderless window-ban vagy...
Úgy nézem most jobb lett a helyzet, microlaggolni még mindig tud, de nem olyan állandó jelleggel mint eddig (inkább csak köhint egyet néha, az még belefér), meg nem fáj neki a "hardware mouse" sem. Nagyjából elérte a használható szintet... más kérdés hogy sztem ez megint csak a következő Creator's Update-ig marad így, de talán most hogy bővűlt a G-Sync használók tábora talán komolyabban veszik majd a supportját is...
...remény hal meg utoljára...
---
Azt kihagytad hogy szokott lenni még sok hotfix driver verzió is, de ezek nem feltétlen csak a rossz driverekhez készülnek, inkább úgy kedvtelésből...
[ Szerkesztve ]
Turenkarn