Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #90088192

    törölt tag

    Hat nem is tudom hol kezdjem.

    Eloszor is a nevek alapjan Van aki a KITE kotelekeben dolgozik ha jol sejtem.
    Ha Borzavari nev sejtet valamit akkor megmondom mit mondott az Oreg:

    Ez az egesz szamitogepes kutyafalfirka semmi mas mint parasztvakitas akarcsak a 6020 szeriaban az atszakadt ket hutokor eseten elkovetett valtoszuro megkerulo szelepcsere :)

    Amit tud a 8010 20 es 30 as szeria azt tudta tulajdonkeppen a 4650 csak ugye minden hidraulikaval mukodott(ezt a valtora ertette)

    Na ha valtot cserelunk akkor azt muszaj kalibralni hiszen a Fema szelepek nyitasa ez zarasa, illetve az olaj aramlasa meg veletlenul sem egyezik az osszes valtonal (30-as szeriaig kepben vagyok).
    Na ezert kell a nyamvadt szervizes.
    Az megint mas dolog ha a 30-as szeriaban elocsalogatod a T betut a sarokban akkor PCU-ban lehet kalibralni...ha emlekeim nem csalnak, 20-as nal a kis kallantyut jokor kellet meghuzni szintugy. Igaz az SFA-ra is es a HCU-ra is ott talan 08-as cimen volt a vonoero szabalyzo feszultsege.

    De mivel nem irtak szeriat es valtotipust sem hat ugy nem egyszeru eldonteni mirol is beszelunk.

    Az automata kormany, meg nem piskota aki tudja hasznalja a permetezokhoz...
    Arrol miert nem ir senki hogy a befecskendezo elemek cserejekor az egyedi azonositot be kell utni az ECU-ba(Kalibracios szam)???

    Ja mert az kornyezetvedelem? Na akkor a valto is mert nem engedi csuszni a kuplungokat, illetve hogy tulzott atfedes legyen valtaskor.

    Valaki valamit meg? :)

  • #90088192

    törölt tag

    válasz bambano #164 üzenetére

    :C

    Valaki egyszer azt mondta somogyban:

    Vehetsz barmilyen traktort, amilyen csak tetszik, de legyen mellete egy Szokello Szarvas.

    Kulonben minden gepnek van problemaja, csak azok mennyisege nem mindegy, mert a JD szezonban vegig kepes tenni a dolgat, minimalis fennakadassal(legtobb esetben /user error).

    Es lattam mennyi baj van veluk, de azt is lattam mennyi baj van a tobbivel...

  • #90088192

    törölt tag

    válasz MongolZ #166 üzenetére

    Azert szeretnelek kerdezni Te mit csinalsz, mert ahogy latom a penzugyi agymosas teljesen a hatalmaba keritett es nem erdekel hogy a mezogazdasag egy szezonmunka, A megvett gepeknek el kell erni egy megbizhatosagi szintet, ezt sajnos nem sok uti meg, egyik a 100HP kornyeki Fend amiben szinugy JD motor van csak a vicc kedveert a 4 hengeres 16 szelepes 4.5L motor. Ja hogy tudom-e hogy a 9 literes motorok fotengely toressel kezdtek a palyafutasukat, vagy a 8530-ban ugyanebben a motorban egyszeruen elmozdul a huvely, vagy a 6020 szeriaban a kabinba a kabelkoteget a b oszlop korul vittek el es kidorgoli azt. Na akkor most mondom a 120 lovas NEW holland 2008-ban gyartva olyan tervezesi mellefogasban szenved hogy alulmereteztek az ekszijjat, a Betakaritogep, hogy is mondjam, menet kozben megoli az asztal szabalyozasaert felelos PLC-t es igen kemeny arataskor beszerezni.....Mindenhol van hiba, csak a JD nek mar hatalmas tudasbazisa van, 2009, ben a FEND elerte ha jol emlekszem a 30000 legyartott traktort, a JD ennyivel novelte egy ev alatt a termeleset, csak hogy tudd.
    Nem gondolsz arra hogy teged vezettek meg egy kicsit a Marketing nevu modern kuruzslassal, tudod amikor a Termek eladja magat mert JO, nem azert mert a semmihez sem erto emberek onigazolasara letrehozott poziciokban kitalatak egy jo szlogent. Igy valt a Flex markanevbol etalon pl. Mert nem kell marketing mindenki tudja amikor kell akkor JO.
    A JD-nel es a helyi forgalmazonal(szakszerviz gyari hatterrel) mindent megtesznek azert hogy ha gebasz van akkor ne a gazda alljon ott a betakaritas kozepette egy hasztalan olcso lommal. Ja hogy ez penzbe kerul? Na ki hitte volna!!! De az mennyibe kerul ha nem akkor csinalod az adott feladatot amikor kell???

    Szerintem Mehetsz a kocsmaba es kutatast vegezni, mert TE azert osztasz valakit mert leveszi a monoton munka terheit a dolgozoi vallarol! Megeri-e??? Hat kezdj makszemeket szamolni, hanyszor fogsz hibazni? Akkor Talan megerted miert lenyeges az automatizalas es a precizios talajmuveles, egy monoton unalmas munkakornyezetben....

    Szerintem van meg mit szamolnod Neked is boven mert nem Latod mi lenne a lenyeg....

    Kulonben szerintem a mernyei kocsmaban ezt neked elmodtak volna, ha nem lennel szemermes megkerdezni es akkor nem itt osztanad.... Sebaj elvegre Te rad is szukseg van mert a Jing nincs Jang nelkul es Viva Versa

    [ Szerkesztve ]

  • #90088192

    törölt tag

    válasz tecsu #169 üzenetére

    Kedves Tecsu :)

    Szemelyeskedes?

    Ott ervelek ezerrel....
    Monoton munka=hibalehetoseg=unalmas munkakornyezet
    Megbizhatosag=idoben elvegzett munka=bevetel
    Szervizhatter=PIP=akar 1 napos alkatreszbeszerzes es beszereles=SoK sok Tapasztalat=PENZ

    A JD sem tokeletes felsoroltam egy csomo hibat de,ahogy kijonnek a tipushibak azokat javitjak es az a nem mindegy!, de sokszor azert panaszkodnak ra mert rosz az uzemanyag amire nagyon erzekeny, hala a nagynyomasu befecskendezesnek, de a VP44-es adagolorol hallotatok ugye na ki gyartotta? Elarulon nem a DENSO.

    Ezek nem ervek? Kerlek szepen szemelyeskedes nelkul Tanulj MEG olvasni!
    Ja hogy a Mongol srac sajat stilusaban valaszoltam? Na nehogymar mindenkit lehulyezzen akar bujtatva is!!!

    De NEKED pont az En hozzaszolasom verte ki a biztositekot.

    SZERETNEK GRATULALNI :C

    Kredenciaim szempontjabol ha erdekel (Kaposvari alkozpont KITE zRt) privatban telefonszamot is adok a volt kollegaimhoz, mar aki ottmaradt.
    Csak 2.5 evet huztam le szervieskent jarva a dulot es kb 100 gazdasaggal volt napi kapcsolatom.
    Ha ez nem megfelelo Akkor hagyujk az egezet mert TI mindent jobban tudtok.

  • #90088192

    törölt tag

    válasz Mákosmetélt #176 üzenetére

    Ha a kutyud tud ISOBUS rendszeren kommunikalni akar ki is nyerheted vele azt amire szukseged van, de a fent emlitett munkagep kell hozza, A hozamterkepek es egyebb informaciok alapjan kepes bizonyos parametereket befolyasolni az adott rendszerben, ha az kompatibilis. pl: Vetogep tolattyut, vagy mutragyazo tolattyut, permetezo eseteben akar keps lekapcsolni fuvokakat, vagy becsukni a keret egeszet vagy veget.

    Egyebkent teljesen zart, inkabb valami okos Ukran programozot kellene megkerdezned :)

  • #90088192

    törölt tag

    válasz Mákosmetélt #179 üzenetére

    Ha jol tudom az Europai kozos muholdas navigacios rendszer kepes RTK nelkul is hozni, csak megfelelo helyen kell kopogtatni, mert van mezogazdasagra kulon opcios jeluk. Lehet egy probat megerne...

  • #90088192

    törölt tag

    válasz Mákosmetélt #183 üzenetére

    Kivanok sok sikert a projekttel kapcsolatban, sokat nem tudok hozzatenni.

    Koszi hogy leirtad a Galileo reszleteit, valahol olvastam(talam SG), de nem emlekeztem csipobol mindenre, idom meg nem sok eppen.

    Tudok egy ket informatikus palantat aki hardware-software osszetetel alapjan, lehet kepes visszafejteni, amire NEKED szukseged lenne, de nem beszeltem veluk vagy mar ezer eve.

    Udv

Új hozzászólás Aktív témák