Új hozzászólás Aktív témák
-
Bog
HÁZIGAZDA
válasz voyager4.4 #36 üzenetére
15 éve így írok
Nem reklám, egyik teszt sem reklámBog utazik a YouTube-on: https://goo.gl/J9p96u
-
Bog
HÁZIGAZDA
De hát én is ezt írtam a cikkben, mivel nem volt DC töltő, csak a klasszik Type-2, ezért csak 7,2-vel jött a nafta AC-n. Abban viszont igazad van, hogy maga a töltő (most megnéztem) nem is tud DC-t, csak AC-n ad ki 22 kW-ot, ha és amennyiben az autóban levő fedélzeti töltő ezt támogatja, de igen, AC-n a Reanult megoldása a nyerő (Zoe, Kangoo, Smart).
Bog utazik a YouTube-on: https://goo.gl/J9p96u
-
Bog
HÁZIGAZDA
Én ezt annyiban másképp látom, hogy AC-s töltőket sokkal olcsóbban és gyorsabban lehet lerakni, tele is van velük az ország (Mobiliti, e-mobi), a legtöbb 22 kW-os, de vannak 43 kW-osak is, plusz amíg a DC-s töltőkön lóg egy Tesla, akkor a másik DC-s csatlakozón nincs ám gyorstöltés, AC-n viszont továbbra is adott a minimum 22 kW. Ezért egy Smart, vagy egy Zoe sokkal gyorsabban talál magának olyan helyet most már szinte bárhol, ahol hamar fel lehet tölteni.
Abban egyetértünk, hogy autópályák mellett a 100-150-300 kW-os villámtöltés biztosítja, hogy vállalható időn belül nagy távolságra elég naftát kapjon egy autó, de ha én a városban rohangálok, akkor baromi király, hogy akármelyik AC-s töltőnél az ebédidőmben majdnem fullra tudok rakni egy Zoe-t.Bog utazik a YouTube-on: https://goo.gl/J9p96u
Új hozzászólás Aktív témák
- Megbírságolták a Razert a Zephyr maszkok miatt
- Formula-1
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Futás, futópályák
- Crypto Trade
- Mini-ITX
- Orvosi kérdések
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest